ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

نجات معجزه آسای مرد 72 ساله پس از حمله شیر گرسنه را ببینید!

نجات معجزه آسای مرد 72 ساله پس از حمله شیر گرسنه را ببینید!شیر حیوان ملقب به «پادشاه جنگل» هنگامی که گرسنه شود به هیچ کس رحم نمی‌کند، روز شنیه یکی از گردشگران باغ وحشی در آفریقای جنوبی حادثه حمله شیر به راهنمای یک تور گردشگری حیات وحش در آفریقای جنوبی را تصویری برداری کرد و به رسانه‌های معروف جهان فرستاد.
به گزارش روزنامه گاردین، مایک هاگ، 72 ساله راهنمای یک باغ‌ وحش در یک اشتباه کوچک هدف حمله شیر گرسنه قرار گرفت مایک به همراه نگهبان باغ وحش شهر «تابازیمبی» آفریقای جنوبی در ساعت غذا دادن به شیر وارد محوطه نگهداری شیر شد اما شیر که گرسنه بود، به سمت او حمله کرد. مایک که فرصت فرار را نداشت، در برابر دیدگان وحشتزده گردشگران روی زمین افتاد و شیر گرسنه با گرفتن بازویش او را به داخل جنگل کشاند. این لحظات پردلهره که توسط یکی از حاضران ضبط شده است.

در این هنگام مایک فریاد می‌زد لطفا کسی نجاتم دهد... کسی با اسلحه بدادم برسد . در این هنگام یک نگهبان مسلح رسید و با شلیک 2 گلوله شیر را از پای درآورد و آقای «مایک هاگ» را نجات داد. مایک سپس به بیمارستان انتقال یافت.نجات معجزه آسای مرد 72 ساله پس از حمله شیر گرسنه را ببینید!
براساس گزارش گاردین که صحنه را با عکس و تصویر ویدیویی نقل کرده است، حال این «مایک هاگ» که گردن او بر اثر فشار دندانهای شیر دچار کفتگی و زخمی شده است ، بهبود یافت.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.