بزرگترین تیم تولید محتوا
امروز به بررسی مهم ترین المانها در تشخیص بزرگترین تیم تولید محتوا می پردازیم.تیم های زیادی در ایران در حوزه تولید محتوا فعالیت دارند و اگر شما هم مالک یک وب سایت یا رسانه دیجیتال هستید حتما گذرتان به وب سایت این تیم ها افتاده است .
اما اگر هنوز با این حوزه و ضرورت آن آشنا نشدیده اید پس لازم است ،قبل از آن بدانید که معنای کانتنت مارکتینگ چیست؟
کانتنت مارکتینگ یا بازاریابی محتوایی عبارت است از تمامی فعالیت هایی که با تولید محتوای هدفمند منجر به افزایش فروش و بازاریابی می شوند.
در واقع در این روش شما ابتدا سوالات متداول کاربران حوزه کاری خود را پیدا میکنید و سپس برای آن ها پاسخ هایی را در قالب انواع محتوا ارائه می دهید.
بزرگترین تیم تولید محتوا در تهران
خوب تیم های بسیاری در تهران مشغول به فعالیت در حوزه تولید محتوا هستند که شاید بتوان از تیم هشت به عنوان یکی از مطرح ترین آنها نام برد.
اما باید قبل از معرفی یک تیم موفق در این حوزه از خودمان بپرسیم که چه ملاک هایی برای انتخاب بزرگترین و بهترین تیم تولید محتوا باید لحاظ شود.
تعداد نفرات حاضر در تیم
یک تیم تولید محتوا شامل نفرات زیادی از جمله آنالیزر ،نویسنده ،سردبیر و لایه های چک و بارگزاری می باشد.
بدیهیست هر چه تعداد نفرات در این پست ها بیشتر باشد با تیم بزرگتری مواجه هستیم اما باید خاطرمان باشد الزاما تعداد نفرات مقیاس کاملی برای سنجش بزرگ ترین تیم تولید محتوا نیست.
در واقع آنچه در نهایت باید سنجید، نتیجه و کیفیت فرایند تولید محتواست.
تیم انالیز سئو و کانتنت
یکی از مهمترین ویژگی ها جهت سنجش کیفیت و کارایی یک تیم تولید محتوا ،سنجش قدرت تیم انالیز آنهاست.
در واقع باید بدانیم این تیم انالیز چه مولفه هایی را انالیز میکنند.
آیا رقبای حوزه را در آنالیز خود در نظر میگیرند؟
آیا کل کلمات حوزه را در نظر میگیرند یا فقط بر روی یک یا چند کلمه متمرکز می شوند؟
آیا آنها تا کنون موفق به رشد یک وب سایت، صرفا با تولید محتوا شده اند؟
آیا آنها حاضرند نتایج گذشته خود را بر روی وب کنسول یا با مدارکی مستند به شما نمایش دهند؟
این ها همه نکاتی است که می تواند به شما در انتخاب یک تیم تولید محتوای خوب کمک کند.
در واقع تیم انالیز در هر تیم تولید محتوا وظیفه رصد دائمی حوزه کاری و وضعیت رقبا را دارد.
این بخش از کار مهم ترین بخش ماجرا است و در واقع تیم انالیز حکم مربی یک تیم فوتبال می باشد.
آنها تعیین میکنند که در چه زمانی از چه متد تبلیغاتی استفاده شود.
تولید محتوا برای چه کسب و کارهایی مناسب است ؟
تولید محتوای هدفمند تقریبا برای اکثر بیزینس های بی تو سی(B 2 C) و برخی بیزینس های بی تو بی(B 2 B) یکی از کارآمدترین روش ها جهت بیشتر دیده شدن در نتایج و همچنین بهبود زیر ساخت سئو به شمار می رود.
در واقع شما با تولید محتوای هدفمند، تضمین رشد ورودی ارگانیک یا همان ورودی های موتورهای جستجو را برای خود به ارمغان می آورید.
تنها چیزی که در این مورد لازم است بدانید، این است که برای استراتژی تولید محتوا، باید حتما یک کارشناس خبره ی انالیز سئو و تولید محتوا ، در کنار شما قرار بگیرد.
اوست که تعیین میکند برای هر عنوان چه نوع محتوایی در چه رسانه ای و با چه حجمی تولید شود تا نتیجه مطلوب به دست آید.
فراموش نکنید نتیجه مطلوب در هر بیزینس ممکن است میزان متفاوتی باشد.
تولید محتوا به صورت دورکاری
بسیاری از شرکت ها دچار اشتباهی مهلک در استخدام کارشناس تولید محتوا می شوند.
به طور متوسط درآمد یک آنالیزر حرفه ای تولید محتوا و سئو در تهران حدود ماهانه 15 الی 50 میلیون تومان است.
پس بدیهیست وقتی کسی تحت عنوان کارشناس تولید محتوا در شرکت شما به صورت تمام وقت آن هم با حقوق ماهانه 3- 8 میلیون تومان استخدام می شود نمی تواند یک شخص حرفه ای باشد.
به همین منظور توصیه ما به عنوان کارشناس مشاور کانتنت مارکتینگ این است که حتما سعی کنید از تیم های تولید محتوا در تهران استفاده نمایید.
به همین منظور شما می توانید با جستجو در سطح وب و مشاهده نمونه کارهای سایر تیم های تولید محتوا ،تیم مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
به هر حال تیم هایی مثل تیم هشت و یا کانتنت مارکتینگ می توانند گزینه های خوبی برای همکاری باشند.
منبع