ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

ازدواج دختری ایرانی‌تبار با یکی از مدیران ارشد شرکت گوگل!

ازدواج دختری ایرانی‌تبار با یکی از مدیران ارشد شرکت گوگل!«اندرو چارلز وینر» یکی از مدیران ارشد شرکت گوگل در سان‌فرانسیسکو با دختری ایرانی آمریکایی پیوند زناشویی بست.

«رویا سلیمانی» و «اندرو چارلز وینر»، روز یکشنبه پانزدهم اکتبر ماه جاری در سالن جولیا مورگان بال‌روم شهر سانفرانسیسکو طی مراسمی باشکوه با یکدیگر پیوند زناشویی بستند.

دکتر مجد کیوانی که یکی از اعضای موسسه غیر انتفاعی «وزارت ازدواج آمریکایی» و از دوستان خانوادگی عروس ایرانی‌تبار این مراسم ازدواج بوده است، تدارک برنامه جشن عروسی زوج خوشبخت را دیده است.

همسر رویا سلیمانی عروس 32 ساله، اندرو وینر، یکی از مدیران بخش ارتباطات شرکت مشهور رایانه‌ای Google.org است که فعالیت‌های بشردوستانه کمپانی را پوشش می‌دهد. خانم سلیمانی با مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه کالیفرنیا واحد برکلی در رشته مطالعات عربی فارغ‌التحصیل شده است. او دختر پروین و منصور سلیمانی از شهر استاکتون کالیفرنیاست. پدر عروس صاحب بازنشسته یک کارگاه خیاطی است و مادرش مالک یک مهدکودک در استاکتون هستند.

داماد، آقای وینر 38 ساله، متخصص اعطای وام مسکن از بانک First Republic Bank سانفرانسیسکو است؛ او پسر مرحوم دکتر تامس وینر و رجینا وینر از نوواتو کالیفرنیاست.

به گزارش نیویورک تایمز، این زوج که در آگست 2011 در یک مراسم عروسی در لاگونا بیچ یکدیگر را ملاقات کرده بودند، قرار بود در باشگاه چاردونی در شهر نپا کالیفرنیا مراسم عروسی‌شان را برگزار کنند که بدلیل آتش‌سوزی گسترده اطلس در آن منطقه، شهر سانفرانسیسکو را برای جشن عروسی‌شان برگزیدند.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.