ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

باسابقه‌ترین داور عربستان به دلیل دریافت رشوه برای همیشه از قضاوت محروم شد

باسابقه‌ترین داور عربستان به دلیل دریافت رشوه برای همیشه از قضاوت محروم شدفهد مرداسی، داور بین المللی و سرشناس فوتبال عربستان سعودی به دلیل دریافت رشوه ضمن محروم شدن از قضاوت در جام جهانی ۲۰۱۸ برای همیشه از حضور در میادین فوتبال محروم شد.

وب‌سایت شبکه «یورو اسپورت» عربی روز سه شنبه، ۲۵ اردیبهشت (۱۵ می) در مطلبی درباره محرومیت داور عربستانی گزارش داد: «فهد المرداسی که یکی از باسابقه‌ترین داوران عربستان سعودی و قاره آسیا است و برای قضاوت درجام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز از شانس بالایی برخوردار بود، به دلیل دریافت رشوه با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان به صورت مادام العمر از داوری محروم شد و جام جهانی را از دست داد».

بر اساس این گزارش، «مرداسی» پیش از مسابقه پایانی رقابت‌های جام حذفی فوتبال عربستان که بین تیم‌های الاتحاد و الفیصلی این کشور برگزار شد در جلسه محرمانه‌ای که با رئیس باشگاه الاتحاد داشت از او رشوه دریافت کرد.

این بازی با پیروزی الاتحاد خاتمه یافت و قضاوت بحث‌برانگیز مرداسی در این بازی باعث شد تا مسؤولان فدراسیون فوتبال عربستان به این موضوع ورود کرده و چنین حکم سنگینی را علیه این داور سرشناس صادر کنند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.