ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

رونالدو 5 لیونل مسی 5 / رقابت بهترین بازیکنان جهان به اوج خود رسید!

رونالدو 5 لیونل مسی 5 / رقابت بهترین بازیکنان جهان به اوج خود رسید!کریستیانو رونالدو با دریافت پنجمین جایزۀ فیفا به عنوان بهترین بازیکن جهان توانست مانند لیونل مسی، ستاره بارسلونا صاحب پنج توپ طلایی شود. با این وجود او معتقد است که این اول راه است و هر دوی آنها هنوز فرصت‌های زیادی برای کسب موفقیت در پیش دارند.

رونالدو و مسی هر دو از سال ۲۰۰۸ میلادی تا کنون توانسته‌اند در رقابتی تنگاتنگ با یکدیگر تمام توپ‌های طلا را از آن خود کنند.
زندگینامه (بیوگرافی) کامل، ستاره فوتبال جهان کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو، سوپر استار رئال مادرید دوشنبه شب در لندن و برای دومین سال پیاپی در مراسم فیفا، به عنوان بهترین بازیکن مرد انتخاب شد. انتخاب او پس از نظرسنجی از سرمربیان بین‌المللی، کاپیتان‌ها و اصحاب رسانه‌ انجام شد. در این نظرسنجی، لیونل مسی در جایگاه دوم و نیمار در جایگاه سوم قرار گرفت.

کریستیانو رونالدو طی پنج سال گذشته چهار بار جایزۀ بهترین بازیکن را از آن خود کرده و هر بار نیز لیونل مسی در جایگاه دوم قرار گرفته است.

مسی در ماه‌های گذشته توانست با بازی عالی خود ۱۱ گل را در ۹ بازی برای بارسا وارد دروازه کند و با یک نمایش قوی در بازی آرژانتین مقابل اکوادور، در ورود تیم ملی کشورش به جام جهانی ۲۰۱۸ میلادی نیز نقش موثری داشته باشد.
زندگینامه (بیوگرافی) لیونل مِسی، ستاره آرژانتینی فوتبال
مسی و رونالدو هم در باشگاهه‌ا، هم در کشورهای خود، هم در لالیگا و هم در لیگ قهرمانان اروپا همیشه بازیکنانی تراز اول بودند و همیشه نیز در میان طرفداران فوتبال این بحث وجود داشته است که کدامیک از این دو بهتر هستند.

کریستیانو رونالدو عصر دوشنبه در لندن مقابل خبرنگاران گفت: «من با لئو رقابت نمی کنم. او بازیکن هم دورۀ من است. او پنج بار برنده شده است و من هم همینطور. بدیهی است که خوشحالم زیرا همانطور که قبلا گفتم من در بهترین باشگاه جهان بازی می کنم و این فرصت را داشته‌ام که خودم را در بالاترین سطح نشان دهم و هنوز هم از لحاظ جسمی، خیلی خوب هستم.»

او می افزاید: «بنابراین آرام هستم. باید ببینم فردا چه پیش می‌آید اما در حال حاضر می‌خواهم از این لحظۀ خوبِ زندگیم لذت ببرم. زیرا هرگز نمی‌دانیم که فردا چه پیش می آید.»

با این وجود هنگامی که از او پرسیده شد آیا رقابت مسی و رونالدو به پایان رسیده است، رونالدوی ۳۲ ساله پاسخ داد: «هیچ چیز تمام نشده؛ این تنها آغاز راه است.»
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.