ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مراحل تولید اولین بوگاتی کایرون (Chiron) سفارشی را تماشا کنید

مراحل تولید اولین بوگاتی کایرون (Chiron) سفارشی را تماشا کنیدویدیویی تماشایی از تولید اولین نسخه های سفارشی سوپر ماشین بسیار گران قیمت بوگاتی کایرون را توسط این شرکت در یوتیوب منتشر شده است را در وب سایت فایندز مشاهده نمایید :
Chiron
بوگاتی کایرون (Bugatti Chiron) یک خودروی سوپر اسپرت موتور وسط است که توسط گروه فولکس‌واگن ساخته شده است. این خودرو در زبان انگلیسی کایرون و در فرانسوی شیقون تلفظ می‌شود. این مدل جانشین خودروی پیشین این کمپانی یعنی بوگاتی ویرون است. خودروی مذکور در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۷رونمای شد. شتاب اولیه خودرو زیر ۲/۵ ثانیه می‌باشد و ۰تا۳۰۰ کیلومتر را در ۱۳ ثانیه می‌پیماید و سرعت نهایی خودرو 500 کیلومتر در ساعت است و قیمت آن بیش از ۲٫۶ میلیون دلار /176,800,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) آمریکاست. نام خودرو به افتخار لویس شیقون قهرمان رالی انتخاب شده.اولین نسخه کایرون برای کیستیانو رونالدو ساخته شد. کایرون سریع ترین اتومبیل جهان تا سال ۲۰۱۷ است.


نشان بوگاتی بر روی کایرون از نقره‌ی میناکاری شده به صورت دستی ساخته شده و ۵۵۰ دلار /37,400,000 تومان (قیمت تبدیل شده) هزینه در برداشته است.
موتور این خودرو با تمام قدرت به مدت ۲۵ ساعت مورد تست قرار گرفته است. کایرون با این قدرت می‌توانست در مدت ۲۵ ساعت مسافت بین ولفسبورگ در آلمان تا فینیکس در آریزونای آمریکا را طی کند.

سیستم خنک‌کننده‌ی موتور می‌تواند سیّال خنک‌کننده را با نرخ 798 لیتر در هر دقیقه پمپ کند.
کل تیم تحقیق و توسعه‌ی بوگاتی تنها ۱۵۰ نفر هستند. این تعداد کمتر از اعضای تیم ردبول در مسابقات فرمول یک است.
ظرفیت تولید کارخانهٔ بوگاتی در سال در حالت حداکثر خود به ۷۰ دستگاه می‌رسد.

خریداران کایرون به طور میانگین ۴۲ خودرو، حداقل یک جت، یک کشتی تفریحی، سه هلیکوپتر و چهار خانه دارند. بیش از نیمی از خریداران این خودرو کلکسیونرهای آثار هنری هستند.

شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.