هردواز لحاظ موتور و شاسی یکی هستن رانندگی با پادرا خستگی کمتری نسبت به آبی داره ،هردو ماشین به یه نسبت توان حمل بار دارن،اما پادرا فعلا فقط بنزینی تولید میشه که اگر دوگانه ساخته بشه که مخزن گاز داخل بار نباشه بهتره .
یکی دیگه ازمشکلات پادرپلاس ظرفیت باک ۴۵لیتری بامصرف صدی۱۷ واقعاکمه توجاده به هرشهربرسی بایدبنزین بزنی برای نفس ماشین بایدکاتالیزجدابکنی مشکل نفس ماشین حل میشه چون کاتالیزریخته جلونفس ماشین میگیره به مرورزمان موتورماشین کاردستت میده
سلام راه حل بالا رفتن آمپر آب در پادراپلاس و کارون فقط تعویض فن کوپلن میباشد من خودم انجام دادم تو نمایندگی حل شد اونایی که میگن نمیدونم اتصال بدنه انجام بدید یا یدونه دیگه فن اضافه کنین همش چرت و پرته .اونایی که این مشکل رو دارن برن نمایندگیهای زامیاد تو شهر خودشون یدونه فن کوپلن عوض میکنه همه چی حل میشه اگه گارانتی داشته باشن که رایگانه اگه هم که نداشته باشن 16100000 تومان کلا خرجش میشه مال من که این مبلغ شد
من تجربه شو داشتم ۱ ماه اسیر بودم زیاد داغ میکرد آخرش فهمیدم اتصال بدنه ضعیفه و برای اینکه من همیشه و هر لحظه کولر روشن میکردم بین فن رادیات و فن کولر از جلو که نگاه میکنی سمت چپش جای خالی داره اونجا یدونه فن کولر دیگه اضافه کردم عالی شد در ضمن هیچ وقت آب شرب تو رادیاتور نریزید آب رادیاتور که لوازم یدکی میفروشن هم خوب نیست فقط ضدیخ بریز و آب مقطر آزمایشگاهی از داروخانه بخر بریز
من نیسان آبی خیلی داشتم.پادرا سوار نشدم ولی شوکا ۸۸ داشتم.خدایی از نیسان آبی خیلی بهتره.خیلی راحتتره.یه کم شتابش بیشتره.ولی صندلیهاش خیلی راحته.قطعات بدنه هم اگه بدونی از کجا تهیه کنی انصافا ارزونتر از آبی هستش.البته من ۳ سال سوارشدم فقط دوبار لوازم بدنه خریدم قیمتش خیلی مناسبه.البته باز میگم باید از جای منسب بخری وگرنه اغلب بالا میگفتند.من از مشهد میخریدم تیپاکس میکرد.از تهران ارزونتر میداد.
دوستان عزیز لطفا راهنمایی کنید من چند سالی بود تا چند روز پیش وانت کارا تک کابین ۲۰۰۰ داشتم واقعا از همه لحاظ ازش راضی بودم اما چند روز پیش فروختم دوباره خاستم همون ماشین رو بگیرم بهم پیشنهاد پادرا پلاس رو دادن منم بخاطر تیپ و قیافه تقریبا بهتری نسبت به کارا داره خوشم اومد ، لطفا راهنمایی کنید سپاسگزارم
سلام دوستان نظر شما ممکن پادرا پلاس مثل شوکا و اون پادرا معمولی که سال ۹۵ زدن خط تولیدش متوقف بشه ؟ من فقط ترسم از نخریدن پادرا اینه که تولیدش متوقف بشه
سلام دوستان یه عیب اساسی پادرا و پادرا پلاس و شوکا که من هرسه رو داشتم و خریدم برای اینکه نیسان آبی نخرم این بود که بخاطر ارتفاع بلندشون ماشین با بار گیجه و بازی میکنه لرزش گاردون پادرا هم که حل نمیشه ...از همه مهمتر بازم کسی بهش اشاره نکرد اینه توی نیسان آبی میشه خوابید ولی در پادرا و شوکا بعلت وجود کنسول و ترمز دستی نمیشه خوبید...اگر جواب میداد من هرسه رو خریدم نشد که بشه...ناچار دو گانه آبی خریدم ماشین خرکار سگ جون و کم تستهلاکیه...حالا دیگه کلاس نداره ولی بی آزار پول در میاره بعد دوستانی که توهین میکنن به شعور مردم که چرا مدل جدید و بروز نمیخرید ؟چون جامعه تشخیص یه نفر و سلیقه یه نفر نیست جامعه نیسان داران این سه مدل رو نپسندیدن و یه نفر بخاطر یه شیشه برقی نمیتونه بگه جامعه نیسان داران اشتباه میکنن
سلام دایی شماپادرا داشتی که میگی دیزل خوبه
دوستان از مزایای خیلی خوب دیزل این هست که گدایی رو خوب یاد می گیرید چراکه همیشه باید برای ۵۰تاسوخت خواهش کنی گریه کنی تا یکی بیاد به شما بده هرکی مردانه فکر میکنه که دیزل ژاپنی هست دایی اونم چین هست
من نیسان ۸۶ داشتم الان چند ماهییه پادرا پلاس دارم واقعا خستگی نیسان و نداره قبلا خورد میشدم تو جاده الان راحت میرم جاده فعلا که بدی ندیدم از لحاظ موتور و شاسی همون نیسانه ولی کابینش و امکانات رفاهیش عالیه
سلام دوستان
آخرش دل زدم به دریا گفتم این همه باخت دادیم اینم روش ولی داداش خیلی برعکس شد واقعا همونی هست پادرا که دنبالش بودم ترم راحت زیبا خیلی عالی شده باور کنید الان یک ماه هست باعلاقه میرم دنبال سرویس
از نیسان خیلی بالا هست چه اشتباهی کردم دوسال هست آمده و نخریدم بگیر نترس عالی هست
والا بنده یکسالی هست که پادرا پلاس گرفتم وهمه جا هم باهاش بار میبرم خدا را شکر خیلی ازش راضیم هم اطاقش جاداره هم سواری راحتی داره قدرتش هم که همون نیسان آبی هست
دوستان شما دیگه چرا جبهه میگیرید اخه عقل کل چرا لقمه رو میچرخونید بعد میکنید دهنتون....بابا جان فنی این دو ماشین یکی است امتیازی که پادرا داره موتور تقویت شده امکانات رفاهی بیشتر شده ...خر همون خره..دوستان مگه بدتون میاد ماشینتون کولر و زیبایی داشته باشه به خدا همتون دوست دارید ..حالا پنج انگشت که یکی نمیشه .دو تا هم توشون بد در امده.اونم مقصر خودتونید چون خوب ابندی نشده که خیلی مهمه..بعضیا میخوان تو دوران عهد قاجار بمونن ..یه زمانی میگفتن ال نود نخرید اشغاله الان بهترین موتور و گیربکس داره مردم ما بلا نسبت کلا چند سال عقب هستنطرف *** تا این پادرا رو طراحی کنه ...در ضمن من نه نیسان دارم نه پادرا
سلام خدمت دوستان بنده نیسان مدل ۹۵ و۹۸ داشتم قبلا مزدا اما الان یه یک سالی هست پادرا خریدم از نظر بنده کلا نیسان سوارا باید بدونن که نیسان مدل پایین تناژ پاینه و طالب داره به گواهینامه ۳ میخوره از این بگذریم وقتی که موتور گیربکس پادرا همون نیسان خودمونه پس واسه چی از لحاظ قدرت باید بگیم کمتره یا بیشتر کلا سواری سگش به نیسان میرزه چون کابین عوض شده بهرحال واسه دوستان بگم من که پادارا واقعا بهتر میدونم جست ماشین هم بیشتر از نیسان واسه خاکی حرف نداره
دوستان پادرا رو همه دارن بدیشو میگن یا خوبیشو آخه میگین موتورش اینجوری یا اونجوری ولی نظر مثبت میدین یکی که پادرا و نیسان داشته لطفا بگه کدومش بهتره یکی که ماشین سواره نه این که ماشین تیکه پاره باباتونو سوار بشید بگید این ترکیدست نیسان بهتره یا برعکس لطفا کمک کنید نیسان دیزل بگیرم یا نیسان پادرا؟
سلام دوستان یه سوال داشتم پادرا چرا دیگه تولید نداره
دوم اینکه مصرف سوختش چقدر هست
سوم واقعا دوستان واسه کار بین شهری ارزش گرفتن داره رو تعصب لطفا نظر ندین از روی تجربه وکارکرد نطر بدین باتشکر
سلام دوستان
دوتا سوال داشتم ممنون میشم راهنماییم کنین یکی اینکه نیسان و پادرا گواهینامه پایه دو میخواد یا با پایه سه هم مشکلی نداره
دوم اینکه به نظر شما باربند چی باشه بهتره که بشه همه نوع باری زد
کانتین یا شمالی یا... ممنون از لطف همه دوستان
سلام دوستان نیسان ماشین خیلی خوبی هست حالا چه آبی باشه چه پادرا ازسال نود به اینور چه از لحاظ بدنه چه از لحاظ موتوری کیفت لوازمشو به جای اینکه ببرن بالا متاسفانه خیلی ضعیف شده من نزدیک سی ساله نیسان سوارم .دوست عزیزی که گفت برای بار معمولا نیسان ظرفیتش یک تن وهشتصد نهایت دوتن هست درجاده های کفی جاده های کوهستان یک تن ونیم .چه آبی باشه چه پادرا فرقی نمیکنه ولی بخوای بالاترازاین باربزنی آبی استقامتش بیشترهست .که اونم ماشینت زود ازپادرمیاد .در مورد اینکه زود چپ میکنه اینجوری نیست وانت نیسان معمولاً ماشین باری محسوب میشه باسواری نباید اشتباه گرفت.اونم در شرایط اول بارندگی زمانی که می بینی بارون داره میاد باید سرعت ماشینتو بیاری روشصت تا تاده دقیقه یه ربع باران کاملا آسفالت وشستشو داد بعدش تاصدتاهم بری هیچ مشگلی بوجود نمیاد .
سلام دوستان
من حدود یک ماه هست پادرا دوکابین گرفتم یا همون کارون مشکل لرزش وصدای زیاد داره توسرعت بالایی ۷۰کیلومتر کسی میدونه مشکل از کجاس البته مشکل بالا رفتن آمپر آب هم داشتم هنگام کولر گرفتن که با اضافه کردن اتصال بدنه کمی بهتر شده ممنون میشم راهنمایی کنید برای برطرف کردن این ایرادها در صورت امکان با این شماره*** با من تماس بگیرین باتشکر
سلام خدمت دوستان عزیز.
عزیزانی که میگن ماشینشون لرزش داره، گاردان ماشین رو عوض کنید مشکلتون کامل رفع میشه منم ماشینم همین مشکل رو داشت گاردان عوض کردم مشکل برطرف شد.
من نظر دوستان خواندم هرکسی یک نظر دارد ولی این به همه عزیزان بگم خداوند ما انسانها را جو ری آفرید که از ۱۰۰ درصد ۶۰ درصد لذت ببری هیچ کس توی زندگیش ۱۰۰ درصد راضی نیست ..هر چیز جدیدی اختراع بشه هم مزایا داره هم معایب .به اطرافت نگاه کن هر چیزی که بشر اختراع کرده هنوز بشر میناله برق اختراع شده .آیا همه راضی هستن نه هر چیزی را مثال بزنی همه ناراضی این ماشین پادرا هم همینطوره بالاخره معایب داره تنها خدا بی عیب میباشه
سایت شمارمو نذاشت ولی توضیح میدم چرا داغ میکرد
اول اینکه تا میتونی سیم اتصال بدنه رو با کابل های خیلی زخیم تقویت کن باتریساز بگی انجام میده برات یکی به بدنه بزن یکی به خود موتور
دوم یدونه فن دیگه مثل فن کولر خودش روی رادیاتور آب نصب کن بین رادیاتور آب و رادیاتور کولر تقریبا ۵ سانت فاصله هست بین این دوتا رادیاتور از جلو که نگا کنی سمت چپ نصب میشه کرد
سوم اینکه اگر ماشینت صفره حتما ببر بیرون مکانیک بده فیلر گیری کنه نمایندگی نبر سر در نمیاره
سوم شمع و وایر عوض کن تقویتی بنداز
اینارو انجام بده سرمای کولرش دوبرابرم میشه
با این شماره با من تماس بگیر همین بلا سر من اومد داغ میکرد چندین کار اساسی انجام دادم تا بالاخره فهمیدم مشکل از چی و کجا بود که داغ میکنه برا من حتی هرزگرد هیدرولیکش در میرفت که اونم درست کردم ***
من تازه مدل ۱۴۰۱ گرفتم تا سرعت ۸۰ تا برم حرارتش میرسه تا قرمز هی باید به ایستم سردش کنم بچه ها کسی نمیدونه مشکلش چیه هر کجا بردم میگن مشکلی نداره فقط نمیدونم چرا گرم میکنه دریچه هوا هم کار نمیکنه فقط روبه پایین هست هیچکس هم نتونست درستش کنه
سلام
داداش هرچی باشه طراحیش مال کشور ژاپن هست نیسان مثل پول نقد هست هیچ کسی به این موضوع فکر نکرده بود
پادرا پلاس داشتم باور کن نسیه فروختم رفت حالانیسان بگیرم آخ بگردم فکر ژاپنی ها رو
سلام دوستان ،محمد هستم از یزد ،اقا من نیسان داشتم ،پادرا خریدم ،یکساله دارم خدایی خیلی بهتر و سر تر هست ،فقط یه مشکل داره ک موقع حرکت لرزشش از نیسان بیشتره ،تقاضا دارم اگه کسی این مشکل رو داشته یه پیام بهم بده یا بزنگه ،شماره میزارم ،
فقط این یکم لرزشش حل بشه دیگه هیچ مشکلی ندارد
***
نصف گفتن خوبه نصف گفتن بد ولی موندم چرا نظر سنجی بالا چرا فقط ۱۷۰ نفر منفی رای دادن ۶۰۰ نفر رای مثبت دادن عجیبه این دوستمونم فکر کنم نیسان سوار نشده که بدونه لاستیک و موتور و فنی همه ش با نیسان یکیه بعضیا توهم میزنن فکر بخاطر برچسب های کنار فکر میکنن تویوتا سوار شدن داداش همون نیسانه فقط راحت تره و شکیل تره خیلی هم بهتر از نیسان ترمز نیسان همینه یعنی چی ترمز صفر حتما نیسان سوار نشدی ببینی اون دیگه چه آشغالیه
این خبری که دوستمون گفته منم یچیزایی شنیدم ولی از این مهمتر این هستش که قیمت بازار داره نزدیک میشه به قیمت کارخونه که تا الآن هر روز شاهد افت قیمت خودروهای داخلی هستیم من حرفم اینه که قیمت تمام خودروهای داخلی رو ببینید بعنوان مثال الآن گرون ترین خودرو داخلی دناپلاس اتومات هست که قیمت کارخونه حدودا ۵۵۰ تومن اما پادرا پلاس از همه اینا گرون تره که قیمت کارخونه ش ۶۰۰ هستش به نظر منکه ماشین ارزنده ای هست هر کی الان بخره سوخت نمیده چون همین الآن فرق قیمت کارخون
سلام خدمت دوستان آبی سوار یه خبر خیلی مهمی رو میخواستم بگم که جدیدا بابت نیسان آبی سخت گیری هارو دارن زیاد میکنن تا نیسان داخل شهرها کم بشه تا پادرا پلاس رو جایگزین کنن سخت گیری از قبیل بیمه هنگام تصادف اذیت میکنن مثلا خسارت کم میدن شهرداری ها هم میخوان کاری کنن تا نیسان آبی داخل طرح ترافیک تردد نداشته باشه مخصوصا کاربراتوری ها من نه نیسان دارم نه پادرا هیچ تعصبی هم رو هیچ کودوم ندارم فقط خواستم اطلاع بدم تا میتونید جایگزین کنید حتی با پادرا معمولی که ارزون تره چیزی که من تو جلسه شنیدم میخوان نیسان آبی بره داخل روستاها سر زمین کشاورزی و اینا موفق باشید
همش الکیه خودم دارم هر روز خرابه تو بیرجند نه نماینده داره نه تهران جواب کسی رو میده۵۰۰۰ رفتم دینام۴ربار خراب چراغها ۳بار سوخته باطری تعویض دینام تعویض کولر خراب زوزه داره وصد عیب دیکه که کسی جواب نمیده
اولش تیبا یا حتی دناپلاس اتومات هم که اومده بود بازار ضعیفی داشت کمتر کسی سراغ ماشین اتومات ایرانی میرفت اما الآن ببینید چخبره اینم مثل بقیه ماشینا هستش انصافا این دیگه با شوکا و پادرا معمولی خیلی متفاوته مشخصا هر محصول جدیدی یکی دو سال اولش یکم بازارش ضعیفه با گذشت زمان این موضوع حل میشه مهم اینه محصول خوبی باشه که هست لوازمشم که چون فنی با نیسان مشترکه همه چیش هست چراغ و کاپوتم که داره بیشتر میشه مخصوصا الان که دو کابین و حتی نسخه لانگ هم تولید شده
ببینید دوستان شما واسه چکاری بخواهید استفاده کنید ولی بخواهید بخری توقع مثل نیسان نباید داشته باشی سخت در اشتباه هستید ولی به این دید نگاه کنید .که همجوره نسبت به نیسان بروز تر هست.ولی نیسان مثل پراید چک روز جمعه هست شما یک ملیون کمتر بده سریع رفته فروش اما پادرا بد قلق هست واسه فروش دگه این بر مگرده به دید و طرز فکر خودتون.هر دلی یجور مپسنده ولی پیچ تا پیچ موتور و ادوات نیسان هست فقط کابین تغییر کرده.دگه خود خوری نداره .فکر خودتون درگیر نکنید .من خودم نزدیک ۲۰ نیسان سوارم .شوکا داشتم و نیسان ابی
نیسان ابی داخل سوپری وسایلاش گیر میاد همه چیزش وخیلی به مراتب ارزونتر .خود خریدار باید پسند کنه چجوری انتخاب کنه .
با سلام من هم نیسان ابی داشتم الانم تازه پادرا گرفتم چطوری میاین میگین آبی بهتره چیش بهتره پادرا موتورو فنیش که یکی هست با نیسان از نظر راحتی راننده و کم صدایی بهترش کردن کسی دیگه بخاد بخره اشتباهه نیسان آبی بخره پادرا واقعا بروز شده همون نیسانه
دوستان بنده سال ۴٠٠یدونه گرفتم قبلش نیسان آبی داشتم از ٩٧من کارم جابه جای پالت کاغذ چاپ هست وهر هفته 2ونیم تن کاغذ از شور آباد برای کرمانشاه میزنم قبلش بانیسان آبی بود خداشاهده تواون سه سال بالغ بر ده بار توجاده با همون نیسان *** آبی موندم ازجلوبندی دیفرانسیل وسرسیلند. ماشین روعوض کردم البته دوگانه بود فروختم الان دوساله میشه با پادرا همون بارو میارم نه برام مهمه ماشینم تولید بشه ارزون بشه گرون بشه چون دارم کارمو باهاش انجام میدم خدا وکیلی دوساله ماشین پنچرم نشده من نمیدونم مردم چی میگن شاستی همونه متور همونه گیرباکس همونه قدرت همونه سرعت همونه البته ماشین رو 90 قفله که من بازش نکردم فقط راحته شما کولر داری شیشها برقی اینه برقی داشپورت خوشکل آخه اون مسخره ای که میگه سپرش پلاستیکی هست چی توسرشه مگه سپر جلو تصادف شدید رو میگیره تمام ماشین های بروز الان سپرشون پلاستیکی هستن ماشین نه میکشه نه لرزش داره من نمیدونم لرزش چیه اصلا خدا وکیل با دوتا نیسان آبی عوضش نمیکنم نیسان آبی فقط برای روستا گوسفند بهاش جابهجا کنی خوبه حالا هر کی میخواد بخره بخره من ٢٨٠ خریدم اینسان سوارا گفتن ضرر کردی الان دوساله کا ر مینه همون نیسان سوارا نیسان شون روفروختن زنگ به من میزنن 500 مخوان دیگه نمیدونم ضرر کردم یا نفع قضاوت با شما
سلام
اگه تو تقاطعها نمی پیچه،برید پیش آهنگر دوتا پیچه باز میکنه عینه پژو405تو تقاطعها دور میزنید
گیج بودن ماشینم اولا حتما لاستیکا جلو نخی باشه،بعدشم چرخها جلو را بالانسش کنید، عالی میشه
بوق دنده عقبم موقعی که چراغها روشن باشه، نمیزنه مثل ایسوزو
با دستگاه دیاگ،هم ریمپش کنید تا مصرف سوختش بیاد پایین و هم محدودیت سرعت را بردارید
شاسی و موتور و گیربکس و دیفرانسیلشم با نیسان یکیه، هیچ فرقی نداره
اونایم که میگند نیسان بخریم یا پادرا
⬅️اگه راحتی میخاید پادرا پلاس➡️
کسی برا لرزش پادرا کاری کرده که مفید بوده باشه خاهشن شماره بزارید اگه درست شده به منم آدرس و راهنمایی کنید لرزشش بر طرف بشه یه چرخش به نیسان ارزش داره هرچند الانم از نیسان خیلی سره
بابا انقد تعصبی نباشید رو ماشین من هیچکدومو ندارم ولی خب پادرا پلاس خیلی فرق میکنه با شوکا یا پادرا خالی نیسان یه شیشه بالابرش برقی نیس فرمون چسبیده به سینت.اینم بگم قابل توجه اوناییکه از پادرا پلاس ایراد میگیرن داداش گلم شما پول نیسان ابی رو میدین انتظار نداشته باشین باتویوتا یا فورد شورلت رقابت کنه پادرا براجادس خستگی نمیفهمی باش
سلام خدمت همه دوستان ، باید عرض کنم که ثبت نام پادرا پلاس به مناسبت دهه فجر ۱۴۰۱ انجام دادم و تحویل ماشین ۹۰ روزه بود که در کمال ناباوری ماشین ۱۲ روزه تحویل دادند با مدل ۱۴۰۲،طبق بررسی هایی که در این چند روز باید عرض کنم که قالپاق و کپسول آتشنشانی را حذف کردند و چراغ های راهنمای گلگیر با طرحی جدید نصب شده که زشت تر از قدیمی هاش است و این ماشین ۳ تا جا سیگاری داره یکی توی داشپورت یکی وسط کنسول و یکی پشت کنسول که تعجب کردم ، موتورش m24پلاس هست که بهبود یافته و ارتقاع یافته موتور قبلی هست که طبق گفته کارشناس نمایندگی قدرت و گشتاور عرقی نداره با نوع قبلی و فقط مصرف سوختش ۲ لیتر کمتر شده و آلایندگی کمتری داره و صدای موتور خیلی کمتر شده و مشکلاتی مثل عدم تعادل و بد جا رفتن دنده ها را نداره ، بعد از گرم شدن موتور هیچ لرزشی ماشین نداره و در کل خوشم اومد . ۴تا لاستیک هاش رادیال هست و از ایراداتی که میتونم بگیرم این هست که فقط دنده عقب را باید شلاقی جابزنید و بوق هشدار دنده عقب بعضی اوقات نمیزنه و درب هاش ریگلاژ نیست و خیلی سفت بسته میشه.
دوستانی که میگن بلند بودن گاردان باعث لرزش میشه با این تفاسیر کامیونت هایی که تو بازار هستن دو برابر این ماشین طول گاردان دارن و حتی کشنده ها و کامیون ها به گفته شما باید راننده و سرنشین تو کابین کامیون یه چیزی مثل زلزله رو باید تجربه کنن حرفتون منطقی نیست ولی باز اگرم لرزش داشته باشه تحملش بیشتر از کابین تنگ و کوچیک و چهره زمخت نیسانه و هیچ چیزی از نیسان از نظر قدرت کم نداره بلکه حتی بزرگ بودن فیلتر هوای موتور باعث شده ورودی هوا به داخل موتور جریان بهتری داشته باشه که هم قدرت میره بالا هم مصرف کمتر میشه یکم حداقل از دید کارشناسانه نظر بدید نه اینکه نظر تعصبی بدید
سلام من هم میخوام ماشین وانت بگیرم برای کار درامد موندم چه کار کنم نیسان یا پادرا اما در مورد سپر پلاستیکی که دوستان میگن این مشکل با یه گارد یا همون گاوکش حل میشه هم محکم وهم اسیب کم تری به ماشین وارد میشه ودر مورد لرزش اگه مکانیک مکانیک باشه مشکلش رو میدونه ماشین قدیمی داشتم لرش خیلی شدید داشت مکانیک گفت رینگ ولاستیکی که روی این ماشین انداختی به این ماشین با این وزن نمیخوره و لرزش داره
سلام رفقا خداسرشاهده امروز دوتن وهفت صد کیلو بار سیب زمینی زدن به زامیاد بهترین ماشین همون وانت زامیاد دوگانه است نه پادرا پادرا انقدر بار بزنه سر سال نیومده اتاق ماشین دیگه به درد نمیخوره پادراپلاس چیزی دوکوریه من وان نیسان مدل ۹۱ دارم ترمز ABS خداسر شاهده خیلی ازش رازیم پس دوستان رو پادرا پلاس سرمایه گزاری نکنید
با سلام نیسان صدای اهن ب اهن میده همش اهناش ترک میبره سپر آشغال اهنیش که ترک میبر از رو پیچا و زمستونم که همش زنگ زنگی میشه داشبردش جرعت نمیکی چیزی بزاری زرت میره پشت نمدی جای یه شیش پاک کن یا لنگ نداره میری کنسول میخری میندازی روش هر دیقه آویزونه پیچش میکنی پیچاش شل میشه هر دیفه نیسان صفر هم دف میخونه با عوض بشه ولا پادرا سر تره از نیسان
سلام دوستان من دو ماه پیش پادرا پلاس صفر خریدم ماشین باامکانات وخوبیه بخصوص برای افرادی که بین شهری کار میکنن.سواری بسیار راحتی داره البته با بار من که خیلی ازش راضیم
و اما مثل همیشه مردم *** در مورد هر چیزی نظر میدن حتی اگرم چیزی ندونن بازم نظر میدن آخه اینا چه نظراتیه خدا وکیلی نوشتید همینه دیگه یه دید کلی به نظرات میندازی متوجه درک شعور *** میشی واسه مردم ایران همون پیکان خوبه خوشی به مردم ما نیومده آخه لامصب این چیش با نیسان فرق داره که مشکل فنی زیادی داره؟ مگه نیسان با بار لرزش نداره؟ ۵سال نیسان داشتم ۱ساله پادرا پلاس دارم جفتش لرزشه رو داره حالا یکم لرزش پادرا نسبت به نیسان بیشتره این الآن ایراد فنی بزرگیه؟ همچین ایراد میگیرید انگار همتون لندکروز سوارید بابا اینم همون نیسانه دیگه یکی میگه این ۹۵ اسب بخاره نیسان ۱۰۰ اسب یکی میگه سپر پلاستیکه یکی میگه سوسوله نیسان ۳ نفر سوار میشه این دونفره فقط ایراد بگیریدا حالا نگا کنی طرف یه نیسان مدل ۷۰ داره جون میده واسش انقد تعصبی نباشید یکم بفکر راحتی خودتون باشید نمیخوام توهین کنم به قشر رانندگان جامعه چون خودمم راننده ام ولی *** حتی از اسم نظر دهنده بعضیاهم مشخصه این موضوع
یعنی نیسان دارا کاملا تابلو دارن پادرا رو خراب میکنن اونایی که میخواید بخرید برید تو خیابون هر کی داره بپرسید اینجا همه نیسان دارا فقط نظر دادن من یکسال و دوماهه دارم عاشقشم انقدر دوسش دارم که بهش میگم پسرم
ماشین پادرا از لحاظ راحتی خوب است اما نقص فنی آن زیاده نمی دانم چرا لرزش زیاد داره بردم نمایندگی میگن تقصیر رینگ ه عوض کردم برطرف نشد بوق هشدارش کار نمیکنه حیف پول که دادیم به این ماشین
من هم تازه خریدیم، وانت پیکان قبلا داشتم از نظر آپشن ها خوبه، خودروی باری قابل قبولی است. برا خوابیدن هم باید کنسول بین دو صندلی رو دربیارید . فقط ایرادی که دیدم ترمزها باید بیشتر فشار بدیم تا بهتر عمل کنه و اینکه حس می کنم زاویه چرخش چرخ در هنگام فرمان گیری خیلی کمه، اکثر جاها باید دو فرمون چرخش کنیم دوستم کامیون ۵ تن داره برا چرخیدن شرایطی همانند کامیون داره، من نیسان آبی نداشتم که مقایسه کنم دوستانی که داشتن نظر بدهند
سلام بر همه اقایون،من مغازه دار هستم بخاطر زانو درد میخام یه پادرا پلاس بگیرم به نظر شما چکار کنم؟همه نظرت رو خوندم یخورده بده یخورده خوبه سر دوراهی موندم خداوکیلی اونایی که دارن راهنمایی کنند،میگن رانندگی باهاش خیلی راحت تر از نیسانه،اگه میشه بهم پیام بدین خودم میزنگم بسیار ممنون و سپاس گذارم، ،،۰۹۱۳۳۲۰۰۶۲۹
من از آبان پارسال این ماشین دارم نمیگم عالیه مثله هایلوکسه چون اون پول و نمیدید ولی واقعا از نیسان بهتره سر پمپ کلاج یه ذره اذیت کرد که نیسانی کردم درست شد اما یادتون باشه هیچ ماشین ایرانی بی عیب و ایراد نیست خلاصه در کل ازش راضیم درضمن پشت سپر پلاستیکی همون سپر آهنیه نیسانه لطفا نیسان دارای عزیز که نگرانه توقف تولید ماشینشون هستن دروغ نگن لطفا دیگه بعد ۴۰ سال باید خط تولید نیسان بخوابه
دوستان سلام اگر پاپرت می خواهد متوقف شودجرا دوکابین دارد تولید می شود نیسان بروز شده را پاپرت می گویند بعد هم هرچقدر پول بدهید آش می خوری دو میلیارد بدهید تویوتا سوار شوید البته سپر آن هم پلاستیکی است قیمت ازاول امسال صدوده میلیون گران شد حالا بگو پلاستکی است ثبت نام جدید چهارصدوده میلیون تومان شد مبارک پاپرت دارها
سلام
تمام پیچهای دسته موتورهای پادرا پلاس شل بود حتی مکانیک با دست میبست از بس شل بود رینگها و لاستیکهای در حد داغان است میگن کار مونتاژ کارا خوب نیست آخه این رینگ و لاستیک مال ۵۰ سال پیش میبندید رو این ماشین *** خدمات پس از فروش هم که مثل جوک میمونه حیف این اتاق که اینطوری به قشر کارگر فروش میکنید
من بخاطر بعضی نظرات مثبت اینجا پادرا پلاس ثبت نام کردم، بگذریم از تاخیر یکماهه وقتی تحویل گرفتم دنده ها بزور جا میرفت، صدای گاردان بیش از حد زیاد بود و از همه بدتر ماشین به چپ و راست بازی داشت، به توصیه نمایندگی رینگ و لاستیک خارجی انداختم که درست نشد، از چند نفر دیگه پرسیدم اونا هم همین نشکل رو داشتن، شکایت زدم صنعت و معدن گفتن چندماه طول میکشه تا جواب بگیری اونم مشخص نیست اصلاح بشه یا نه
نهایتا امروز با ضرر فروختم و خلاص
جلوی ماشین فقط دکوری میباشد وار یک پراید هم ضعیف تر است ،کوچکترین ضربه گیری در سپر وجود ندارد و با کوچکترین ضربه نابود میشود وتا رادیاتور ماشین از بین میرود
اینقدر داستان بافی نکنید بابا من هر روز این سایتو چک میکنم موتور همونه چطوری میتونه مصرفش بالا باشه! اومدی حرف بزنی مثلا یه چیزی گفته باشی؟! عزیزم سواد نداری نظر نده این ماشین موتورش با نیسان هیچ فرقی نداره هیچی حتی یه پیچم فرق نداره چی میگی آخه
شما پادرا داری نه پادرا پلاس الآن بحث پادرا پلاسه در ضمن پادرا موقت تولید شد اگرم یادتون باشه فقط به ارگانها دادن تا ببین تستش مثبته یا نه چون میدونید تو ارگانها ماشینای ایرانی اکثرا دست سرباز و کارمنداس که خیلی بد میرونن دیدن جواب مثبت بود پادراپلاس تولید کردن اینم لوازمش پره مخصوصا الآن که کارون ینی نسخه دوکابینشو زدن تازه لوزامش بیشترم میشه
من مدل ۹۷پادرا رو دارم بدبختی که قطعات گیر نمیاد قفل داشبورد چیه هزار جارفتم تازه سوارشدین چند سال رانندگی کنید بعد نظربدید زیر دنده از قطعات پلاستیک استفاده شده که به مرور میشکنه و هرجا میری گیر نمیاد شلنگ کولر از بد جایی داخل موتور منقل شده که به ۲سال نکشیده خراب میشه
نسبت به نیسان قابل مقایسه نیست ولی اگر میخوای آهن جابجا کنی یا مصالح همون نیسان ابی بهتره ولی میخوای ماشین روبراه بخری و کیفش را ببری پادرا من دارم بیرون شهر هم رفتم قبلا نیسان گازوئیلی داشتم که بیچارم کرد
با سلام
دوستان اگر صدای دستی از لنت گاردان برای پادرا پلاس بگوش میرسه کاسه آهنی انت ترمز دستی تاب داره بدین مکانیک باز کنه بده تراشکاری دوباره ببندید عالی میشه کابین این ماشین عالیه فقط موتور و بقیهی متعلقات نیسان ارزشش رو آورده پایین کابین و سواریش،عالیه بقیهی چیزاش متاسفانه قدیمه مثل متور گیربکس دف و غیره
کاهش پنج اسب بخاری در قدرت و کشش ماشین اولا محسوس نیست، ثانیا در ماشین بارکش مهم گشتاوره، ثالثا به خاطر این هست که بتونه استاندارد یورو ۵ رو کسب کنه و ربطی به هیدرولیک نداره.افزایش طول گاردان هم ناشی از تغییر گیربکس و نیز بزرگ تر شدن اتاق خودرو هست.
سلام رفقا من از سال ۸۹نیسان داشتم آخرینش دیزل ۹۹بوده که قبل از عید فروختم.
اما پادرا پلاس خریدم تازه فهمیدم چقدر بیخودی نسبت به نیسان تعصب داشتم.پادرا واقعا بهترینه.تا باهاش نری جاده نمیفهمی...شما تصور کن توی هایلوکس نشستی خنک نرم وبی صدا..اما ۲تن بارهم داری میبری..
امتحان کنید بعد نظر بدید د..دیگه از کمردرد وگردن درد وعرق کردن و صدای موتور خبری نیست.
ممنون از کارشناسان سازنده
عیب داغ کردن پادرا فقط سیم اتصال به بدنه هستش که کارخونه رو رنگ بسته فقطم کولر میگیری آمپر میره بالا دوستان سیم اتصال بدنه بدید جاشو سمباده بزنن دوباره پیچشو ببندن و اینکه یه سیم نمره ۱۰ هم اضافه بر اونا کنید مشکلش حل میشه اگرم میخوایید اصلا آمپر بالا نره بین رادیاتور کولر و رادیاتور آب ۵ سانت جا داره یدونه مث فن فابریک کولر خودش اضافه کنید من اینکارو کردم با ۴ تن بار کولر روشن سربالایی میرم هیچ مشکلی نداره
معایب پادرا،
۱.ظرفیت سرنشین نیسان ۳ نفر هست(دربرگ سبز قید شده) ولی پادرا مثل وانت پرایده دونفره،
۲.طول گاردان پادرا ۱۳ سانتی متر بلند تر از گاردان فابریک ژاپنی نیسان هست که افزایش طول گاردان باعث افزایش لرزش و صدای لرزش اتاق میشه، مشکل گاردان لاینحل است.
بعد از بار زدن بشدت لرزش گاردان احساس میشه.
۳.بدنه بسیار ضعیفتر از نیسان و گرانقیمت و نایاب تر از نیسان.
۴.موتور تکسوزبنزینی بشدت پرمصرف.
برای طول ۱۲ سانت گاردان هیچ اتفاقی نیوفتاده گاردان خاور کامیونها و خیلی از ماشینهای سنگین ۱ متر تا ۲ متر بلندترین و هیچ اتفاقی نیوفتاده برای رفتن از دنده ۳ به دنده ۴ هم یه کم گازبیشتر بدی اوکی میشه ولی در کل نسبت به کارا و وانتهای دیگر خب هم قویتره هم شیکتر همین ببین ارزش داره بخر سوار شو من که راننده پایه یک هستم میگم ارزشش،رو داره دیگه خود دانی البته من بار سنگین یا اصلا احتمال بارزدن هم نخواهم داشت برای کمپر و روزهای سخت خریداری کردم سوختش هم از نیسان کمتره بخاطر اصلاح ساختار دریچه گاز و هوا و غیره انشاالله که خودروهای به روزتر و مارکهای معروفتری بسازند یا وارد کنن
حیف پول بدی پادرا بخری من که پشیمونم مردم *** بخدا کارا بهتر از این پادرا هست من تحویل گرفتم از تهران برا یزد همونجا گیبربکس صدا میداد منو پیچوندن که برو شهرتون درست میکنن الانم هیچ کی جوابگو نیست نه راه میره همش تو شهر باید دنده ۳ بری ۴ هم بکنی دنده مرده میشه ناشکری کردم بخدا کارا داشتم فروختم اینو خریدم
ظرفیت سرنشین پادرا مثل وانت پرایده ۲ نفرهست
در سند برگ سبز نیسان نوشته شده ظرفیت سرنشین ۳ نفر است. از لحاظ فنی گاردان بلند تر پادرا باعث لرزش و صدا بیشتر میشه.
نیسان بازار و شرایط بهتر از پادرا دارد چون نیسان در سه مدل مختلف نیسان دیزل و نیسان دوگانه کارخانه آپشنال، نیسان اپشنال بنزینی رادیال، تولید میشه ولی پادرا فقط بنزینی تولید میشه که اصلا صرفه اقتصادی ندارد و بشدت مصرف بنزین زیاد هست.
بازار در اختیار نیسان است
سیامک عزتی از استان گیلان شهر رشتشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۱
ب هیچ وجه انتظار این ک خودرو را سر موعد تحویل بگیرید را نداشته باشید....به جای 3ماه 7ماه بعد به من تحویل دادند...آن هم سقف فرد رفته. سپر ضربه خورده و رنگ شده و طبق نامه تشخیص رنگ همان روز گلگیر هم رنگ ...نه سایپا، نه نمایندگی هیچ کس جواب گو نیست. هیچ ماشینی را بدون تشخیص رنگ تحویل نگیرید
اکثرا گفتن تو پادرا نمیشه خوابید به خاطر صندلیش!!
بزرگواران شما ماشین رو دنده خاموش کن ترمز دستی رو بخوابون یه بالشت بذار روش فاصله رو پر کن، رو هر صندلی هم یه پتو چهار لا کن بذار روش میشه همون صندلی نیسان!
اینم ایراده شما میگیرید؟
بیست ساله بابام وانت پیکان داره گردن و کمر و زانو همه نابود شده بدنشم پر از غده شده تو کف اینم بتونیم یه پادرا بگیریم از شر وانتش خلاص شه
وانت پادرا مدل ۹۶ و ۹۷ متوقف شد و وانت شوکا هم قبلا متوقف شده بود، این پادرا پلاستیکی هم مثل همونا متوقف میشه چون تنوع تولید نیسان در سه مدل مختلف نیسان دیزل ۲۸۰۰،
نیسان دوگانه کارخانه آپشنال، نیسان بنزینی اپشنال بسیار بیشتر از پادرا فقط بنزینی هست.
مردم از وانت پادرا استقبال نکردند چون مثل وانت شوکا و وانت پادرا قبلی مدل ۹۶ و ۹۷ فقط بنزینی تولید شدند که اصلأ صرفه اقتصادی نداشتن،
در حال حاضر نیسان در سه مدل نیسان دیزل ۲۸۰۰، نیسان آپشنال دوگانه کارخانه، نیسان آپشنال رادیال بنزین، تولید میشه که باعث فروش بسیار بیشتر و مشتری بیشتر نیسان هست،
نکته جالب صندلی جلو نیسان راحت ۳ یا ۴نفر میشه بشینن جلوش مثل کامیون هست ولی صندلی وانت پادرا مثل وانت پراید هست فقط دونفر. نیسان ماشین کار هست که بدنه بشدت محکم و ارزان قیمت داره.
وانت پادرا مثل وانت پرایده دونفره هست
ای خدا صد رحمت به نیسان که صندلی یک تیکه بزرگ داره مثل کامیون خیلی راحت ۴ نفر جا میشه بشینن جلوش، در ضمن بدنه پلاستیکی پادرا بعد یه سال از هم باز میشه چون زیربند نیسان خشکه وای نیسان آهنی و محکم هست مثل پادرا ضعیف نیس با ضربه سپر پراید به پادرا سپر دارا داغون تر میشه!!!
پادرا پلاس پلاستیکی مثل وانت شوکا و وانت پادرا قبلی مدل ۹۶ ۹۷ متوقف میشه، قبلا شده الان هم میشه چون تولید پادرا فقط بنزین سوز اصلا صرفه اقتصادی ندارد چون موتور بنزینی خالی بدون بار صدی ۱۴ و با بار کامل ۲ تن صدی ۱۷ می سوزد صد در صد مطمئن باشید، پادرا ماشین نمایشگاه دلال هاست اصلا برای کار مناسب نیست با کوچکترین ضربه سپر کنده میشه اونم با بار ۲ تن که خیلی سنگینه و سپر محکم می خواد.
واقعا متاسفم برای اون دسته از افرادی که تعصبی حرف میزنن داداش پای جونت وسطه معلومه پادرا امنیتش هزار برابر بیشتره تو کوچکترین تصادف فرمون رفته تو شکمت با نیسان
قابل توجه اون نیسان دارایی که ضد پادرا میان حرف میزنن اولا پادرا قابل مقایسه با نیسان بی امنیت نیست هر کی تو این ماشین بشینه متوجه میشه چقدر سواری این ماشین فرق داره داخل نیسان فرمون انگار تو دهنته اما پادرا کاملا جلوش بازه با توجه به اینکه برخلاف نیسان داشبورد بزرگی داره انقدر رانندگی با این ماشین راحته که خانوم من دائم میشینه پشتش. در ضمن تولید این ماشین خیلی داره میره بالا اونی که تا آخر امسال متوقف میشه نیسان گاوی
بازار در اختیار وانت نیسان هست این وانت پادرا هم مثل وانت شوکا و وانت پادرا قبلی مدل های ۹۶ ۹۷ متوقف خواهد شد قبلا هم متوقف شده خصوصا وانت شوکا که حتی دوگانه کارخانه هم تولید می شد،
نیسان در ۳ مدل دیزل و اپشنال دوگانهسوز کارخانه و اپشنال بنزینی تولید میشه ولی پادرا فقط بنزین با مصرف بسیار زیاد! کاملا مشخصه موتور نیسان صدی ۱۴ الی ۱۷ با ۲ تن بار کامل می سوزد
بابا صد هزار رحمت به نیسان!!! این وانت پادرا هم مثل وانت شوکا و پادرا قبلی مدل ۹۷ که بود متوقف میشه قبلا هم شده الانم میشه تا حالا ۱۰۰ بار اتاق مختلف رو نیسان امتحان کردن نیسان zf وانت شوکا و وانت پادرا همه متوقف شدن این پلاس پلاستیکی هم متوقف میشه،.
معلومه پادرا بهتره من 5 سال با نیسان کار کردم انگار با فرقون بار میبری ۱ ساله پادرا پلاس گرفتم خستگی نداره قدرتشم همونه تازه شاسیش ۱۷ سانت درازتر از شاسی نیسانه که سر پیچ تعادل بیشتری نسبت به نیسان داره و همچنین گاردان ۱۰ سانت بلندتر از نیسانه فاصله لاستیک عقب و جلو هم بیشتره از نیسانه کلی مزیت داره جایی هم بخوای بری میشه رفت با نیسان آبرو آدم میره هم اینکه خسته میکنه تویوتا هایلوکس ۲ میلیارد قیمتشه نه صندلیش جلوش یه تیکه س نه سپر جلوش آهنیه بعد طرف میاد تو کل سایتا میگه سپر پلاستیکی پادرا نمیتونه بار ببره آخه آدم عاقل مگه میخوای بار بذاری رو سپرش عقبش همونه نیسانه دیگه چه مقایسه ای میکنید آخه وقتی سوار نشدید مگه کامیون خریدی ترانریت بار ببری که بخوای شبا بخوابی توش که صندلیش یه تیکه باشه کلا ۳۰۰ میلیون داری پول میدی ۳ میلیارد که ندادی عزیزم بعد میگی توش کوچیکه اون داشبورد پادراپلاس که بذاری تو نیسان کلا پر میشه توش نیسان داشبوردی نداره اصلا تصادفم کنی فرمون تو سینه ت مردی له شدی ولی پادرا امنیت جانی داره انقد بفکر قالپاق و بوق ۱۰۱۱ ترسوندن مردم تو خیابون با نیسان گاوی نباشید یکمم بفکر جون خودتون باشید یکی از آشناهای تو تصادف شدید موند لای فرمون و صندلی مرد حالا هی بگو سپر پلاستیکی بار نمیبره وقتی قیمتش بره بالا اون موقع همه میخرن چون الآن با نیسان قیمتش یکیه خوب نیس مردم ایران همینن
پادرا همون نیسانه هیچ فرقی نداره فقط کابین جلو عوض شده که خیلی عالیه شاسی پادرا ۱۷ سانت درازتر از شاسی نیسانه منکه بار آهن میزنم ۶ متری میذارم بالاش ۳ونیم تن زدم هیچ تکونی نداره بخاطر اینکه شاسیش بلنده فقط اگر میخوایید بالای ۲ونیم تن بار بزنید باید شاسی دوبل کنید و فنر ایسوزو یه لایه اضافه کنید هایلوکس ۳ میلیارد پولشه سپرش پلاستیکه اون وقت طرف اومده چرت و پرت نظر میده برا اینجور آدما همون نیسان گاوی و پیکان وانت خوبه که تو خیابون بگیرن رو مردم لذت ببرن اون بیسوادی هم که میگه نیسان ۱۰۰ اسب بخار این ۹۵ ۵ اسب بخاطر هیدرولیک فرمونه که نیسان آبی که فرمون هیدرولیک داره اونم همین ۵ اسب کم داره چون پمپ هیدرولیک قدرتشو از موتور میگیره پادرا یا نیسان تریلی نیس که بخای باهاش ترانزیت کار کنی توش بخوابی آدم کهنه عقل این حرفو میزنه توکه میخوای توش ماشین بخوابی برو ایسوزو بخر که ۸ تنش ۲ میلیارد پولشه نیسان ۳۰۰ تومنی داری با چی مقایسه میکنی آخه مگه تریله آخه
تنوع تولید نیسان در سه مدل دیزل گازوئیل، دوگانه کارخانه، و بنزینی اپشنال هست که نسبت به پادرا در یک مدل بنزینی بهتر هست
صندلی یک تیکه بزرگ نیسان خیلی راحت ۳ نفر چاق یا ۴ نفر لاغر جا میشه بشینن جلوش اما این وانت پادرا مثل وانت پراید هست دونفره به هیچ وجه ۳ نفر جا نمیشه چون ترمز دستی و دسته دنده رو گذاشتن وسط خیلی اذیت می کنه،
دلیل دوم صندلی یک تیکه بزرگ نیسان هم وقتی هست که می خوای بخوابی راحت میشه جلوی نیسان خوابید وقتی راه طولانی رفتی و خسته ای
ولی پادرا اصلأ نمیشه خوابید،
درکل پادرا بنزینی سوز به صرفه نیست.
در عالی بودن پادرا (نسبت به قیمت) شکی نیست موتور و گیربکس همان نیسان است من دوگانه سوز رایگان کردم عالیه و جواب اون دسته افراد کم سوادی که میگن نیسان 100 اسب بخار قدرت داره پادرا پلاس 95 رو بدم دوست من پمپ هیدرولیک برای کار کردن نیاز به نیرو داره و نیروش رو از موتور میگیره او 5 اسب فدای سرمون فرمونش نرم تره یکم مطالعه کنیم یکمم دست برداریم از عقاید پوسیده (ماشین باید آهنی باشه)
ماشین باید راحت باشه
یا علی
سلام خدمت دوستان من نیسان صفر دارم پادرا پلاس صفر هم خریدم بحث فنی و مضایا این با نیسان یکیه اطاقش بی نظیر بی سرو صدا احساس ارامش گرمایش خیلی عالی داره زمین تا اسمان با نیسان فرق داره قابل مقایسه باهم نیستن وزن کاپوت ودرهاش دو برابر نیسان بدنه محکمی دارهدفقط سپارش پلاستیک اون طبیعی بهترین برندها سپر شون پلاستیک اونی که میخواد باهاش اهن کشی کنه ضایعات جابجا کنه مصالح به درد اونا نمیخوره بهتره همون نیسان ابی دهه ۵۰ را سوار بشن
معایب این خودرو با نیسان ابی اینه که مشکل گیریبکس وگاردن دارن بحث پادرا نیست نیسانشم همینه متاسفانه اجناسشون اشغاله
تاکی نیسان ابی بابا بس دیگه از ده ۵۰ تا الان چندین وچند سال داره میگذره چقدر دیگه میخواین اینها را سوار بشین انشالله قسمتتون بشه بخرید پشیمون نمیشید
سلام این وانت خیلی عالیه ولی متاسفانه هم امداد سایپا وهم نمایندگیها کاربلد نیستند بنده بخاطر یک اشکال جزیی دو روز در اتوبان ماندم به امداد سایپا چند بار زنگ زدم متاسفانه خبری از آنها نشد مجبور شدم ماشین را با ایسوزو خودرو بر به نمایندگی تبریز انتقال دهم با هزینه1400000تومان پدر نمایندگی اشکال برطرف نشد گفتند ببر به شدت سایپا در تهران ولی من ماشین و به شهر خودم انتقال دادم آنجا با هزینه خودم درست کردم. بنده از شرکت سایپا شکایت دارم که اینهمه پول برای گارانتی *** باشه
سلام
وقت بخیر من این خودرو را خریدم به نظرم نقاط قوت این خودرو شامل موارد ذیل هست.
۱. به روز شدن طراحی بدنه
۲. بهبود تجهیزات داخلی و راحتی به مراتب بهتر صندلی نسبت به وانت نیسان
۳.عملکرد مناسب چراغ ها در زمان روشنایی در شب
۴. افزایش ظرفیت بار مجاز خودرو در سند ماشین
۵. بزرگتر شدن آینه ها و برقی شدن آن.
۶.عایق کاری فضای بار
۷.افزایش ارتفاع خودرو که باعث تردد بهتر در جاده های صعبالعبور گردیده است
نقاط ضعف هم به نظرم موارد ذیل هست.
۱.ظرفیت محدود باک باک خودرو ۵۰ لیتر است
۲. محدود بودن سرعت به ۹۰ کیلومتر که این مورد هم در وانت نیسان موجود است.
با سلام
اصلا پادرا با نیسان ابی گاوی قابل مقایسه نیست شما با خانمتون نمیتونی سوار نیسان ابی بشی ولی سوار پادرا میتونی بشی ...قیافش بهتره چراغهای جلو نورش عالیه صندلی خیلی بهتر اینه برقی چراغ راهنما بدنه و ایینه و سوخت کمتر با این پول یه کاپرای ۱۰ سال کار یا پیکاپ ۱۵ سال کار بهتون میدن حالا بگین بهتر نیست ...البته گاهی نووش هم بعضی مشکلات دارن ایرانیه دیگه
سلام همش دروغ هست من الان خریدم فقط پنجاه کیلومتر رفته گیربکسش تق تق میکوند نه جای خواب داره نه فقط یک صندلی راحت داره جلو نیسان آبی پنچ نفر ریز ودرشت جا میگرفت اما داخل پادرا با زور یک نفر صندلی جدا جدا هست داخلش اصلأ نمیشه بخوابی من ده سال نیسان داشتم به نظر من یک نیسان مدل هفتاد بهتر از یک پادرا صفر هست
پادرا از لحاظ بدنه ضعیف تر از نیسان هست
اگر دقت کنید قدرت نیسان بنزینی ۱۰۰ اسب ولی قدرت پادرا بنزینی ۹۵ اسب هست در ضمن میل گاردان پادرا بلندتر از نیسان هست که باعث لرزش بیشتر اطاق میشه
سلام خدمت دوستان عزیز من خریدم خیلی عالیه اینجا ایرانه تحریمم هستیم چاره ای نداریم ۲۰ ساله نیسان سوارم سواریش عالیه ولی متاسفانه این مشکل نیسان ابی ها هم هست مخصوصا اینا که ۵دنده هستن نمیدونم تو دنده ۵ ماشین زوزه میکشه تو دنده عوض کردن مخصوصا از یک که میخوای بری دنده دو تغ تغ میکنه نگران این موضوع هستم از گیریبکس از دیفرانسیل نمایندگی این مشکلات وبرطرف میکنه
من نمیدونم چرا شما که ندارین دروغ میگین من الان یه ماه شده گرفتم قیافه جذاب تر ،ارتفاع بلندتر که خیلی حس خوبی بهت میده ،صندلی ها فوق العاده راحت ،کابین بزرگتر و راحتی بیشتر ،اینه ها برقی ،شیشه ها برقی قدرت وشتابش واقعا عالیه ،صدا داخل کابین نمیاد ،جاهای اضافی درست کردن واسه گوشی وکلید وقفل وکیلی چیزهای دیگه واقعا عالیه چرا الکی یه چیزی میگین اون آبی ها واقعا امکانات ندارم چقد این راننده ها اذیت میشن تو جاده چند تا راننده نیسان تو این یه ماه اومدن وسوارش شدن وهمشون نظرشون گرفته
سلام دوستان
میگین پادرا ضعیف و پلاستیک هسته و...
الکی نگین از سایپا که خیلی خوبه
تازه میگین اسب بخار پادرا از سایپا میگین کمتر در حالی که اینطور نیست چون موتور اون همان موتور سایپا هسته هیچ تغییر هم نکرده
و میگین بار کم میزنه در حالی ک اینطور نیست چون شاسی اون همان سایپا هسته
و در ضمن رانندگی با پادرا خیلی راحت تر از سایپا
فقط کاری که کردن اینه ک قیافشو خشن تر کردن و ی سری امکانات داره و آدم وقتی توش میشینه حال میکنه
اگه ما از این ماشین ها حمایت نکنیم هیچ وقت خودرو سازی ایران پیشرفت نخواهد کرد
ماشین خوبیه صندلی های راحت جای بیشتر ارتفاع ماشینم بالاتره ماشین به روز تریه فرمون هدرولیکی یسری میگن پادرا ۹۵ نیسان ۱۰۰ اسبه واقعا من که چیزی حس نکردم کار منم مصالح فروشیه بار سنگین بهش میزنم خیلیم راحتم فقط ضعفش باکشه که ۴۵ لیتر بنزن بیشتر نسبت به اون نیسان ابیا مصرفش یزره بالاست صدی ۱۵ تا ۱۷ میسوزونه ی ضعف کاردون هم دلره که نمایندگی داره درست میکنه در کل از نیسان ابی یه سرو گردن بالا تره
ماشین خوبی هست در کل
اما مشکل گاردان
مشکل دیفرانسیل
و مشکل دسته دنده دارد
متاسفانه شرکت زامياد، اون شخصی که کنترل کیفیت کرده، *** تشریف داشته
و از اون بدتر اینکه نمایندگی ها هم انجام نمیدن و خودت باید خارج از نمایندگی هزینه کنی که تقریباً جمعا 16 میلیون میشه
عجیبه واقعا چطوری قدرت نیسان بنزینی ۱۰۰ اسب خار و پادرا بنزینی ۹۵ اسب بخار هست!!!!!!!
یعنی پادرا حتی از نیسان هم ضعیف تر هست؟!؟!!!
همه وانت پادرا رو مثل وانت شوکا و پادرا قبلی متوقف شده می دونن......
کاملا درسته فقط دلال ها میگن پادرا خوبه
چون با قیافه اش مردم ساده رو فریب میدن و مردم ساده ما گول نخورید....
پادرا از نیسان هم ضعیف تر هست دلیلش
موتور پادرا بنزینی ۹۵ اسب بخار قدرت دارد
موتور نیسان بنزینی ۱۰۰ اسب بخار قدرت دارد.
همه میگن وانت پادرا متوقف میشه مثل وانت شوکا و وانت پادرا قبلی که قرار بود جای نیسان تولید بشه،
فعلا هم اوضاع بازار به سمت نیسان وانت هست مخصوصا دوگانه و دیزل نیسان،
پادرا برای کار مناسب نیس برای دکور نمایشگاه خوبه....
پلاستیک کردن اتاق و سپر نیسان خیلی خنده دار هست
برای کار مناسب نیس ولی برای نمایشگاه دلال اتومبیل عالیه
خوب مردم ساده رو گول میزنم
آخرش هم مثل وانت شوکا و پادرا متوقف میشه......
پادرا پلاستیکی برای نمایشگاه دلال ها خوبه برای کار مناسب نیس
من ثبت نام کردم به نظرم باید جایگزین خوبی باشه برای کسی که میخواد باهاش تو جاده کار کنه چون کابین جلو عوض شده و راحتر برا راننده اما نیسان قبلی راننده عذیت میشه تو کل مسیر
وانت پادرا هم مثل وانت شوکا متوقف میشه قبلاً هم سایپا متوقف کرده
یکم فکر کنید
کار نیسان ۳الی ۴ تن بار هست اونوقت این پلاستیک وانت چی؟ برای دکور نمایشگاه خوبه!
باسلام،
در حال حاضر اوضاع بازار به سمت نیسان وانت هست
تو پیش فروش های جدید سایپا زامیاد نیسان وانت مشتری بیشتری داشته و صف فروش خیلی زود در شد.
یک نمونه فروش زیاد مردادماه سال ۱۴۰۰ هست که
وانت پادرا بدون مشتری و بدون تکمیل ظرفیت بسته شد.
وانت پادرا هم مث وانت شوکا متوقف میشه
چون مشتری نداره،
درضمن کار نیسان وانت بردن ۳ تن بار هست این
وانت پلاستیکی ها پادرا و شوکا برای این کار مناسب نیستند.
نظر شما در مورد این محصول چیست؟ آیا تجربه خرید این محصول را دارید؟ آیا ارزش خرید دارد؟ آیا این محصول کالای خوبی هست؟ بخرم یا نخرم؟ کیفیتش چطوره؟ نقاط ضعف و نقاط قوت وانت پادرا پلاس چیست؟ معایب و مزایای وانت پادرا پلاس را با همه به اشتراک بگذارید.
نظر / سوال در مورد وانت پادرا پلاس
5 محصول جدید مرتبط