ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

دزدیدن یک هوادرا فتح‌الله گولن در مغولستان توسط ماموران دولت ترکیه، جنجال به پا کرد

دزدیدن یک هوادرا فتح‌الله گولن در مغولستان توسط ماموران دولت ترکیه، جنجال به پا کردگزارش‌ها از مغولستان حاکی است که مقام‌های این کشور مانع از ربوده شدن یک شهروند ترکیه شده‌اند که متهم به داشتن ارتباط با فتح‌الله گولن، روحانی تبعیدی منتقد رجب طیب اردوغان است.

ترکیه آقای گولن را در کودتای نافرجام دو سال پیش مقصر می‌داند و هزاران نفر از نهادها و سازمان‌های مختلف به اتهام ارتباط با او از کار برکنار، بازداشت و زندانی شده‌اند. گزارش‌ها حاکی از آن است که مقام‌های مغولستان مانع از پرواز یک هواپیمای ترکیه شدند که برای خارج کردن ویسیل آکشای وارد فرودگاه اولان‌باتور شده بود.

آقای آکشای روز جمعه ربوده شده بود. او ۲۴ سال است که در مغولستان زندگی می‌کند و مدیر مدرسه‌ای است که گفته شده با مدارس شبکه گولن ارتباط دارد. شاهدان گفته‌اند حداقل ۵ نفر آقای آکشای را که معلمی ۵۰ ساله است به زور وارد مینی‌بوس کرده و با خود به فرودگاه بین‌المللی چنگیزخان بردند.

مقام‌های مغولستان به هواپیما اجازه پرواز ندادند. این هواپیما هشت ساعت بعد بدون آقای آکشای پرواز کرد.

سفارت ترکیه در مغولستان گفته است این کشور دخالتی در این ماجرا نداشته است.

مغولستان گفته است در این باره تحقیق خواهد کرد. معاون وزیر امور خارجه این کشور گفته است اگر مشارکت ترکیه در این ماجرا ثابت شود، چنین اقدامی "نقض حاکمیت" مغولستان خواهد بود و به آن اعتراض خواهد کرد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.