ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

داوری بازی فینال جام جهانی 2018، به علیرضا فغانی نرسید

داوری بازی فینال جام جهانی 2018، به علیرضا فغانی نرسیدعلیرضا فغانی، داور ایرانی، بازی رده‌بندی جام جهانی روسیه، بین انگلستان و بلژیک را قضاوت خواهد کرد. نستور پیتانا، داور آرژانتینی بازی فینال میان کرواسی و فرانسه را سوت می‌زند.

محمدرضا منصوری و رضا سخندان کمک‌های آقای فغانی در بازی رده‌بندی خواهند بود. آقای فغانی در این جام بازی‌های آلمان-مکزیک و صربستان-بزریل را در مرحله گروهی و فرانسه-آرژانتین را در مرحله یک هشتم نهایی سوت زده است.

او در اینستاگرام خود نوشته است: "امیدوارم راضی باشید. قضاوت بازی رده بندی به تیم ما رسید، با افتخااار."داوری بازی فینال جام جهانی 2018، به علیرضا فغانی نرسید
علیرضا فغانی متولد سال ۱۳۵۷ است و حدود ۱۰ سال است که در سطح بین‌المللی داوری می‌کند. آقای فغانی در رشته زبان انگلیسی تحصیل کرده و به جز داوری فوتبال، از کارکنان شهرداری تهران است و هم اکنون مقام مدیریت تربیت بدنی شهرداری منطقه ۲۰ را دارد.

پدر و برادر علیرضا فغانی نیز سابقه داوری دارند.

از مهمترین بازی‌هایی که او در آنها قضاوت کرده می‌توان به مسابقه فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵، بازی فینال جام باشگاه‌های جهان ۲۰۱۵، و بازی فینال فوتبال المپیک ۲۰۱۶ ریو اشاره کرد.

در سال ۱۹۹۴ محمد فنایی کمک داور مسابقه فینال جام جهانی آمریکا بود که بین برزیل و ایتالیا انجام شد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.