ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

شرکت بی ام و، ویدیویی از شاسی بلند X3 جدید را منتشر کرد

شرکت بی ام و، ویدیویی از شاسی بلند X3 جدید را منتشر کردنسل جدید بی ام و X3 با تغییراتی در بدنه و امکانات خودرو در دو نسخه متفاوت رونمایی شد.

۱۵ سال پس از اولین رونمایی از شاسی بلند X3 توسط بی‌ام‌و، این خودرو همچنان به عنوان یکی از بهترین خودورهای کلاس خود در جهان شناخته می‌‌شود. حالا اما X3 وارد سومین نسل خود شده است، همراه با طراحی بدنه متفاوت، سیستم تقویت پيشرانه اختصاصی بی‌ام‌و با نام M Performance، ارتقا در شاسی و آیرودینامیک و مجهز به جدیدترین تکنولوژی‌های بی‌ام‌و از جمله سیستم کنترل‌های حرکتی (Motion Gesture).
در نگاه کلی، مدل ۲۰۱۸ X3 به نسل پیشین خود شباهت بسیاری دارد. اما در نسل جدید، چراغ‌ها دیگر به فضای مشبک جلوی خودرو متصل نیستند و به همین دلیل نمایی ۳ بعدی‌ وحجیمتر از گذشته استنباط می‌شود. مه‌شکن‌ها شکلی ۶ وجهی دارند و بادشکن سقف در قسمت عقب خودرو، نمایی زیبا در بخش انتهایی X3‌ جدید به ارمغان آورده است. چرخ‌های نسل جدید این خودر نیز ۵.۵ سانتی‌متر عریض‌تر شده و بدنه خودرو درمجموع بیش از ۵ سانتی‌متر بلندتر شده است.

بی‌ام‌و دو نسخه برای X3 جدید ارائه کرده است: Xdrive30i و M40i . نسخه اول یعنی Xdrive30i، با موتور ۲ لیتری توربو شارژ چهار سیلندرخطی با قابلیت تولید قدرت ۲۴۸ اسب بخار و ۳۵۰ نیوتون متر گشتاور عرضه خواهد شد که نسبت به نسخه پیشین خود یعنی Xdrive28, حدود ۸ اسب بخار قدرت بیشتری تولید می‌کند. به گفته بی‌ام‌و با این موتور، X3 قادر خواهد بود در مدت زمانی کمتر از ۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد و حداکثر سرعت آن ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت باشد.

اما دیگر نسخه X3 یعنی M40i اولین نسخه از این خودروی پرطرفدار است که به سیستم عملکرد اختصاصی بی‌ام‌و مجهز شده است. این مدل دارای موتور ۳ لیتری توربو شارژ ۶ سیلندر خطی بوده که قادر به تولید ۳۵۵ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتون متر گشتاور است.شرکت بی ام و، ویدیویی از شاسی بلند X3 جدید را منتشر کرد
این نسخه جدید از X3 نسبت به قوی‌ترین مدل آن در سال ۲۰۱۷، ۵۵ اسب بخار قدرت و ۹۵ نیوتون‌متر گشتاور بیشتر تولید می‌کند. با توجه به این موتور قدرتمند، بی‌ام‌و اعلام کرده است که نسخه M40i قادر خواهد بود در کمتر از ۴.۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد.

در همین حال بی‌ام‌و در مورد عرضه نسخه‌ای از X3 جدید همراه با موتور دیزلی سخنی به میان نیاورده است.

X3 از سال بعد، با سیستم چهار چرخ متحرک همراه خواهد بود و سیستم دیفرانسیل عقب این خودرو جهت دستیابی به کنترل خودرو حین رانندگی، بهبود یافته است. تمامی نسخه‌ها از جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک بهره خواهند برد که برای نسخه M40i به صورت اختصاصی کمی بهینه‌تر شده تا عملکرد سریعتری را به دنبال داشته باشد.

تغییر در تناسب اجزای بدنه، استفاده از پوشش محافظ در قسمت زیر خودرو، فضای مشبک جلوی خودرو و بادشکن تعبیه شده بر روی سقف همراه با تیغه‌های ایرودینامیکی در گوشه‌ها و سیستم تهویه هوای اختصاصی بی‌ام‌و تنها بخشی از تغییرات این خودرو در جهت دستیابی به آیرودینامیک بهتر است. سیستم تهویه هوا به صورت هوشمند میزان هوای مورد نیاز جهت خنک کردن ترمزها، داخل کابین و موتورها را تامین می‌کند. به گفته بی‌ام‌و سیستم فرمان X3 در مدل ۲۰۱۸ بهینه شده تا خودرو همواره در بهترین شرایط حرکتی در مسیر مستقیم و بدون تغییر جهت‌های ناخواسته قرار داشته باشد. نسخه M40i از سیستم ترمز، اگزوز و تعلیق نسخه‌های اسپورت M نیز بهره خواهد برد.

در مدل ۲۰۱۸ از خودروی محبوب X3 جدیدترین تکنولوژی‌های روز به کار گرفته شده است. از جمله می‌توان به سیستم کنترل وضعیت هوای ۳ منطقه‌ای در داخل کابین اشاره کرد که به صورت همزمان این اجازه را به مسافران قسمت جلو و عقب خودرو می‌دهد تا دمای مورد نظر خود را به دلخواه تنظیم کنند. همچنین تنظیم زاویه پشتی صندلی این خودرو که قبلا تنها در دو زاویه ۲۰ و ۴۰ درجه ممکن بود تغییر کرده و حالا امکان تنظیم در هر زاویه ای فراهم است. سیستم تهویه اختصاصی صندلی‌های جلو، نوردهی محیطی جدید، افزایش ۷۵ درصدی سایز قسمت نمایش‌دهنده اطلاعات ضروری روی شیشه جلوی خودرو (head-up display) و پکیج‌های لوکس و اسپورت سری M جهت استفاده در فضای داخل یا بیرون خودرو که مشتری قادر به انتخاب آنها است تنها بخشی از امکانات و تکنولوژی‌های به کار رفته در این خودروی شاسی بلند زیبا به شمار می‌رود. برای اولین بار امکان نصب یدک‌کش روی شاسی خودرو و در قسمت عقب آن توسط بی‌ام‌و فراهم شده است. همچنین نسخه جدید X3 دارای سیستم کنترل حرکتی است که این امکان را به سرنشینان می‌دهد تا تغییر در صدای بلندگوها و دیگر دستورات را مستقیما و از طریق صفحه نمایش لمسی ۱۰.۲۵ اینچی اعمال کنند.

نسل جدید X3 همانند دیگر اعضای خانواده سری X بی‌ام‌و یعنی X5, X4 و X6 در کارخانه این شرکت واقع در اسپارتانبرگ کالیفرنیا تولید خواهد شد. انتظار می‌رود که در آبان ماه سال جاری این خودرو به متقاضیان تحویل داده شود. هنوز هیچ اطلاعی از قیمت نهایی این خودرو در دست نیست و با نزدیک شدن به زمان عرضه خودرو بی‌ام‌و قیمت این شاسی بلند زیبا و مدرن را اعلام خواهد کرد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.