ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

افشاگری میشل پلاتینی در مورد جام جهانی 1998 فرانسه : برای بازی فینال کلک زدیم!

افشاگری میشل پلاتینی در مورد جام جهانی 1998 فرانسه : برای بازی فینال کلک زدیم!میشل پلاتینی رییس سابق یوفا می‌گوید برای افزایش احتمال برخورد فرانسه و برزیل در فینال جام جهانی ١٩٩٨ "یک کلک کوچولو" در کار بود.

آقای پلاتینی که ٦٢ سال دارد و اکنون به دلیل دریافت پول "ناموجه" دوره محرومیت چهار ساله از هر گونه فعالیت در فوتبال را می‌گذراند، رییس مشترک کمیته برگزاری جام جهانی ١٩٩٨ فرانسه بود.

میشل پلاتینی که کاپیتان تیم ملی فرانسه هم بوده به یک رادیوی ورزشی در فرانسه گفت که در سید بندی تیم‌های آن دوره جام جهانی، نگاهی هم به فینال "رویایی" بود: "فرانسه با برزیل رویای همه بود."
او با خنده اضافه کرد: "کلک کوچولویی در کار بود. ما شش سال صرف برگزاری جام جهانی نکردیم که یک شیطنت کوچولو نکنیم. فکر می‌کنید بقیه میزبان‌های جام جهانی این کار را نمی کنند؟"
کاپ جام جهانی 1998 فرانسه
برزیل در آن جام جهانی مطابق معمول به عنوان قهرمان دوره قبل در گروه A و فرانسه در گروه C قرار گرفت، به عبارت دیگر اگر دو تیم در گروه خود اول می‌شدند تا فینال با هم برخورد نمی‌کردند.

همین اتفاق هم افتاد و در ورزشگاه ملی در پاریس، فرانسه سه بر صفر برزیل را با دو گل زیدان شکست داد و برای اولین بار قهرمان جام جهانی شد.

در جام جهانی ١٩٦٦ و جام ملت‌های اروپا ١٩٩٦ انگلستان طوری در گروه بندی قرار گرفت که تمام بازی‌های این تیم در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار شد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.