ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

کمدین مشهور آمریکایی، به سرشناس ترین مخالف فیس بوک تبدیل شد

کمدین مشهور آمریکایی، به سرشناس ترین مخالف فیس بوک تبدیل شدجیم کری، کمدین مشهور کانادایی-آمریکایی که خود حساب فیسبوکش را بسته و سهام این شرکت را فروخته است، از همه خواست تا دست به اقدام مشابهی بزنند.

او علت این اقدام خود را سود بردن شرکت فیسبوک از دخالتهای روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا اعلام کرد.

شرکت فیسبوک تایید کرده است که بیش از ۱۲۶ میلیون کاربر، آگهی‌های خریداری شده توسط روسیه را که در جریان انتخابات سال ۲۰۱۶ میلادی استفاده شده است، دیده‌اند. این شرکت همچنین اعلام کرد که الگوریتم‌هایش محتواهایی را به کاربران توصیه کرده‌اند که توسط روس‌ها تهیه شده بود.

در آن زمان مارک زوکربرگ، مدیرعامل این شبکه اجتماعی ابتدا اعلام کرد که ایده تاثیر گذاری فیسبوک بر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ایده‌ای احمقانه است اما بعدها به دلیل آنچه در فیسبوک در دوران کارزار انتخاباتی سال ۲۰۱۶ میلادی روی داده بود، عذرخواهی کرد.
همه چیز درباره شرکت فیس‌بوک (Facebook) / از تاریخچه تا درآمد
کمدین مشهورآمریکایی، به سرشناس ترین مخالف فیس بوک تبدیل شد
جیم کری در گفتگو با شبکه خبری «سی.ان.بی.سی» ایالات متحده آمریکا گفت: «آمریکا برای مدتی طولانی از امتیازات جغرافیایی خود در جهان از جمله وجود دو اقیانس در دو سوی این کشور، برای محافظت از خود بهره برده است. اما اکنون شبکه‌های اجتماعی پلی سایبری ایجاد کرده‌اند و به این ترتیب کسانی که نگرشی موافق منافع ما ندارند می‌توانند از این پل عبور کنند؛ و این ما هستیم که به آنها اجازۀ چنین کاری را می‌دهیم. اکنون هیچ دیواری نمی‌تواند از ما در مقابل چنین دیدگاههایی محافظت کند.»

او با تاکید بر اینکه باید نظارتها بر شبکه‌ها اجتماعی افزایش یابد گفت: «دسترسی آسان [به شبکه‌های اجتماعی] باید مسئولانه‌تر انجام شود. آنچه ما اکنون نیاز داریم این است که فعالان سرمایه گذار پیامی را بفرستند تا نظارت مستمر وجود داشته باشد. آنچه جهان اکنون نیاز دارد سرمایه‌داری با وجدان است.»

این کمدین آمریکایی روز سه‌شنبه در پیامی در صفحه توییتر اعلام کرد که سهام فیسبوکش را فروخته و صفحه خود در این شبکه اجتماعی را حذف کرده است. او از دیگر دارندگان سهام فیسبوک در بازارهای بورس نیز خواست که با احساس مسئولیت نسبت به آینده، دست به اقدامی مشابه بزنند.

او هشتک جدیدی با عنوان #unfriendfacebook را نیز طراحی کرد.

شرکت فیسبوک هنوز واکنشی به سخنان جیم کری نشان نداده است.
منبع : cnbc.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.