ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

امکانات مختلف سدان لوکس کادیلاک CTS مدل 2017 + تصاویر

امکانات مختلف سدان لوکس کادیلاک CTS مدل 2017 + تصاویرویدیویی تماشایی از امکانات مختلف سدان لوکس کادیلاک سی تی اس (CTS) مدل 2017 :
دانلود ویدیو
امکانات مختلف سدان لوکس کادیلاک CTS مدل 2017
مهم‌ترین تغییرات در سدان CTS 2017 نسبت به نسخه قبلی خود، در ساختار تزئینات داخلی ست که آرایش منطقی‌تری به خود گرفته‌ است. قیمت نمونه‌ی پایه‌ی این خودرو از 45,995 دلار /3,081,665,000 تومان (قیمت تبدیل شده) آغاز می‌شود و با پیشرانه توربوشارژی ۲ لیتری با چهار سیلندر عرضه می‌شود.
آلبوم عکس
2017 CADILLAC CTS :
تصاویر کادیلاک CTS مدل 2017 #8
تصاویر کادیلاک CTS مدل 2017 #7
تصاویر کادیلاک CTS مدل 2017 #6
تصاویر کادیلاک CTS مدل 2017 #5
تصاویر کادیلاک CTS مدل 2017 #4
تصاویر کادیلاک CTS مدل 2017 #4
ادامه
قیمت CTS با تجهیزات لوکس از ۵۲٫۶۹۰ دلار /3,530,230,000 تومان (قیمت تبدیل شده) آغاز می‌شود که این مدل نیز به صورت استاندارد با پیشرانه‌ی ۲ لیتری ارائه می‌گردد. اما کادیلاک این امکان را به مشتری می‌دهد تا با پرداخت تنها ۲۰۰۰ دلار بیشتر، خودرو را به یک پیشرانه ۳.۶ لیتری V شکل مجهز کند. در مدل لوکس تجهزاتی مانند صندلی‌های چرم، سان روف، صندلی‌های جلوی مجهز به گرمکن و تهویه در کنار تعدادی از سیستم های امنیتی مانند هشدار وجود خودرو در نقاط کور، سیستم هشدار خروج از مسیر و سیستم ضد تصادف (توسط رادار و گاهی اوقات با استفاده از لیزر و دوربین که این دو مورد آخری در شرایط آب و هوایی بد کارایی خود را از دست می‌دهند تصادف را تشخیص می‌دهند و بدون عکس العمل راننده خودرو را متوقف یا از مسیر تصادف منحرف می‌کند) اضافه شده‌اند.
ویدیویی دیدنی از جدیدترین محصولات شرکت کادیلاک
آلبوم عکس رونمایی از خودروی لوکس کادیلاک اسکالا مفهومی
اما مدل مجهزتر CTS که با نام پریمیوم لاکچری شناخته می‌شود، بصورت استاندارد با پیشرانه‌ی ۳.۶ لیتری همچنین کمک فنرهای قابل تطبیق، سنسور باران برای شیشه پاک کن و سیستم پیشرفته‌ی پارک با قیمت نهایی ۶۰۱۹۰ دلار عرضه می‌شود. در همه مدل‌ها پیشرانه با یک جعبه‌دنده‌ی ۸ سرعته خودکار همراه شده است و سیستم چهار چرخ متحرک نیز به صورت آپشن با قیمت ۲۰۰۰ دلار در دسترس است.
آلبوم عکس خودروی مسابقه ای کادیلاک DPI-V.R
مدل‌های CTS وی اسپورت با قدرت ۴۲۰ اسب بخار و CTS-V قدرتمند ۶۴۰ اسب بخاری، نیز در سال ۲۰۱۷ به فروش می‌رسند؛ این خودروها نیز مانند نمونه‌ی استاندارد CTS از بهبود‌های ظاهری اندکی بهره برده‌اند. نسخه‌ی وی اسپورت که در دو مدل با قیمت پایه‌ی ۶۱۶۹۰ دلار به فروش می‌رسد که نسبت به گذشته ۷۴۰ دلار گران‌تر شده است. مدل وی اسپورت پریمیوم با بهره بردن از تمامی تجهیزات اضافی، با قیمت پایه‌ی ۷۱۷۹۰ دلار در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. قیمت CTS-V نیز نسبت قبل تغییر نکرده و همان ۸۵۹۹۰ دلار باقیمانده است.

تکنولوژی‌های جدید ۲۰۱۷ به کار رفته در خانواده‌ی CTS‌نیز بخشی از بروزرسانی‌ها صورت گرفته است. CTS جدید اکنون به دوربین عقب نیز مجهز شده که در کادیلاک CT6 برای اولین بار عرضه شده است. این سیستم ۴۷۵ دلاری در مدل CTS لاکچری به صورت آپشن و در CTS پریمیوم لاکچری و وی اسپورت به صورت استاندارد در دسترس است. سیستم سرگرمی کادیلاک نیز بصورت استاندارد در تمامی سدان‌های CTS وجود دارد و به چند ویژگی جدید اعم از پشتیبانی نرم افزاری بهبود یافته و ویژگی راننده نوجوان که شامل هشدار دهنده‌های سرعت و محدودیت در حجم صدا است، مجهز شده است.

طبق ادعای کادیلاک بهبود‌های ظاهری و استفاده از تکنولوژی‌های جدید در CTS باعث می‌شود تا این مدل به برادرهای به‌روز خود مانند CT6 و کراس اوور XT5 شباهت بیشتری بیابد. بزودی خواهیم دید که آیا بروز رسانی‌های ۲۰۱۷ می‌تواند مشتری را مجاب به خرید سدان CTS کند و آن‌ها را به نمایشگاه‌های کادیلاک بکشاند. کادیلاک CTS و ATS تا انتهای تابستان جاری به بازارها روانه خواهند شد.
منبع : cadillac.com/sedans/cts-sedan
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.