ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

حضور کاپیتان تیم ملی آمریکا در یک تبلیغ، جنجال بزرگی به راه انداخت

حضور کاپیتان تیم ملی آمریکا در یک تبلیغ، جنجال بزرگی به راه انداختکاپیتان سابق تیم ملی فوتبال آمریکا پای حمایتش ازتیم ملی مکزیک در یک آگهی برای جام جهانی ۲۰۱۸ ایستاده است.

حمایت لندون داناون از تیم ملی مکزیک در جام جهانی ۲۰۱۸، انتقاد خیلی‌ها را برانگیخته است.

تیم آمریکا با باخت مقابل مکزیک از جام جهانی روسیه باز ماند.

اما کاپیتان سابق تیم ملی آمریکا می‌گوید با وجود آن رقابت سنگین، "احساس قوی"ای به تیم مکزیک دارد.

او در یک آگهی تبلیغاتی بانک ولس‌فارگو آمریکا که از حامیان مالی رسمی جام جهانی است ظاهر شد با شالی که روی آن نوشته است "تیم دیگر من، مکزیک است". او این تصویر را با این شرح توییت هم کرد که نوشته بود: "هرچند تیم ما در روسیه نیست ولی همسایه‌های جنوبی ما هستند. پس به من و حامی مالی با افتخار آنها ولس‌فارگو بپیوندید و تیم دیگرمان را تشویق کنیم."

این کاپیتان سابق تیم ملی آمریکا در پایان توییتش به اسپانیایی نوشت: "مکزیک به پیش!"

برخی بازیکنان تیم ملی آمریکا بلافاصله این حرکت کاپیتان سابقشان را محکوم کردند.

اما لندون داناون از این کارش دفاع کرده و به بزرگ‌شدن‌اش در جنوب کالیفرنیا اشاره کرده که با هم‌بازی‌های مکزیکی‌اش فوتبال بازی می‌کرده است.

او گفته که قلبش برای پرچم آمریکا می‌تپد و "هیچ‌کس نباید وفاداری او به تیم ملی فوتبال آمریکا و دیگر تیم‌های ملی کشورش را زیر سوال ببرد."

با این حال اضافه کرده است "چون تیم ملی مرد ان آمریکا متاسفانه در جام جهانی ۲۰۱۸ شرکت ندارد، من از رقبای جام آمریکای شمالی حمایت می‌کنم و دوست دارم ببینم که خوب ظاهر می‌شوند."

لندون داناون هم‌چنین به میزبانی مشترک سه کشور آمریکای شمالی در جام جهانی ۲۰۲۶ اشاره کرده و گفته است حامی "ساختن پل بین کشورهاست؛ نه مانع."

او در سطح بازی‌های لیگ، عمده دوره حرفه‌ای‌اش را برای تیم گلکسی لس‌آنجلس توپ زده است اما همین تازگی با تیم لئون در لیگ فوتبال مکزیک قرارداد بست.

منتقدان حمایت او از تیم ملی مکزیک بیش از هر چیز به رقابت همیشگی این تیم با تیم ایالات متحده اشاره کرده‌اند و از جمله این‌که در نهایت باخت آمریکا جلوی مکزیک، رویای حضور در این جام جهانی را از تیم ایالات متحده گرفت.

در همین حال خیلی از هواداران تیم ملی آمریکا گفته از این اقدام لندون داناون حمایت کرده‌اند.

تیم ملی مکزیک در بازی جلوی آلمان هم فراتر از انتظار خیلی‌ها ظاهر شد و با برد یک بر هیچ از تیم مدعی قهرمانی، خیلی از هوادارانش را به وجد آورد.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.