ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

ویدیو نیسان ایکس تریل 2017، 2018 منتشر شد

ویدیو نیسان ایکس تریل 2017، 2018 منتشر شدنیسان ایکس-تریل یا Nissan X-Trail خودرویی کامپکت کراس اوور (compact crossover) است که از سال 2000 تا کنون در تایلند، استان فوکوئوکا، ژاپن، تایپه، تایوان (جزیره)، قاهره، مصر، لاگونا، فیلیپین و اندونزی تولید شده‌است. طراحی آن موتور جلو، خودرو محور جلو، خودرو چهار چرخ محرک بوده است.
مشخصات فنی و تصاویر نیسان ایکس-تریل یا نیسان روگ + قیمت روز
تست رانندگی با شاسی بلند نیسان ایکس-تریل 2016
شرایط فروش ویژه نیسان ایکس تریل مدل 2016 در ایران
ایکس‌تریل (X-Trail) هرچند در ابتدا فقط در ژاپن تولید می‌شد؛ اما اکنون در مالزی، چین، روسیه، اندونزی و تایلند هم ساخته می‌شود. این خودرو در سبد محصولات نیسان، بین کراس‌اوور فول‌سایز پتفایندر و مدل جمع‌وجور قشقایی قرار می‌گیرد تا تعداد خودروهای به‌اصطلاح شاسی‌بلند این برند را همراه با جوک، پتفایندر و خودروی غول‌پیکر آرمادا به عدد شش برساند. ایکس‌تریل در بازار بااهمیت آمریکا و کانادا با نام روگ (Rogue) شناخته می‌شود که البته در ظاهر و پیشرانه اندکی تفاوت دارد و مختص فروش در همان ناحیه، بازطراحی شده است.

در ادامه ویدیویی از امکانات نیسان ایکس تریل 2017 را در فایندز مشاهده نمایید :
ویدیو نیسان ایکس تریل 2017، 2018 منتشر شد
نیسان عنوان کرده که ایکس‌تریل، ادامه‌دهنده‌ی سابقه تاریخی این برند در ساخت خودروهای دودیفرانسل است که با فناوری‌های مدرن و کارآمد جدید همراه شده است. ما در این مطلب، به بررسی این ادعا خواهیم پرداخت که این خودروی تازه‌وارد در بازار ایران، چه ویژگی‌هایی دارد.

ویژگی‌های فنی
ایکس‌تریل در حال حاضر با دو تیپ پیشرانه‌ی بنزینی و دیزل عرضه می‌شود و همچنین قرار است نوع هیبریدی این خودرو هم در آینده‌ی نزدیک معرفی شود. سه نوع پیشرانه‌ی بنزینی ۱.۶، ۲ و ۲.۵ لیتر و یک موتور دیزلی ۱.۶ لیتر برای ایکس‌تریل در اروپا قابل سفارش است که می‌توانند دیفرانسیل جلو یا AWD باشند.

بهتر است از پیشرانه ۲.۵ لیتری شروع کنیم؛ چرا که اولین مدل‌های واردشده به کشورمان از این نوع هستند. این موتور که از سال ۲۰۰۷ روی انواع خودروهای نیسان نصب‌ می‌شود، تنفس طبیعی است و قدرت ۱۶۸ اسب بخار در دور موتور ۶۰۰۰ دور در دقیقه تولید می‌کند و گشتاور ۲۳۳ نیوتن‌متر در دور موتور ۴۰۰۰ دور در دقیقه، به همراه دارد. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت با این پیشرانه ۱۰.۳ ثانیه و نهایت سرعت ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود. مصرف سوخت این خودرو در مسیرهای شهری می‌تواند تا ۱۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر باشد؛ درحالی‌که در حرکت با سرعت ثابت جاده در حدود ۷.۷ لیتر خواهد بود که میانگین مصرف ترکیبی ۹.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر ثبت کرده است. در کشورمان ایکس‌تریل تنها با جعبه دنده‌ی خودکار CVT عرضه می‌شود. درحالی‌که نوع ارزان‌تر آن با گیربکس دستی هم در بازارهای جهانی وجود دارد.

نیسان ایکس تریل

پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری توربوشارژ بنزینی، دیگر گزینه‌‌ای است که نیسان به‌تازگی برای این کراس‌اوور در نظر گرفته و البته مدرن‌تر از نسخه‌های دیگر است. نزدیک به ۲ سال از معرفی این پیشرانه در مجموعه‌ی نیسان می‌گذرد و با قدرت ۱۶۳ اسب بخار و گشتاور ۲۴۰ نیوتن‌متر که از دور موتور ۲۰۰۰ در دقیقه در دسترس است، گزینه‌های قابل تأملی محسوب می‌شود. از دیگر نکات جذاب این پیشرانه توانایی رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ظرف ۹.۵ ثانیه و نهایت سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت، همراه با میانگین مصرف سوخت ۶.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است. موتور ۱.۶ لیتری مدرن نیسان، مجهز به اینترکولر در کنار توربوشارژر است و با استاندارد آلایندگی یورو۶ می‌تواند در سرعت ثابت جاده حداقل مصرف سوخت ۵.۳ لیتر فراهم کند.

یکی از ارزان‌ترین نسخه‌های ایکس‌تریل، با پیشرانه ۲ لیتری بدون توربوشارژ تولید می‌شود که ۱۴۰ اسب بخار قدرت و ۱۹۳ نیوتن‌متر گشتاور دارد. این مدل برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت بیش از ۱۳ ثانیه زمان لازم دارد و نهایت سرعت آن ۱۶۵ کیلومتر در ساعت است. متوسط مصرف سوخت این پیشرانه ۱۰ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است و در شهر و جاده به ترتیب ۱۳ و ۸ لیتر بنزین در ۱۰۰ کیلومتر مصرف می‌کند.

نیسان ایکس تریل

هرچند ورود خودروهای دیزلی در کشور ما به دلیل کیفیت پایین گازوئیل امکان‌پذیر نیست، بررسی ایکس‌تریل با پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری توربودیزل خالی از لطف نخواهد بود. قدرت ۱۲۸ اسب بخار برای این مدل چندان جذاب نیست و طبیعتا شتاب آن هم نباید چندان مناسب باشد، اما این خودرو ظرف ۱۱.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و نهایت سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت برای آن قابل قبول است. مصرف سوخت ایکس‌تریل با این پیشرانه حداقل ۴.۷ و حداکثر ۶ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر عنوان شده است.

مشخصات فنی

حجم موتور 2488 سی‌سی
حداکثر قدرت موتور 171/6000 (اسب بخار/دور در دقیقه)
مدل گیربکس CVT-XTRONIC (تیپ ترونیک)
حجم مخزن سوخت 60 لیتر
مصرف سوخت ترکیبی 8/3
مصرف سوخت جاده ای 6/6
ابعاد (طول/عرض/ارتفاع) 1715/1820/4640 میلی‌متر
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.