ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

رقابت دیدنی کن بلاک با لوئیز همیلتون

رقابت دیدنی کن بلاک با لوئیز همیلتونرقابت دیدنی کن بلاک با لوئیز همیلتون در پیست Bushy Park Racing در جزیره باربادوس کارائیب را در ادامه مشاهده نمایید :
دانلود ویدیو
رقابت دیدنی کن بلاک با لوئیز همیلتون
کن بلاک (Ken Block) متولد ۲۱ نوامبر ۱۹۶۷ راننده حرفه‌ای رالی که قبلاً به عنوان Monster World Rally Team شناخته می شد. بلاک همچنین یکی از مؤسسان شرکت کفش DC است. پس از فروش مالکیت کفش DC, بلاک تمرکز و فعالیت خود را به صنایع پوشاک با نام تجاری Hoonigan برای علاقه مندان خودرو گذاشت. بلاک در حال حاضر مالک "Head Hoonigan" است
رقابت دیدنی کن بلاک با لوئیز همیلتون
لوئیز کارل دیویدسون همیلتون (Lewis Carl Davidson Hamilton) متولد ۷ ژانویه ۱۹۸۵ (میلادی) رانندهٔ انگلیسی مسابقات فرمول یک از تیم مرسدس ای ام جی پتروناس است. او قهرمان فرمول یک در سال ۲۰۰۸ شده است. لوئیز در کودکی در حالی که ده سال سن داشت با ران دنیس یکی از مربیان مک لارن آشنا شد و از همان وقت وی اعلام کرد "من می‌خواهم روزی راننده مک لارن شوم". کمتر از سه سال بعد مک لارن و مرسدس در حالی که به دنبال رانندگان جوان بودند با وی آشنا شدند.

همیلتون در اولین فصل حضورش در فرمول یک به عضویت تیم مک‌لارن مرسدس در آمد و در سال ۲۰۰۷ مقام دوم را پس از کیمی رایکونن بدست آورد و در سال بعد برنده آن شد. سپس چهار فصل متوالی از ایستادن بر یکی از سکوهای سه‌گانه بازماند و در آغاز فصل ۲۰۱۳ به تیم مرسدس پیوست.

همیلتون در سال ۲۰۱۳ به مقام چهارم رسید و پس از آن در دو فصل متوالی در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ قهرمان شد. در سال ۲۰۱۵ در مسابقهٔ آمریکا توانست اول شود و قهرمانی خود را پیش از سه مسابقهٔ پایانی تثبیت کند. در سال 2016 نیز لوئیز در رقابت نزدیک با نیکو رزبرگ آلمانی نتوانست عنوان قهرمانی خود را حفظ کند و به مقام نایب قهرمانی دست یافت.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.