ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

امکانات مختلف شاسی بلند جک اس 7 مدل 2017 را تماشا کنید

امکانات مختلف شاسی بلند جک اس 7 مدل 2017 را تماشا کنیدویدیویی تماشایی از امکانات مختلف شاسی بلند جک اس 7 مدل 2017 را در وب سایت فایندز مشاهده نمایید :
شاسی‌بلند جدید جک S7 با نام کامل Refine S7 بزرگ‌ترین شاسی‌بلند برند جک است و ویژه بازار چین می باشد.

طراحی بخش جلوی خودرو همانند دیگر شاسی بلندهای چینی سعی شده بسیار مدرن بنظر برسد، البته باید گفت این شاسی بلند بسیار زیبا و دیدنی طراحی شده است.امکانات مختلف شاسی بلند جک اس 7 مدل 2017 را تماشا کنید
در بخش جانبی ریل‌های سقفی را مشاهده می‌کنیم که قابل‌استفاده اما کوتاه هستند. برخلاف عادت همیشگی چینی‌ها این بار رینگ و لاستیک‌های بکار رفته خیلی کوچک نیستند و رینگ‌ها نمای خوبی دارند. پنجره‌های بخش عقبی نیز به تبعیت از الگوی مد این روزها کوچک به نظر می‌رسند.

اما در داخل کابین شاهد الهام گرفتن آشکار از مرسدس در کنسول مرکزی هستیم. 4 ورودی هوای بزرگ شباهت عجیبی با الگوی بکار رفته در محصولات مرسدس داشته و در بالای این ورودی‌های هوا نیز صفحه لمسی میان سایزی قرار دارد. صندلی‌ها این بار با رنگ قرمز و مشکی آراسته شده‌اند.

نیروبخش این خودرو پیشرانه‌ی بنزینی 2 لیتری توربو با قدرت حدود 190 اسب بخاری است. این پیشرانه به گیربکس 6 سرعته ی دستی یا 6 سرعته ی DCT متصل می‌شود. طول و فاصله‌ی بین محورهای Refine S7 به ترتیب 4800 و 2800 میلی‌متر بوده و به‌صورت 7 نفره عرضه خواهد شد.

اما نمای عقبی ظاهری خوب و تیز و کوچک داشته ولی خروجی‌های اگزوز ظاهری تقلبی و ارزان‌قیمت دارند. انتظار می‌رود بهای خودرو از حدود 100 هزار یوان در چین آغاز شود.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.