ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

بی ام و ایکس 7، شاهکار جدید بی ام و را ببینید

بی ام و ایکس 7، شاهکار جدید بی ام و را ببینیدکانال یوتیوب بی ام دبلیو برای اولین ویدیوی شاهكار X7 iPerformence كانسپت را منتشر کرد.
ب‌ام‌و برای نمایشگاه فرانکفورت امسال شگفتی بزرگی را تدارک دیده که آن کانسپت X7 iPerformance است. این کانسپت، پیش‌نمایشی از کراس‌اوور پرچم‌دار X7 ب‌ام‌و است که به جنگ خودروهایی چون مرسدس بنز GLS، رنجروور و کادیلاک اسکالید خواهد رفت؛ بنابراین با نگاه به این کانسپت می‌توان تا حد زیادی به طراحی نسخهٔ تولیدی X7 پی برد.
بی ام و ایکس 7، شاهکار جدید بی ام و را ببینید
ب‌ام‌و در کانسپت X7 ویژگی‌های طراحی متمایزی را بکار برده که شاید بتوان جلوپنجرهٔ کلیوی شکل کرومی با ابعادی بسیار بزرگ‌تر از همیشه را برجسته‌ترین آن‌ها دانست. این جلوپنجره به‌قدری بزرگ است که می‌توان آن‌را با جلوپنجرهٔ کادیلاک اسکالید قابل‌مقایسه دانست؛ اما در سایر قسمت‌های این کانسپت نیز ویژگی‌های جسورانه به چشم می‌خورد که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به چراغ‌های جلوی باریک، ورودی‌های هوای عمودی و کاربرد قابل‌توجه تریم فلزی اشاره کرد.
بی ام و ایکس 7، شاهکار جدید بی ام و را ببینید
کابین X7 کانسپت اما رویکرد متفاوتی دارد چراکه بسیار لوکس‌تر و ظریف‌تر از بیرون به نظر می‌رسد. در داخل این کراس‌اوور لوکس، تودوزی چرمی دورنگ به همراه‌تریم چوبی قابل‌مشاهده است. در اینجا همچنین تکنولوژی نیز نقش مهمی را ایفا می‌کند چراکه سازندهٔ آلمانی برای X7 یک صفحه آمپر تمام دیجیتال، یک صفحه‌نمایش عریض برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی iDrive و غربیلک فرمان متعلق به آینده را در نظر گرفته است.

نسخهٔ تولیدی X7 حداقل با سه پیشرانهٔ مختلف عرضه خواهد شد که شامل نمونه‌های 3 لیتری شش سیلندر خطی توئین‌پاور با 340 اسب بخار قدرت و 4.4 لیتری V8 توئین توربو با 450 اسب بخار قدرت می‌شود. در این جمع احتمالاً یک عضو دیزلی هم وجود خواهد داشت که تحت نام X7 40d xDrive عرضه خواهد شد. همان‌طور که اشاره شد، کانسپت ب‌ام‌و X7 رسماً در نمایشگاه فرانکفورت به نمایش درخواهد آمد و جزئیات رسمی آن نیز به‌زودی اعلام خواهد شد.
بی ام و ایکس 7، شاهکار جدید بی ام و را ببینید
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.