ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

سرمربی مشهور العین امارات به 6.5 سال زندان می روند

سرمربی مشهور العین امارات به 6.5 سال زندان می روندسرمربی تیم العین به حبسی طولانی محکوم شد. زدرافکو مامیچ از سوی دادگاهی در شهر اوسیژک کرواسی به تحمل 6.5 سال زندان محکوم شد. دلیل صدور این حکم برای رئیس پیشین باشگاه مطرح دینامو زاگرب کرواسی دریافت رشوه، فساد و تقلب مالی در انتقال بازیکنان این تیم است.

حکم غیابی رئیس پیشین باشگاه دینامو زاگرب در حالی از سوی دادگاه کرواسی اعلام شد که وی به بوسنی‌وهرزگووین سفر کرده است. زدرافکو مامیچ به دنبال اعلام این حکم گفت: هر وقت که بخواهم می‌توانم به کرواسی بازگردم.

دادگاه شهر اوسیژک کرواسی همچنین پرونده اتهامات علیه زوران مامیچ، برادر زدرافکو مامیچ و سرمربی سابق دینامو زاگرب، دامیرا بانوویچا، مدیر پیشین این باشگاه و یک بازرس مالیاتی را مورد بررسی قرار داد. بر این اساس زوران مامیچ که هم‌اکنون سرمربی العین است به 4 سال و 11 ماه زندان محکوم شد. بانوویچا نیز باید 3 سال را در زندان بگذراند و برای ناظر مالیاتی باشگاه دینامو زاگرب نیز حکم 4 سال و 2 ماه زندان صادر شد.

طبق احکام صادره از سوی دادگاه کرواسی فساد مالی صورت گرفته در باشگاه دینامو زاگرب بالغ بر 15 میلیون یورو بود که دولت این کشور با خسارت یک‌ونیم میلیون یورویی مواجه شد. مبلغ فوق در معاملات فریبکارانه انتقال بازیکنان فوتبال به دست آمده است.

در روند بررسی پرونده فوق نیز دژان لوورن، مدافع کروات لیورپول و لوکا مودریچ، دیگر بازیکن کروات در باشگاه رئال مادرید به عنوان شاهدان حضور داشتند و اطلاعاتی درباره انتقال از تیم دینامو زاگرب به دادگاه ارائه کردند. لوکا مودریچ ماه مارس گذشته میلادی متهم به به شهادت دروغین در پرونده انتقالش در سال 2008 میلادی به تیم تاتنهام شد.

زدرافکو مامیچ نیز پس از کناره‌گیری از ریاست باشگاه دینامو زاگرب کرواسی در سال 2016 میلادی همچنان به عنوان مشاور در این باشگاه به فعالیت خود ادامه داد. او به عنوان یکی تاثیرگذارترین فرد پشت صحنه فوتبال در کشور کرواسی و باشگاه دینامو زاگرب محسوب می‌شود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.