ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

افشای تجاوز جنسی به زنان در سازمان ملل متحد!!

افشای تجاوز جنسی به زنان در سازمان ملل متحد!!روزنامه گاردین در گزارشی اختصاصی روز جمعه ٢٩ دی‌ماه می‌گوید آزارهای جنسی، ازجمله تجاوز به زنان، بطور گسترده‌ای در میان کارمندان سازمان ملل متحد شایع می‌باشد.

در این گزارش آمده است: «سازمان ملل متحد اجازه داده است که آزارهای جنسی در میان کارمندان آن در سراسر جهان، بدون تنبیه و مجازات عاملان آن و نادیده گرفتن شکایات قربانیان این آزارها، برای سال‌های سال ادامه داشته باشد. ده‌ها تن از کارکنان کنونی و پیشین سازمان ملل می‌گویند یک «فرهنگ سکوت» در تمامی این سازمان نسبت به این آزارها وجود دارد و بسیاری از قربانیانی که در این مورد شکایت خود را مطرح کرده‌اند از کار برکنار شده‌اند.»

گاردین می‌افزاید: «از میان کارمندانی که برای تهیه این گزارش با آنها مصاحبه شده است، ۱۵ نفر آنها گفته‌اند که مورد حمله و تجاوز جنسی در ۵ سال گذشته قرار گرفته‌اند. هفت تن دیگر از این قربانیان آزار و تجاوزات جنسی به خود را به مقامات بالاتر گزارش کرده‌اند اما هرگز هیچ اقدامی در زمینه متجاوزین صورت نگرفته و این قربانیان ناچار بوده‌اند به خاطر از دست ندادن شغل خود سکوت اختیار کنند. یک مشاور امور تغذیه که در استخدام سازمان ملل بوده و مورد آزار جنسی قرار گرفته است می‌گوید شما اگر گزارش یا شکایتی در این مورد بکنید، شغلتان را از دست داده‌اید. بویژه اگر شما یک مشاور باشید.»
به گزارش گاردین، یک مقام سازمان ملل در واکنش به این اتهامات گفته است وی قبول می‌کند که به گزارشات مربوط به آزار و تجاوزات جنسی در میان کارمندان این سازمان کمتر رسیدگی می‌شود، اما اضافه کرده است که آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل «موضوع رسیدگی به آزارهای جنسی را یک اولویت مهم کار خود قرار داده و سیاست عدم تحمل قاطعانه هرگونه رفتار متجاوزانه جنسی را دنبال می‌کند.
منبع : theguardian.com
تازه‌ها
پرفروش ترین شلوار جین زنانه (معرفی 20 مدل پرفروش امسال)
معرفی ارزانترین گوشی صفحه بزرگ بازار (لیست سال جدید)
راهنمای خرید ژاکت مردانه (معرفی بهترین برند ژاکت مردانه)
پرفروش ترین شلوار جین مردانه بازار (لیست قیمت سال جدید)
ارزانترین تشک خوشخواب دونفره بازار (معرفی 10 مدل ارزان قیمت)
ارزانترین ساید دوو (معرفی 10 یخچال ساید بای ساید دوو)
راهنمای خرید گهواره نوزاد (معرفی ارزانترین گهواره بچه)
راهنمای خرید گیتار (فهرست ارزانترین گیتار بازار)
پرفروش ترین پخش کننده خانگی ایران (راهنمای خرید اسپیکر خانگی)
قدیمی‌ ترین رژ لب جهان در کرمان کشف شد!
زنان - شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷
توجه شود تعریف آزار جنسی در غرب با ایران فرق دارد، در ایران به دختر بچه تجاوز جنسی می شود و می میرد و به سختی اثبات می شود و مسئولین به راحتی نمی پذیرند، ولی در آنجا هر نوع معاشرت غیراخلاقی حتی نگاه و کلام جنسی در دسته آزار جنسی قرار می گیرد. اگر معیارهای ایران هم مانند غرب بود باید به جرئت گفت در کشور ایران چه در بخش دولتی و یا خصوصی، صد در صد زنان کارمند از سوی مردان و بخصوص مدیران و معاونان آنها، و بیش از پنجاه درصد کارمندان مرد از سوی زنان کارمند، بخصوص مسئولین دفاتر مدیران، مورد آزار جنسی قرار گرفته اند.

لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.