ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

بازیگوشی در جام جهانی، زندگی یک مدیر هواپیمایی را به باد داد!

بازیگوشی در جام جهانی، زندگی یک مدیر هواپیمایی را به باد داد!اویانکا، هواپیمایی ملی کلمبیا یکی از مدیرانش را به دلیل نوشیدن الکل از دوربین‌های دوچشمی در استادیوم جام جهانی اخراج کرده است.

لوئیس فیلیپه گومز تا ۱۸ ژوئن مدیر منطقه اروپا-آسیای هواپیمایی ملی کلمبیا بود.بازیگوشی در جام جهانی، زندگی یک مدیر هواپیمایی را به باد داد!
۱۹ ژوئن ویدیویی منتشر شد که شماری از تماشاچیان کلمبیایی را در حال خوردن مشروب در داخل استادیوم نشان می‌داد.

۲۰ ژوئن مشخص شد یکی از افرادی که در این ویدیو حضور دارد، لوئیس فیلیپه است. او از کار برکنار شد و شرکت بهانه او را نپذیرفت. او توضیح داده بود که سایر افراد در این ویدیو را نمی‌شناخته و او فقط در این جمع با آنها نوشیده است.

به نوشته منابع کلمبیایی، آقای گومز در این ویدیو در حالی که کلاهی به سر دارد و پرچم روی صورتش نقاشی شده، اولین جرعه نوشیدنی الکلی خود را می‌خورد.

این ویدیو که با قصد و نیتی طنزآمیز منتشر شده، نشان می‌دهد چطور گروهی هوادار فوتبال با ترفندی ابتکاری به داخل استادیوم بازی کلمبیا و ژاپن الکل بردند. کلمبیا بازی را با نتیجه دو بر یک باخت.

در پایان بازی"دوربین دو چشمی" در کلمبیا به ترند اول توییتر تبدیل شده بود. این ویدیو در شبکه‌های مختلف اجتماعی منتشر شد و ده‌ها سایت خبری در این کشور آن را منتشر کردند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.