سال طراحی خودرو | 2016 | 2005 |
---|---|---|
کلاس خودرو | سدان متوسط لوکس آلمانی | هاچ بک فرانسوی |
حجم موتور | 2000 سی سی | 1598 سی سی |
موقعیت موتور | جلو| نسل پنجم (W213) | بنزيتي - خطي - K۴M A۶ |
گیربکس | 9 دنده اتومات | دستي ، ۵ سرعته - كلاچ هيدروليك |
سیلندر | 4 سیلندر توربوشارژ | 4 |
طول | 4923 ميليمتر | 4020 ميليمتر |
عرض | 1852 ميليمتر | 1746 ميليمتر |
ارتفاع | 1468 ميليمتر | 1534 ميليمتر |
حداکثر قدرت | 211 | 105 اسب بخار در 5750 دور بر دقيقه |
حداکثر گشتاور | 350 | 140 نيوتن متر در 3750 دور بر دقيقه |
سوپاپ | - | 16 |
دیفرانسیل | - | جلو |
شتاب 0 تا 100 | 6.9 | 10.5 |
حداکثر سرعت | 250 | 175 |
وزن | 1605 کیلوگرم | 1105 کیلوگرم |
فاصله بین دو محور | 2939 میلیمتر | 2588 میلیمتر |
مصرف سوخت داخل شهر | - لیتر | - لیتر |
مصرف سوخت خارج از شهر | - لیتر | - لیتر |
مصرف سوخت ترکیبی | 7.1 لیتر | 6.7 لیتر |
حجم باک | 66 لیتر | 50 لیتر |
حجم فضاي صندوق عقب | - لیتر | - لیتر |
سیستم های ترمز و پایداری | کروز کنترل + کروز کنترل هوشمند + کنترل ایستایی در سربالایی + کنترل کشش + کنترل پایداری + اتو پارک + تعلیق هوشمند + توزیع نیرو ترمز + ترمز ضدقفل + ترمز کمکی + ترمز پارک برقی + ترمز اضطراری | سيستم تعليق جلو : مستقل مك فرسون با بازوي جناقي / سيستم تعليق عقب : مدل پيچشي با مقطع H و فنر مارپيچ / ترمز جلو : ديسكي + ترمز عقب : کاسه ای / تهويه شونده + ترمز ضدقفل ABS بهمراه توزيع الكترونيكي ترمز |
کیسه هوا | ایربگ راننده + ایربگ زانویی راننده + ایربگ سرنشین جلو + ایربگ پردهای + ایربگ جانبی جلو + ایربگ جانبی عقب + پشتسری فعال + کمربند ایمنی پیشکشنده + کمربند ایمنی محدودکننده | كيسه هواي راننده + كيسه هواي سرنشين جلو بهمراه سوئيچ غيرفعال نمودن + كمربند ايمني سه نقطه اي براي سرنشين هاي رديف عقب |
مالتی مدیا | 13 اسپیکر 590 واتی - سیستم پخش Burmester - تشخیص صدا - هندزفری + مانیتور 7 اینچی با کنترلر + نویگیشن + هدآپ + دوربین عقب + دوربین جانبی + دوربین 360 + قابلیت پشتیبانی Bluetooth - USB - MP3 - iPod - SD card - AUX + تاچ پد - صفحه کیلومتر 12.3 اینچی دیجیتالی | كنترل سيستم صوتي زير فرمان + سيستم صوتي (راديو+ پخش سي دي +يو اس پي + بلوتوث) |
سایز تایر (لاستیک ها) | چرخ جلو 245/35ZR20 | چرخ عقب 275/30ZR20 | 185/65R15 / 15 رینگ اينچي آلومينيومي |
استاندارد محیط زیست | - | EURO 4 |
صندلی | صندلی راننده 12 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر - مموری + صندلی سرنشین جلو 12 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر - مموری + صندلی عقب تاشو سه تکه + گرمکن صندلی جلو - عقب - زیرآرنجی جلو (سفارشی) + سردکن صندلی جلو + ماساژور صندلی جلو + روکش صندلی چرم ناپا - چرم دستساز آرتیکو (سفارشی) - چرم دو رنگ بژ و قهوهای دیزاینو (سفارشی) + ایزوفیکس صندلی + خروجی 12 ولت + صندوق برقی با جک + صندوق پران هوشمند + ویژگی کابین : تریم چوب خاکستر مشکی یا قهوهای (سفارشی) - تریم آلومینیومی (سفارشی آوانگارد) - تریم فیبرکربنی AMG (سفارشی) - ساعت آنالوگ | پشت سري بالشتي رديف جلو با قابليت تنظيم ارتفاع |
تهویه مطبوع | اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقب - خوشبو کننده (ایر بالانس) - پیشگرمایش کابین (سفارشی) | سيستم تهويه مطبوع با كنترل دستي |
شیشه ها و آینه ها | آینه عقب الکتروکرومیک + آینه جانبی تاشو برقی + آینه جانبی با تنظیم برقی + آینه جانبی با گرمکن + سقف پانوراما + شیشه دودی - پرده برقی عقب - پرده جانبی عقب - مموری آینه - موکت سقف داینامیکا با رنگ مشکی یا بژ (سفارشی) | شيشه بالابر برقي جلو و عقب + آينه هاي جانبي برقي مجهز بهمراه گرمكن + برف پاك كن و شيشه شور عقب به همراه مه زدا |
چراغ | دیلایت + اتولایت + نوربالا اتومات + ارتفاع نور اتومات + چراغ چرخشی + چراغ جلو LED + چراغ خوشآمدگویی - چراغ بدرقه - نورپردازی داخلی | چراغ مه شكن جلو |
سانروف | دارد | - |
نسبت تراكم | - | - |
تجهیزات ایمنی | سنسور جلو + سنسور عقب + سنسور باران + سنسور فشار باد تایر + سنسور خوابآلودگی راننده + رادار نقطه کور + رادار تغییرلاین + رادار تصادف جلو + رادار تصادف عقب + رادار تابلوخوان + سنسور تشخیص عابر پیاده | سيستم ضد سرقت (Immobilizer) + قفل مركزي بهمراه كنترل از راه دور |
سیستم فرمان | نیروی کمکی برقی + تنظیم موقعیت 4 حالته + روکش چرم + دکمههای کنترلی + حساس به سرعت + پدال شیفتر + گرمکن فرمان + روکش چرم ناپا | دنده شانه اي ، تقويت كننده هيدروليكي |
ویژگی ها و امکانات | ورود بدون کلید + استارت دکمهای | قطر پيستون در كورس حركت mm : ۷۹.۵ در ۸۰.۵ + كامپيوتر سفري |
سيستم انژكتوری | - | - |
مقایسه قیمت | محصول گرانتر | محصول ارزانتر |
کدام محصول را برای خرید ترجیح می دهید؟ E250 مرسدس بنز مدل 2017 بهتر است یا رنو ساندرو دنده دستی صفر کیلومتر، کدام محصول ارزش خرید دارد؟