ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

یوتیوب در ایران رفع فیلتر می شود!

یوتیوب در ایران رفع فیلتر می شود!معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اعلام شرایط رفع فیلتر یوتیوب و بلاگ‌ اسپات در دانشگاه‌ها با نظر دادستان کل کشور خبر داد.

محمدجواد آذری جهرمی در صفحه اینستاگرام خود، با اشاره به پیگیری‌ برای رفع فیلتر دو سرویس اینترنتی برای کاربران دانشگاهی نوشت: امروز پس از پیگیری‌های انجام‌شده در خصوص رفع فیلتر یوتیوب و بلاگ‌اسپات در دانشگاه‌ها، با نظر مساعد دادستان محترم کل کشور، شرایط رفع فیلتر این سرویس‌ها در دانشگاه‌های کشور طی نامه‌ای به ما اعلام شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم برای پیاده‌سازی شرایط اعلامی تسریع به عمل آید. جا دارد از حجت‌الاسلام منتظری بابت پاسخ مثبت به این درخواست تشکر کنم.

به گزارش ایسنا، ماه گذشته بود که آذری جهرمی از رایزنی با دادستانی کل کشور برای رفع فیلتر دو سرویس بلاگ‌اسپات و یوتیوب در جهت درخواست‌های مجموعه دانشگاهی سخن گفته بود و زمان آن را به تصمیم کارگروه فیلترینگ موکول کرده بود.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت همچنین درباره شرایط رفع فیلتر این سرویس‌ها اظهار کرده بود: موضع دادستانی این است که اگر ما به عنوان مجری بتوانیم نظام کنترل خطوط قرمز را پیاده‌سازی کرده و در کنار هم قرار دهیم، مخالفتی با این مساله نخواهند داشت. با توجه به این که برخی از این سایت‌ها به صورت رمزی هستند و قابلیت فیلترینگ هوشمند ندارند، این کار شاید در قالب مذاکره با سرویس‌دهنده یا استفاده از راهکارهای دیگری انجام شود.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.