ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

ویدیویی از مراسم رونمایی سیتروئن C3 ایرکراس کامپکت 2018

ویدیویی از مراسم رونمایی سیتروئن C3 ایرکراس کامپکت 2018نسل جدید سیتروئن C3 ایرکراس که جانشین مدل C3 پیکاسو می‌شود، رونمایی شد.
C3 ایرکراس که برای جایگزینی C3 پیکاسو طراحی شده دارای نامی متفاوت است تا با طراحی نوین کراس اوور شکل آن منطبق باشد.

C3 ایرکراس جدید دارای طول 4.15 متر، عرض 1.76 متر، ارتفاع 1.64 متر و فاصله بین دو محور 2.6 متر است. ظرفیت صندوق عقب این خودرو نیز بسته به محل قرارگیری صندلی عقب کشویی، حدود 410 تا 520 لیتر است.

در اروپا سه گزینه موتور بنزینی برای این خودرو ارائه خواهد شد که شامل 60 کیلوواتی با گیربکس دستی، 81 کیلوواتی با گیربکس اتوماتیک یا دستی و 96 کیلوواتی ممتاز با گیربکس دستی شش سرعته است.

هم چنین دو موتور توربو دیزل با قدرت های 88 یا 74 کیلووات برای این خودرو ارائه می شوند که هر دو به گیربکس دستی متصل می شوند.

با توجه به ارائه سیستم Grip Control در این خودرو به نظر می رسد C3 ایرکراس اختصاصا با ساختار دیفرانسیل جلو عرضه خواهد شد.

از ویژگی های استاندارد در این خودرو می توان به سانروف پانورامیک بزرگ، سیستم ناوبری و سرگرمی با نمایشگر لمسی 7 اینچی و شارژ بی سیم تلفن همراه اشاره کرد.

سیتروئن C3 ایرکراس هم چنین به نمایشگر بالای سر رنگی، ترمز اضطراری خودکار، پارک نیمه خودکار، مانیتور نقاط کور، هشدار تغییر مسیر، دکمه استارت، ورودی بدون سویچ، شناسایی تابلوی سرعت و عملکرد نور بالای خودکار مجهز می شود.
آلبوم عکس
NEW CITROEN C3 :
سیتروئن C3 جدید #10
سیتروئن C3 جدید #9
سیتروئن C3 جدید #8
سیتروئن C3 جدید #7
سیتروئن C3 جدید #6
سیتروئن C3 جدید #5
ادامه

شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.