ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

معرفی فولکس ID + تبلیغ فولکس واگن آی دی کروز ویژه نمایشگاه چین

معرفی فولکس ID +  تبلیغ فولکس واگن آی دی کروز ویژه نمایشگاه چینفولکس واگن در نمایشگاه خودروی شانگهای از سومین عضو خودروی تمام الکتریکی سری آی دی خود با نام کروز رونمایی کرد تا به همه نشان دهد عزم خود را برای یک تغییر کلی در محصولات متعددش، جزم کرده است. آی دی کروز (ID Crozz) یک اس یو وی هاچ بک همچون ب.ام.و ایکس4 است که با ظاهری مدرن و فضایی و با استفاده از موتور الکتریکی، قرار است شکل متفاوتی از خودروهای آینده فولکس واگن را به نمایش بگذارد. داستان معرفی این سری کانسپت های الکتریکی از نمایشگاه پاریس 2016 و معرفی هاچ بک آی دی آغاز شد و سپس در نمایشگاه دیترویت 2017 نیز از دومین عضو این خانواده به نام آی دی باز ( ID buzz) در قالب یک ون الکتریکی پرده برداری شد.
معرفی فولکس ID +  تبلیغ فولکس واگن آی دی کروز ویژه نمایشگاه چین
خودروی جدید فولکس واگن ID Crozz
حال سومین عضو خانواده آی دی که یک کراس اوور الکتریکی با نام آی دی کروز است هم به دو برادر تمام الکتریکی کانسپت دیگر خود پیوسته است. فولکس واگن قصد دارد طی چند سال آینده طیف کاملی از خودروهای تمام الکتریکی را به بازار عرضه کند که این سه کانسپت پیش نمایش محصولات الکتریکی تولیدی آینده هستند. هر سه این خودروها بر روی پلت فرم ماژولار جدید فولکس واگن ساخته شده و بعد از سال 2020 راهی بازارهای جهانی خواهند شد تا سهم مناسبی از بازار خودروهای الکتریکی – هیبرید را نصیب خودروساز مردمی ژرمن تبار نماید. کانسپت جدید کروز از دو موتور الکتریکی نیرو می گیرد که یکی از آن ها نیرو را به محور جلو و دیگری به محور عقب می فرستد. موتور جلویی 100 اسب بخار قدرت و عقبی 200 اسب بخار قدرت دارد که مجموع قدرت خودرو را به 300 اسب بخار می رسانند. بدین ترتیب کراس اوور تمام الکتریکی فولکس واگن می تواند در کمتر از شش ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت دست پیدا کند در حالی که پکیج باتری های 83 کیلووات ساعتی آن نیز بُردی تا 500 کیلومتر را برای خودرو فراهم می کنند.
آلبوم عکس
VOLKSWAGEN I D :
Volkswagen I.D. Crozz Crossover Concept #7
Volkswagen I.D. Crozz Crossover Concept #6
Volkswagen I.D. Crozz Crossover Concept #5
Volkswagen I.D. Crozz Crossover Concept #4
Volkswagen I.D. Crozz Crossover Concept #3
Volkswagen I.D. Crozz Crossover Concept #2
ادامه
ماشین شارژی جدید شرکت فولکس واگن
اما یکی از ویژگی های قابل توجه باتری های کانسپت آی دی کروز این است که در صورت استفاده از سیستم شارژر 150 کیلوواتی می توان 80 درصد ظرفیت باتری ها را تنها در 30 دقیقه شارژ نمود. همانند هاچ بک آی دی کانسپت و ون آی دی باز کانسپت، باتری های آی دی کروز نیز برای پایین آوردن مرکز ثقل، در کف خودرو نصب شده است.

نمای داخلی خودروی آی دی کروز
همچنین این ماشین به دو گیربکس و دو میل گاردان الکتریکی هم مجهز است که می تواند قدرت را بین دو محور بسته به اینکه کدام اکسل بیشترین کشش را داشته باشد توزیع کند. همانند دو کانسپت آی دی قبلی، کانسپت آی دی کروز نیز تنها به خاطر برخورداری از قوای محرکه الکتریکی برای سازنده اش ویژه نیست بلکه این خودرویی کاملا خودران هم هست. برای دستیابی به این قابلیت، فولکس واگن کانسپت خود را به چهار اسکنر لیزری مجهز کرده است که روی سقف شیشه ای آن نصب شده و هر لحظه آماده اند که راننده وضعیت را به حالت تمام خودران تغییر دهد. رئیس فولکس واگن آقای «هربرت دیس» در مورد این کانسپت گفته است که اگر ممکن باشد بتوانیم چیزی که در آینده رخ خواهد داد را صد درصد پیش بینی کنیم، کانسپت آی دی کروز این کار را انجام داده است.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.