ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

کریستیانو رونالدو (فوق ستاره فوتبال جهان)، به فرار مالیاتی متهم شد

کریستیانو رونالدو (فوق ستاره فوتبال جهان)، به فرار مالیاتی متهم شدکریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید که این روزها از نظر فوتبالی در اوج آمادگی به سر می برد، در زمینه شفافیت مالی کارنامه سیاهی از خود به جا گذاشته است.

نشریه آلمانی «اشپیگل» مدعی است اسناد و مدارکی را دریافت کرده که نشان می دهد فوق ستاره فعلی فوتبال جهان بیش از آنچه تصور می شد در گریزگاه های مالیاتی فعال بوده است.

اشپیگل با استناد به محتوای اطلاعاتی که از سوی پایگاه اطلاع رسانی «فوتبال لیکس» دریافت کرده، تصریح می کند که کریستیانو رونالدو برغم تخلفات و فرارهای مالیاتی پیشین که از سوی دستگاه قضایی اسپانیا رصد و مشمول جرایم دهها میلیونی قرار گرفت، باز هم اقدام به تاسیس شرکت های فراساحلی (آفشور) کرده تا بخشی دیگر از درآمد نجومی خود را از گزند مالیات مصون نگاه دارد.

بر اساس این گزارش رونالدو و شرکایش سال ۲۰۱۵ اقدام به تاسیس یک تراست (اتحاد چند شرکت که کالایی مشابه به هم تولید می‌کنند) در جزیره «جرزی» کرده اند که به جهت مخفی نگاه داشتن و اعلام نکردن این فعالیت به مراجع مالیاتی اقدامی غیر قانونی به حساب می آید.
زندگینامه (بیوگرافی) کامل، ستاره فوتبال جهان کریستیانو رونالدو
در این گزارش همچنین تصریح شده است که ستاره کهکشانی های مادرید در همان سال یک هلدینگ یا شرکت نگهدار را به صورت غیر قانونی در لوکزامبورگ به ثبت رسانده است.

این درحالیست که بر اساس گزارش اشپیگل خورخه مندس، مدیر برنامه های کریستیانو رونالدو نیز به دلیل ساماندهی و مشارکت در فرار مالیاتی چندین ستاره فوتبال جهان که ستاره رئال مادرید یکی از آنهاست، در تیررس دستگاه قضایی اسپانیا و چند کشور دیگر از جمله پرتغال، بریتانیا، هلند و ایرلند قرار گرفته است.

کریستیانو رونالدو سال گذشته نیز به دلیل فرار مالیاتی از سوی دادستانی مادرید به پرداخت جریمه ای ۱۴.۷ میلیون یورویی متهم شده بود.
منبع : euronews.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.