ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

دو مرد روس، آپارتمان، ماشین و گاراژ خودرا فروخته‌اند تا یک پل معلق را بازسازی کنند

دو مرد روس، آپارتمان، ماشین و گاراژ خودرا فروخته‌اند تا یک پل معلق را بازسازی کننددو مرد روس، آپارتمان، ماشین و گاراژ خودرا فروخته‌اند تا یک پل معلق را در شرق دور روسیه بازسازی کنند.

سایت خبری "کمسمولسکایا پراودا" گزارش داده است که یوری واسیلیف و یوگنی لوین برای بازسازی این پل در منطقه آلتای روسیه ۱۰ میلیون روبل (۱۳۲ هزار دلار) خرج کرده اند. این پل به دلیل غفلت و همچنین سیلاب تقریبا از بین رفته بود.

این دو مرد بیشتر کار بازسازی این پل را انجام داده‌اند؛ اما از ساکنان محلی برای مشورت کمک خواسته بودند. آنها از یک شرکت ساختمانی خواسته بودند بر کیفیت کارشان نظارت کند.دو مرد روس، آپارتمان، ماشین و گاراژ خودرا فروخته‌اند تا یک پل معلق را بازسازی کنند
این دو مرد می گویند پل بر روی رودخانه "کوتون" پس از آنکه مالک قبلی‌اش ورشکسته شد از توجه افتاد. یوری واسیلیف به وب سایت خبری "تی جورنال" گفته است: "وضعیت این پل غم‌انگیز و شرم‌آور بود، زیرا این پل تاریخ خود را دارد. این آثار برجسته معماری آلتایی است و ما تصمیم گرفتیم آن را نجات دهیم."

آنها توان بازسازی کامل پل را نداشتند. در گذشته وسایل نقلیه از این پل عبور می‌کردند اما اکنون تنها عابران می‌توانند از آن استفاده کنند.

با این حال به نظر می‌رسد کاربران شبکه‌های اجتماعی در مورد بازسازی این پل به دو دسته تقسیم شده‌اند. یک نظرسنجی در شبکه اجتماعی روسیه VKontakte موسوم به "وکنتاکته" نشان می‌دهد که اکثریت کوچکی معتقد هستند که بازسازی این پل کاری باطل است در حالی که ۴۵.۹ درصد گفته‌اند که این دو مرد کار درستی کرده‌اند.

برخی از مردم نیز انگیزه این مردان را مورد سوال قرار داده‌اند. یکی از خوانندگان در تفسیر این مقاله در روزنامه با تلخی گفته است: "آره، یک دوران، یک تاریخ؛ این فقط یک پل نیست، بلکه (یک) کوزه طلا است (برای آنها پول می آورد)".

اما این دو مرد تاکید کرده اند انگیزه آن‌ها پول پرستی نبوده است. واسیلیف گفته است: "پول مهم‌ترین چیز نیست. من می‌خواهم کاری سودمند انجام دهم و به مردم درباره تاریخ سرزمینم اطلاعات بدهم."
منبع : bbc.com
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.