ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

ویدیویی تماشایی از رونمایی سوپر ماشین پینین‌فارینا H2 را تماشا کنید

ویدیویی تماشایی از رونمایی سوپر ماشین پینین‌فارینا H2 را تماشا کنیدویدیویی بسیار تماشایی از رونمایی سوپر اسپورت پینین‌فارینا اچ 2 که در نمایشگاه خودروی ژنو 2018 رونمایی شد را در فایندز مشاهده نمایید :
خودروی مفهومی H2 اسپید پینین‌فارینا (Pininfarina H2 Speed) که موفق به کسب جایزه خودروی مفهومی سال ۲۰۱۶ شد و توانست عنوان بهترین خودروی مفهومی نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۶ را دریافت کند، اکنون به واقعیت تبدیل شده و پینین‌فارینا در حال آماده‌سازی آن برای تولید در نسخه محدود است. فقط ۱۲ دستگاه از سوپراسپرت H2 اسپید برای دوست‌داران سرعت و عملکرد فوق‌العاده که به محیط زیست نیز احترام می‌گذراند و در عین حال جذب خودروهای انحصاری طراحی شده توسط پینین‌فارینا هستند، تولید خواهد شد.
آلبوم عکس
PININFARINA H2 SPEED :
تصاویر سوپر ماشین پینین‌فارینا H2 در نمایشگاه ژنو 2018 #8
تصاویر سوپر ماشین پینین‌فارینا H2 در نمایشگاه ژنو 2018 #7
تصاویر سوپر ماشین پینین‌فارینا H2 در نمایشگاه ژنو 2018 #6
تصاویر سوپر ماشین پینین‌فارینا H2 در نمایشگاه ژنو 2018 #5
تصاویر سوپر ماشین پینین‌فارینا H2 در نمایشگاه ژنو 2018 #4
تصاویر سوپر ماشین پینین‌فارینا H2 در نمایشگاه ژنو 2018 #3
ادامه
نسخه تولیدی همان‌طور که در مدل مفهومی نیز پیش بینی شده است، اولین خودروی هیدروژنی در کلاس سوپراسپرت خواهد بود که از این فناوری انقلابی متولد شده است؛ فرآیند تولید این خودرو با همکاری شریک فرانسوی سوئیسی پینین‌فارینا یعنی گرین‌جی‌تی (GreenGT) انجام می‌شود که از سال ۲۰۰۸ تاکنون در زمینه‌ی طراحی، توسعه و تولید سیستم‌های محرکه پاک و بادوام فعالیت می‌کند. H2 اسپید دوران جدیدی در تاریخ خودرو باز می‌کند. تمام ۱۲ دستگاه خودرو اجازه استفاده در جاده نخواهند داشت و به درخواست هر یک از مشتریان سفارشی می‌شوند، اما به آن‌ها اجازه داده می‌شود تا هیجان رانندگی را با یک خودروی مسابقه‌ای واقعی در پیست تجربه کنند.

مبنای سوپراسپرت H2 اسپید، خودروی مفهومی سال ۲۰۱۶ است که ایده اولیه آن تولید یک خودروی گرند توریسمو با شاسی‌ مسابقه‌ای در ترکیب با فناوری سلول سوختی هیدروژنی بود. این رویای پینین‌فارینا و گرین‌جی‌تی و پروژه‌ای با زیربنای محکم است؛ اما در سریع‌ترین زمان ممکن به واقعیت تبدیل شد و با عملکرد استثنایی، حالت اسپرت، هیجان راننگی و قابلیت محافظت در برابر انعکاس صدا در هم آمیخت.

پینین‌فارینا در سناریویی با توجه زیاد به جنبه‌های حساس دوام و کاهش انتشار آلایندگی، تفسیر جدیدی از شور و شوق خود برای عملکرد پیشرانه به شیوه‌ای نوآورانه و کاملا اکولوژیکی ارائه می‌دهد. پینین‌فارینا برای دستیابی به فناوری تکامل یافته و تجربه تحقیقاتی، از فناوری سلول سوختی هیدروژن استفاده شده توسط شریک خود گرین‌جی‌تی استفاده کرده است.

در خودروی مفهومی H2 اسپید، فرم و عملکرد با هم ترکیب می‌شوند تا طراحی بیرونی جدیدی ایجاد کنند که جزئیات اسپرت و عملکرد خودرو را برجسته می‌کند. شیوه استفاده از خطوط و حجم‌ها به اندازه‌ای جذاب است، که شبیه مجسمه به نظر می‌رسد. اگر چه این خودرو براساس نشانه‌های سبک سنتی خودروهای اسپرت طراحی شده است (ارتفاع پایین، پرخاش‌گر، طراحی قوی و هماهنگی احساسی بین خودرو و راننده)، اما H2 اسپید با یک سبک طراحی دوگانه ارائه خواهد شد؛ طراحی خودروی سوپراسپرت روی یک شاسی فیبر کربنی همراه با طرح مکانیکی با کارایی بالا (طول ۴۷۳۰ میلی‌متر، ارتفاع ۱۱۱۳ میلی‌متر، عرض ۱۹۵۶ میلی‌متر، فاصله محوری ۲۹۶۸ میلی‌متر) ارائه می‌شود؛ در عین حال سیستم سلول سوختی هیدرژنی گرین‌جی‌تی، فناوری نوآورانه‌ای است که از لحاظ معماری خودرو، اصالت را به تولید محصولی منحصربفرد و برجسته می‌دهد.

سوپراسپرت H2 اسپید پینین‌فارینا برای رسیدن به عملکرد بالا متولد شد. با شعار ضرورت و عقلانیت، تمام بخش‌های طرح برای توزیع صحیح وزن‌ها طراحی شده‌اند تا بتوانند قدرت و گشتاور تولیدی سیستم هیدروژنی را برای حرکت خودرو به زمین انتقال دهند.

فناوری ارائه شده توسط گرین‌جی‌تی نتیجه قابل توجهی از برنامه تحقیق و توسعه همراه با آزمایش دو ساله است که شکل خودروی مفهومی H2 اسپید را ترسیم می‌کند. گرین‌جی‌تی فناوری قدرت کامل هیدروژنی (Full hydrogen Power) را ارائه می‌دهد، که در حقیقت یک زنجیره‌ی تولید نیروی برق از سلول سوختی هیدروژن است. نتیجه این خواهد بود که سوپراسپرت پینین‌فارینا بدون انتشار آلاینده می‌تواند تنها با آزاد کردن بخار آب در هوای محیط، به سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. پیشرانه با حداکثر قدرت ۶۵۳ اسب بخار قادر است در زمان قابل توجه ۳.۴ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد. یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه خودرو، سوخت‌گیری سریع است؛ چیزی که برای خودروی الکتریکی معمولی کاملا ناشناخته به شمار می‌رود و یک مخزن خالی هیدروژن را می‌توان تنها در ۳ دقیقه پر کرد.

سوپراسپرت H2 اسپید پینین‌فارینا، آلودگی هوا را از بین می‌برد و کمپرسور پیشرانه در خودرو صدای بسیار ویژه‌ای تولید می‌کند که کاملا متفاوت با خودروهای معمولی الکتریکی است. این صدا بیش‌تر به فیلم‌های تخیلی شبیه است و برای علاقه‌مندان به خودروهای اسپرت چنین چیزی واقعا فوق‌العاده خواهد بود. صاحبان آینده سوپراسپرت H2 اسپید این فرصت را دارند که از خودروی خود و با استفاده از ویژگی‌های خاص آن در پیست‌های انتخاب شده در سرتاسر جهان لذت ببرند.
منبع : zoomit.ir - autoblog.com - automotonews.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.