ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

اشکودا کودیاک مدل 2017 در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی شد

اشکودا کودیاک مدل 2017 در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی شدکمپانی اشکودا، از شاسی بلند جدید کودیاک در نمایشگاه خودرو ژنو 2017 رونمایی کرد. اشکودا کودیاک در اصل برای بازار اروپا طراحی‌شده است. این خودرو باید خیلی جالب باشد و به گفته‌ی کارمندان داخلی کمپانی، شباهت زیادی به خودروی ۷ سرنشینه تیگوان فولکس‌واگن دارد که بعد از مدت‌ها انتظار قرار است در اواخر 2016 عرضه شود.
دانلود ویدیو
اشکودا کودیاک مدل 2017 در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی شد
این ماشین به‌طور واضح از زبان طراحی اشکودا پیروی کرده که شامل ظاهری پرقدرت با دماغه‌ای کشیده و یک خط در میانه‌ی خودرو می‌باشد که از چراغ‌های جلو شروع‌شده و تا چراغ‌های عقب امتداد دارد. ابعاد کودیاک چیزی در حدود ۴۷۰ سانتی‌متر طول، ۱۶۷ سانتی‌متر ارتفاع و ۱۹۰ سانتی‌متر پهنای آن میباشد. ابعاد این خودرو، کودیاک را تقریباً به بزرگی ب ام و X3 کرده است.
آلبوم عکس
SKODA KODIAQ SPORTLINE :
اشکودا کودیاک اسپرت لاین 2017 #5
اشکودا کودیاک اسپرت لاین 2017 #3
اشکودا کودیاک اسپرت لاین 2017 #2
اشکودا کودیاک اسپرت لاین 2017 #1
ادامه
کودیاک دارای موتور ۴ سیلندر توربوشارژ می‌باشد که از فولکس‌واگن قرض گرفته است. موتور بنزینی اشکودا کودیاک دارای حجم ۱.۴ لیتر می‌باشد که قدرتی برابر با ۱۲۵ یا ۱۵۰ اسب بخار تولید می‌کند و گزینهی دیگری که قابل انتخاب است پیشرانهی ۲ لیتری با توان خروجی ۱۸۰ اسب بخار قدرت میباشد. خریدارانی که به خودروهای دیزلی علاقه دارند نیز می‌توانند یک موتور ۲ لیتری دیزلی را انتخاب کنند که ۱۵۰ یا ۱۹۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

این خودرو دارای یک گیربکس ۶ سرعته ی دستی می‌باشد. گیربکس اتوماتیک دو کلاچه شش و هفت سرعته نیز برای این خودرو قابل سفارش میباشد. این خودرو به‌صورت استاندارد دیفرانسیل جلو است ولی با صرف هزینه بیشتر می‌توان نسخه دو دیفرانسیل AWD را نیز سفارش داد. اشکودا کودیاک قرار است تا آخر سال میلادی در اروپا به فروش برسد.

این شاسی بلند لوکس بزرگ دارای قیمت پایه 21495 پوند به اضافه هزینه جابه جایی خواهد بود. این خودرو در چهار مدل، پنج گزینه موتور، ساختارهای دو و چهار چرخ فعال و گیربکس های دستی یا DSG عرضه می شود.

به طور کلی 24 نسخه متفاوت برای این خودرو ارائه خواهد شد. مدل های این خودرو شامل S، SE و SE L به همراه نسخه ویژه celebration ادیشن است. مدل پایه S این خودرو دارای چراغ های LED دید در روز، رینگ های آلیاژی 17 اینچی، فرمان چندمنظوره و تهوه هوای دستی، ورودی بدون کلید و سیستم سرگرمی با نمایشگر لمسی است. نسخه SE این خودرو که 22945 پوند قیمت گذاری شده دارای رینگ های آلیاژی 18 اینچی، کروز کنترل و سنسورهای پارک عقب، کنترل دمای دو محیطه، سنسورهای نور و باران و آینه های کناری با تنظیم خودکار است.

نسخه ممتاز SE L این خودرو 28595 پوند قیمت گذاری شده است و با لیست تجهیزات کاملی عرضه می شود. از بین هایلایت های این خودرو می توان به هفت صندلی، در صندوق عقب برقی، رینگ های آلیاژی 19 اینچی، سیستم ناوبری یا وای فای، انتخابگر حالت رانندگی، روکش آلکانترا، صندلی های جلوی گرم شونده چراغ های جلوی فول LED اشاره کرد.

در زمان عرضه این خودرو نسخه ممتاز آن celebration ادیشن خواهد بود که 30695 پوند قیمت گذاری شده است. تجهیزات استاندارد در این مدل شامل رینگ های آلیاژی منحصر به فرد، روکش چرم، رنگ بدنه متالیک و ریل های سقف کرومی است. ویژگی های تکنولوژی این خودرو شامل کمک ثبات در مسیر، کمک نور بالا، شارژ بی سیم و جای تلفن و شناسایی نقاط کور است.

کودیاک مخصوص انگلستان از پنج گزینه موتور شامل سه بنزینی و دو دیزلی بهره می برد. توان این موتورها بین 125 تا 190 اسب بخار است مشتریان می توانند گیربکس های دستی یا DSG و ساختار دو یا چهار چرخ فعال را برای این خودرو انتخاب کنند. تمام موتورهای این خودرو دارای سیستم استارت استاپ هستند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.