ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

تبلیغ پژو 2008 جدید در رسانه های بریتانیا

تبلیغ پژو 2008 جدید در رسانه های بریتانیاویدیویی تماشایی از شاسی بلند پژو 2008 که توسط نمایندگی پژو در بریتانیا منتشر شده است را در فایندز مشاهده نمایید :

* قیمت پایه 2008 جدید در بازار بریتانیا : 15,925 پوند /1,228,175,130 تومان (قیمت تبدیل شده) تبلیغ پژو 2008 جدید در رسانه های بریتانیا
پژو ۲۰۰۸ یک خودروی کراس اوور کوچک تولیدشده توسط شرکت پژو فرانسه است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ در نمایشگاه خودرو ژنو از آن رونمایی شد. بنابر تصمیم پژو مبنی بر عدم تولید 208 SW، این خودرو به عنوان جایگزین خودروی پژو 207 SW معرفی شد. این خودرو با کد A94 و برروی پلت فرم PF1 طراحی و توسعه یافته است و دارای قطعات الکترونیکی مشترک با پژو ۲۰۸ می باشد و با گیربکس‌های ۵ و ۶ دنده دستی و ۴ تا ۶ دنده اتوماتیک عرضه می‌شود.
آلبوم عکس
PEUGEOT 2008 :
مشخصات فنی پژو 2008 مدل 2017 ایران خودرو
نمای درون کابین پژو 2008 ایران خودرو
تصاویر جدید پژو 2008 مدل 2017
نمای درون کابین پژو 2008 جدید مدل 2017
NEW PEUGEOT 2008 SUV #4
NEW PEUGEOT 2008 SUV #3
ادامه
پژو ۲۰۰۸ یک خودروی کراس اوور براساس پژو ۲۰۸ می باشد. پژو در پایان آوریل سال ۲۰۱۲، در نمایشگاه خودروی پکن از کانسپت Urban Crossover رونمایی کرد. سپس در همان سال در نمایشگاه خودروی پاریس، همان کانسپت با نام کانسپت پژو ۲۰۰۸ معرفی شد. درنهایت در ۲۶ آوریل ۲۰۱۳ تولید و عرضه‌ی تجاری آن به عنوان جایگزین پژو ۲۰۷ SW در اروپا آغاز شد. تنها ۶ ماه بعد از آغاز تولید، ۶۰٫۰۰۰ دستگاه از این خودرو در اروپا به فروش رسید که از این مقدار، ۲۵٫۰۰۰ دستگاه آن در فرانسه فروش رفت که فراتر از تخمین پژو (۱۰۰٫۰۰۰ دستگاه در ۱۲ ماه ابتدایی تولید) بود. همین امر باعث شد تا کارخانه پژو در مولوز، با بیش از ۲ برابر ظرفیت خود فعالیت کند و تولید ظرفیت خود که ۳۰۰ دستگاه خودرو در روز بود را به روزی ۷۰۰ دستگاه برساند.

پژو ۲۰۰۸ در چهار کارخانه ی پژو در مولوز فرانسه، ووهان چین، پورتو رئال برزیل (از ۲۰۱۵) و تهران ایران (از ۲۰۱۷) تولید می گردد که از بین این کارخانه ها، ۷۳٪ تولید پژو ۲۰۰۸ مربوط به سایت تولیدی در مولوز فرانسه می باشد که همین امر باعث می شود این خودرو به نشان Origine France Garantie[۱] دست یابد.

در سال ۲۰۱۵، یک نسخه‌ی ویژه از پژو ۲۰۰۸ با نام Urban Cross در دسترس بود که بیشترین سطح امکانات را ارائه می داد و دارای تنوع موتور فراوانی بود.

در برزیل، پژو از دو کانسپت از پژو ۲۰۰۸ و پژو ۲۰۸ با نام های Pyrit و Kyanit رونمایی کرد که وجه تمایز کانسپت ۲۰۸Pyrit از نمونه‌ی اصلی، رنگ ترکیبی مشکی-مسی مات، چراغ های دی لایت، راهنماهای ال ای دی، اگزوز متفاوت و رینگ های خاص بود. همچنین کانسپت ۲۰۰۸Kyanit دارای بدنه با رنگ ترکیبی مشکی-آبی، رینگ های ۱۸ اینچی و اگزوز دوگانه بود.

در ۱۸ فوریه سال ۲۰۱۶، پژو از ۲۰۰۸ فیس لیفت شده تحت نام فاز دوم، در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی کرد. پژو ۲۰۰۸ جدید علاوه بر تفاوت در چهره، از امکانات جدیدتر و موتورهای با سطح تکنولوژی بالاتر و استانداردهای آلایندگی بسیار بالاتر بهره می برد.

جوایز

پژو ۲۰۰۸ جوایز متعدد بین المللی فراوانی از کشورهای مختلف از جمله ایتالیا، ایرلند و لهستان کسب کرده است. در ۱۶ اکتبر ۲۰۱۳، جایزه‌ی بهترین خودروی سال اروپا Auto Europa 2014 (با جایزه‌ی خودروی سال اروپا اشتباه نشود) را کسب کرد. این جایزه، به طور سالیانه توسط داورانی از اتحادیه ژورنالیست های خودرو ایتالیا (UIGA) به خودروهای برگزیده اعطا می گردد. خودروهای شرکت کننده در این داوری باید حداقل ۱۰٫۰۰۰ دستگاه در ۲۷ کشور عضو اتحادیه اروپا فروخته باشند و فروش آنها دربین ماه های سپتامبر و آگوست سال قبل آغاز شده باشد.

در نوامبر سال ۲۰۱۳، انجمن نویسندگان خودرو ایرلند در بخش خودروی شهری چند منظوره، جایزه ی بهترین خودروی سال ۲۰۱۳ را به پژو ۲۰۰۸ اهدا کردند.

در دسامبر سال ۲۰۱۳، پژو ۲۰۰۸ در بخش بهترین خودروی اس یو وی/کراس اوور لهستان، جایزه Golden Steering Wheel را دریافت کرد.

پژو ۲۰۰۸ جوایز بسیار دیگری را نیز از آن خود کرده است که از آنها می توان به جوایز خودروی سال ۲۰۱۴ از دید دو مجله ویژه بانوان اسپانیا به نام های Elle و Mujer Hoy اشاره نمود.

موتورها
پژو ۲۰۰۸ در ایران، با پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو THP163 دارای قدرت ۱۶۳ اسب بخار در دور موتور ۶۰۰۰ دور بر دقیقه و با حداکثر گشتاور ۲۴۰ نیوتون-متر که در دور موتور ۱۴۰۰ دور بر دقیقه حاصل می‌شود، ارائه می گردد.

ایمنی
پژو ۲۰۰۸ در سال ۲۰۱۳، در بخش ایمنی تصادفات، حداکثر ۵ ستاره ایمنی از ۵ ستاره را کسب کرد.

تعداد فروش
تنها ۶ ماه بعد از آغاز تولید، ۶۰٫۰۰۰ دستگاه از این خودرو در اروپا به فروش رسید که از این مقدار، ۲۵٫۰۰۰ دستگاه آن در فرانسه فروش رفت که فراتر از تخمین پژو (۱۰۰٫۰۰۰ دستگاه در ۱۲ ماه ابتدایی تولید) بود. همین امر باعث شد تا کارخانه پژو در مولوز، با بیش از ۲ برابر ظرفیت خود فعالیت کند و تولید ظرفیت خود که ۳۰۰ دستگاه خودرو در روز بود را به روزی ۷۰۰ دستگاه برساند.

فاز دوم

در ۱۸ فوریه سال ۲۰۱۶، پژو از ۲۰۰۸ فیس لیفت شده تحت نام فاز دوم، در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی کرد. پژو ۲۰۰۸ جدید علاوه بر تفاوت در چهره، از رنگ بندی متنوع تر، امکانات جدیدتر و موتورهای با سطح تکنولوژی بالاتر و استانداردهای آلایندگی بسیار بالاتر بهره می برد.

در داخل خودرو، تجهیزات داخلی جدید به همراه تزیینات غیر معمول و جدید در خودرو ایجاد شده است. همچنین تکنولوژی های جدیدی همچون سیستم جلوگیری از برخورد (Active City Brake)، دوربین دید عقب و صفحه نمایش لمسی جدید با قابلیت screen mirroring (اتصال گوشی تلفن هوشمند به خودرو و استفاده از صفحه نمایش خودرو به عنوان صفحه نمایش تلفن همراه) در این فاز به خودرو افزوده شده اند. در این فیس لیفت، مدل GT Line که دارای بالاترین سطح تجهیزات و موتور می باشد نیز به سبد مدل های پژو ۲۰۰۸ افزوده شد.
تبلیغ پژو 2008 جدید در رسانه های بریتانیا
پژو ۲۰۰۸ داکار یک نسخه از پژو ۲۰۰۸ می باشد که توسط پژو اسپورت در سال ۲۰۱۴ معرفی شد و در بین سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ به تعداد بسیار محدود تولید شد. پژو پس از ۲۵ سال دوری از مسابقات رالی داکار، با این خودرو در سال ۲۰۱۵ و توسط تیم پژو-توتال به این مسابقات بازگشت. پژو ۲۰۰۸ داکار، علی رغم استفاده از تک دیفرانسیل عقب، توانست در سال ۲۰۱۶ مقام قهرمانی این مسابقات را برای پژو به ارمغان بیاورد. این خودرو از معدود خودروهای تک دیفرانسیل در تاریخ مسابقات رالی داکار محسوب می شود که با کمک تکنولوژی پیشرفته در تعلیق و موتور توربو دیزل ۳۵۰ اسبی و بدنه فوق سبک، توانست بزرگان این مسابقات اعم از مینی (قهرمان ۱۱ سال پیاپی رالی داکار تا سال ۲۰۱۵) و تویوتا را پشت سر بگذارد. تیم پژو-توتال با ۴ خودروی ۲۰۰۸ داکار در این مسابقات شرکت کرد که رانندگی این خودرو ها را استفان پیترهانسل، کارلوس ساینز، سباستین لوب و سیریل دسپره برعهده داشتند و درنهایت استیفان پیترهانسل با ثبت زمان ۴۵:۲۲:۱۰ توانست عنوان قهرمانی را به دست بیاورد. این خودرو در سال ۲۰۱۷ با پژو ۳۰۰۸ داکار جایگزین شد.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.