من این موتور رو دو ماهی میشه خریدم. به لحاظ زیبایی واقعا از عکسش خیلی زیباتره تو خیابون نظرارو به خودش جلب می کنه.
نسبت تراکمش بالاست که برای همین یا باید بنزین سوپر بریزید یا بنزین معمولی همراه با اکتان. من بنزین معمولی بدون اکتان ریختم چراغ چک روشن شد.به سبب نسبت تراکم بالای موتور سواری تند و تیزی داره و وقتی گاز میدید قشنگ میکنه تو جاده.من موتور رو خریدم سیم کلاچ رگلاج نبود چندین بار بردم نمایندگی و میگفتن همینه که هست میخوای صفحه کلاچتو برات عوض کنیم که هزینه داره و باید ثبت کنم که سفارش بدن و معلوم نیست چه مدت طول بکشه که تامین شه که بردم بیرون کلاچشو از سیم بالای گیربکس تنظیم کردن و فقط بیست تومن اجرت گرفتن ولی هم تعویض دنده هاش خیلی نرم شد (مثه دنبه تعویض دنده میکنه)، هم دیگه گیربکس قفل نمی کنه و هم وقتی موتور تو دندست و کلاچو کامل گرفتین موتور زور نمیزنه که راه بره و بعد خاموش شه.خلاصه تعمیرکاراشون هیچی بلد نیستن مشکل پیدا کردین ببرین بیرون.موتور تو سینه کشی خوب میکنه میره تو مسیر صاف هم همینطور. به نسبت تک سیلندر صدای جذابی داره. صندلیش زیباست اما خیلی راحت نیست.آیینه هاش بدقلقن اما دید خوبی دارن.لاستیکاش تیمسونه ساخت چینه که از ایران یاسا بهتره (ولی اگه داشتین پیرلی بندازین خب قطعا بهتره ) چون تو زمین خشک چسبندگی خوبی داره و میتونین موتور رو تا حدی با خیال راحت تو پیچا بخوابونین اما اگه بارون بباره مثه صابون میشن خودم یه بار با سرعت پنجاه تا یه ترمز گرفتم و چون بارون بود بدجوری زمین خوردم.ترمز جلوش به نسبت خودش خیلی قویه و واقعا عملکرد خوبی داره اگه لاستیکاشو عوض نمیکنین ازش استفاده نکنین چون مثه من زمین میخورین.ترمز عقبش هم عملکرد خوبی داره واقعا راضیتون میکنه.
آچارهای موتور رو تهیه کنید هر از چندگاهی نیاز به آچارکشی خواهید داشت بخصوص گلگیر عقب که باید براش واشر هرزگیر بندازین و الی اگه نندازین و چکش هم نکنید گلگیر با پلاک میافته تو خیابون
زین موتور زیباست اما برای راکب راحتی زیادی نداره و در دراز مدت خسته کنندست مثه زین یاماها ایکس اس آر میمونه
الان که این متنو مینویسم قیمتش حدود صدتومنه و قیمت یاماها ایکس اس آر حدود سه برابر قیمت این موتوره که بنظرم خرید یاماها اصلا ارزش خرید نداره.این موتور خوبیه ولی بستگی به استفاده شما داره برای من موتور فقط برای دور
این مدل موتور رو از روی بنلی لئونچینو یا ازروی یاماها ۱۵۵ یااز روی سی بی ۱۹۰ کپی کردن و فکرنمیکردن اینطوری بشه
شرکت کویرهم همیشه کاری میکنه که ۶۰ درصد سودش براش بمونه واین موتور بد نیست ولی لوازمش رو شرکت کویرقیمت میزاره
من باشم بجای این موتور میرم پالس ۸۸ سالم میخرم بانصف قیمت خرکار برو و لوازمش هنوزم هست
البته اگه مصرف کننده باشبد و دنبال مدل نباشید
دوستان من اینموتور رو خیلی برسی کردم وخرید مصرف سوختش خیلی پایین هست شتابش عالی هست نرم هست فقط تنها عیبی داره صندلیش بیش از اندازه خشک هست
ترمزش عالی هست عیب های مدل ۴۰۰ و ۹۹ رو گرفتن برای زنجیرش و... الانم ۲۰۰ کار کرده تا الان راضی بودم نسبت به پولی که دادم لوازمش گرون هست ولی خب ***
سلام هم قطعه هاتون کم باید و خیلی گرون انگار که داریم فراری ویا لامبورگینی سوار میشیم اشتباه نکردی که یه موتور ایرانی خریدیم..خواهش میکنم رسیدگی کنید...یه لنت جلو برای کافه ریس230...400هزارتومن.خودتون قضاوت کنید..
نظر شما در مورد این محصول چیست؟ آیا تجربه خرید این محصول را دارید؟ آیا ارزش خرید دارد؟ آیا این محصول کالای خوبی هست؟ بخرم یا نخرم؟ کیفیتش چطوره؟ نقاط ضعف و نقاط قوت موتورسیکلت کویر مدل 230ST3 سی سی سال 1399 چیست؟ معایب و مزایای موتورسیکلت کویر مدل 230ST3 سی سی سال 1399 را با همه به اشتراک بگذارید.
موتورسیکلت کویر مدل 230ST3 سی سی سال 1399 را می پسندید؟
نظر / سوال در مورد موتورسیکلت کویر مدل 230ST3 سی سی سال 1399
5 محصول جدید مرتبط