ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

مارادونا به خاطر خوشحالی زیاد، روانه بیمارستان شد

مارادونا به خاطر خوشحالی زیاد، روانه بیمارستان شددیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین پس از بازی حساس تیم ملی کشورش در برابر نیجریه و صعود نهایی آرژانتین به مرحله بعد برای مدتی دچار مشکل جسمی شد و به بیمارستان انتقال یافت.

او که دقایقی پس از پیروزی ۲ بر ۱ تیم آرژانتین مقابل نیجریه با حرکاتی عجیب در برابر دوربین‌ها، شادی‌اش را نشان داده بود برای مدتی دچار مشکل شد و به سختی می‌توانست راه برود.مارادونا به خاطر خوشحالی زیاد، روانه بیمارستان شد
یک وبسایت ورزشی آرژانتینی نوشت او راهی بیمارستان شده اما سرانجام عکسهایی منتشر شد که او را در حال بازگشت با هواپیما از سنت‌پترزبورگ به مسکو نشان می‌داد و خود او به دوست دختر خود پیغام داد که اوضاع «خوب» است و «همه چیز» درباره ناخوشی‌اش شایعه بوده است.

مارادونا که از سوی بسیاری بهترین بازیکن تاریخ فوتبال خوانده شده است در سال ۱۹۸۶ تیم ملی آرژانتین را به مقام قهرمانی جهان رساند.

او که سالها با اعتیاد به کوکائین مبارزه کرده و دو سال پیش نیز یک عمل جراحی روده را پشت سر گذاشته است، با واکنش‌ها و سخنان جنجالی‌اش همچنان یکی از فوق‌ستارگان پرحاشیه فوتبال جهان محسوب می شود.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.