ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تجربه رانندگی با پورشه پانامرا توربو را تماشا کنید

تجربه رانندگی با پورشه پانامرا توربو را تماشا کنیدویدیویی از صدای موتور، نمای درون کابین، و شتاب پورشه پانامرا توربو مدل 2017 را در فایندز مشاهده نمایید :
پورشه پانامرا توربو S ای-هیبرید قدرت خود را از ترکیب یک موتور ۸ سیلندر ۴ لیتری توین توربو با یک موتور الکتریکی تأمین می‌کند که مجموعا توانایی تولید ۶۸۰ اسب بخار قدرت و ۸۴۸ نیوتن متر گشتاور دارد. موتور هشت سیلندر این خودرو، همان موتوری است که در پانامرا توربو مورد استفاده قرار گرفته و از توان ۵۵۰ اسب بخار و گشتاور ۷۶۸ برخوردار است. بر اساس اعلام رسمی پورشه، پانامرا توربو S هیبرید قادر است در ۳.۲ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعت آن ۳۰۷ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

مشابه مدل ضعیف‌تر پانامرا ۴ هیبرید، موتور الکتریکی با سیستم انتقال قدرت یکپارچه شده است که در مدل توربو S ای-هیبرید، از جعبه دنده‌ی ۸ سرعته‌ی دوکلاچه استفاده شده و نیروی تولیدشده توسط پیشرانه، به هر چهار چرخ منتقل می‌شود. بر اساس حالت رانندگی، یک سیستم جداکننده (Decoupler) توسط یک کلاچ برقی به صورت الکترومکانیکی فعال می‌شود که گفته می‌شود قادر است زمان پاسخ سریع و انتقال نرم بین حالات مختلف رانندگی را امکان‌پذیر کند.

تأمین نیروی مورد نیاز موتور الکتریکی بر عهده‌ی یک باتری ۱۴.۱ کیلووات‌ ساعتی لیتیوم یونی است که می‌تواند نیروی کافی برای طی مسافت ۵۰ کیلومتر را تنها با استفاده از نیروی برق فراهم کند.

این خودرو به‌گونه‌ای طراحی شده است که بتواند در اکثر شرایط در حالت تمام الکتریکی حرکت کند. با این حال، اگر فشار بر پدال گاز به حد معینی برسد یا در صورتی که شارژ باتری کم شود، خودرو به حالت هیبرید تغییر حالت می‌دهد و موتور بنزینی وارد مدار می‌شود.
آلبوم عکس
PORSCHE PANAMERA 2017 :
پورشه پانامرا مدل 2017 #16
پورشه پانامرا مدل 2017 #15
پورشه پانامرا مدل 2017 #14
پورشه پانامرا مدل 2017 #13
پورشه پانامرا مدل 2017 #11
پورشه پانامرا مدل 2017 #10
ادامه
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.