ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

حذف تلخ هلند و سوریه از جام جهانی روسیه 2018

حذف تلخ هلند و سوریه از جام جهانی روسیه 2018تیم ملی فوتبال فرانسه در دیدار روز سه شنبه خود در چارچوب بازیهای انتخابی جام جهانی سال ۲۰۱۸ با نتیجه دو بر یک از سد تیم بلاروس گذشت و با این پیروزی راهی جام جهانی روسیه شد.

برای تیم ملی فرانسه آنتوان گریزمن در دقیقه ۲۷ و اولیویه ژیرو در دقیقه ۳۳ بازی گلزنی کردند. تنها گل بلاروس در دقیقه ۴۴ بازی بدست آمد. این بازی به میزبانی فرانسه و در پاریس برگزار شد.

بدین ترتیب فرانسه در صدر گروه A بازی‌های انتخابی جام جهانی قرار گرفت و مستقیم راهی این بازی‌ها شد. جام جهانی آینده از اواسط ماه ژوئن سال ۲۰۱۸ بمدت یک ماه در روسیه برگزار خواه شد.حذف تلخ هلند و سوریه از جام جهانی روسیه 2018
از گروه A فرانسه به جام جهانی راه یافت اما تیم ملی فوتبال هلند از همین گروه از راه یابی به این رقابتها محروم شد. این تیم در بازی روز سه شنبه خود که در آمستردام برگزار شد علیرغم پیروزی ۲ بر صفر در برابر سوئد از بازی در جام جهانی باز ماند. بازیکنان هلند باید در این بازی با اختلاف هفت گل از سد حریف خود می گذشتند تا بتوانند راهی بازیهای پلی اف شوند.

از سوی دیگر تیم ملی پرتغال، قهرمان جام ملتهای اروپا در سال ۲۰۱۶ سه شنبه شب در لیسبون در برابر سوییس قرار گرفت و با پیروزی دو بر صفر در مقابل حریف خود بلیط سفر به روسیه و شرکت در جام جهانی را بدست آورد.

با این پیروزی تیم ملی پرتغال با کسب ۲۷ امتیاز در صدر گروه بی قرار گرفت. تیم سوییس نیز امتیازی مشابه‌ای دارد اما تفاضل گل بالای تیم پرتغال آنرا راهی جام جهانی کرد.
حذف تلخ هلند و سوریه از جام جهانی روسیه 2018
دیدار روز سه‌شنبه میان تیم‌های ملی فوتبال سوریه و استرالیا در مرحله پلی‌آف مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که در شهر سیدنی برگزار شد با برتری ۲ بر ۱ استرالیا در وقت‌های اضافی به پایان رسید.

تیم سوریه در دیدار رفت پلی‌آف با استرالیا که در مالزی برگزار شد توانسته بود با نتیجه مساوی، امید صعود به جام جهانی را حفظ کند، اما در بازی امروز در دقایق آخر نتیجه را به تیم استرالیا واگذار کرد.

سوریه با گل «عمر السومه» در دقیقه ششم بازی از حریف خود پیش افتاد اما در دقیقه ۱۳ تیم استرالیا توانست با گل «تیم کیهیل» بازی را به تساوی بکشد.

نیمه دوم با نتیجه یک بر یک پایان یافت و بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد. سوریه به دلیل اخراج الماواس، هافبک خود از دقیقه ۴ وقت‌های اضافه با ۱۰ بازیکن بازی کرد.

نهایتا «تیم کیهیل» در صد و سومین بازی ملی خود توانست با ضربه سر، گل دوم را وارد دروازه تیم سوریه کند.

استرالیا با شکست سوریه با نتیجه ۳ بر ۲ در مجموع دو بازی، برای صعود به جام جهانی باید در مقابل تیم چهارم منطقه کونکاکاف (آمریکای شمالی و مرکزی) که یکی از تیم های آمریکا، هندوراس یا پاناما خواهد بود پیروز شود.

به گزارش وبسایت هراردلدسان استرالیا از حاشیه‌های مهم این دیدار، تعویض داور بازی بود. بر اساس این گزارش روشن ایرماتوف، داور وسط ازبکستانی بدلیل سرعت بازی نتوانست تا پایان مسابقه در میدان بدود و جای خود را به داور چهارم داد.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.