ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

سوریه رکورد تاریخی ایران را از بین برد / کره جنوبی هم به روسیه رفت!

سوریه رکورد تاریخی ایران را از بین برد / کره جنوبی هم به روسیه رفت!تیم ملی فوتبال ایران در آخرین بازی انتخابی جام جهانی در گروه اول آسیا در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر دو با سوریه مساوی کرد.

تیم ایران که پیش از صعود مستقیم به جام جهانی روسیه را به عنوان تیم اول گروه تثبیت کرده بود در این مسابقه شاید بیش از سه امتیاز به فکر گل نخوردن بود تا رکوردی در بازی‌های انتخابی جام جهانی از خود باقی بگذارد.

اما در دقیقه ۱۳ بازی ثامر حاج به رکورد دوازده بازی بدون گل خورده در مسابقات انتخابی جام جهانی پایان داد و رکورد بی‌شکستی ایران را در این رقابت‌ها را هم در معرض خطر قرار داد.سوریه رکورد تاریخی ایران را از بین برد / کره جنوبی هم به روسیه رفت!
با این حال این گل زودهنگام بر روحیه تیم ایران تاثیر نگذاشت و این تیم با بازیگردانی اشکان دژآگه کاپیتان خود فرصت‌های متعددی خلق کرد که بر اثر بی‌دقتی مهاجمان از دست رفت.

توقف‌های متعدد بازی باعث شد داور چندین دقیقه وقت تلف شده در پایان نیمه اول اعلام کند و در همین دقایق بود که ایران به گل رسید و سردار آزمون که چند فرصت خوب را از دست داده بود دروازه سوریه را باز کرد.

در نیمه دوم ایران باز هم بر دروازه سوریه فشار آورد وتا اینکه در دقیقه شصت و سه پرتاب بلند اوت احسان حاج صفی را مهدی طارمی با ضربه سر پیش روی سردار آزمون قرار داد و او هم دروازه سوریه را برای بار دوم بازی کرد.

پس از آن سوریه که امیدهای خود را برای صعود از دست رفته می‌دید سعی کرد خود را به دروازه ایران نزدیک کند اما تیم ملی ایران دقایق پایانی را که بسیار پر برخورد بود بخوبی کنترل کرد و حتی سردار آزمون روی حرکت خوب مهدی طارمی فرصت داشت هتریک کند. اما در وقت‌های تلف شده، بی‌دقتی بازیکنان ایران که توپ را در میانه میدان از دست دادند و غافل‌گیری خط دفاعی و واکنش نامناسب بیرانوند دروازه‌بان ایران، سوریه را به گل تساوی رساند.

به این ترتیب ایران رقابت‌های انتخابی جام جهانی را بدون باخت، با بیست و دو امتیاز، ده گل زده و دو گل خورده به پایان برد.

کره جنوبی با تساوی در تاشکند مقابل ازبکستان به عنوان تیم دوم برای جام جهانی انتخاب شد و سوریه با گلی که در دقایق پایانی زد با تفاضل گل بهتر از ازبکستان در این گروه سوم شد و برای صعود به جام جهانی امیدوار ماند. این تیم باید در بازی پلی‌آف جواز حضور را به دست آورد.

در دیگر بازی این گروه چین دو بر یک قطر را برد و دو تیم به ترتیب در این گروه پنجم و ششم شدند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.