ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

ویدیویی از خودروی 812 سوپرفست (SUPERFAST) محصول جدید شرکت فراری

ویدیویی از خودروی 812 سوپرفست (SUPERFAST) محصول جدید شرکت فراریشرکت ایتالیایی فراری، از محصول جدید خود به نام فراری 812 سوپرفست (812 Superfast) که جانشین مدل F12 محصوب می شود در نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی کرد.

این خودرو در اصل نسخهٔ کاملاً بروز شدهٔ F12 برلینتا محسوب می‌شود که نامش به 812 سوپرفست تغییر پیدا کرده است. این سوپراسپرت جدید می‌تواند یکی از مهم‌ترین ساخته‌های تاریخ فراری باشد چراکه ممکن است 812 آخرین ساختهٔ فراری با پیشرانهٔ V12 تنفس طبیعی باشد. بااین‌وجود درحالی‌که نسخهٔ استاندارد F12 و مدل F12 tdf هر دو مجهز به یک پیشرانهٔ 6.3 لیتری V12 بودند، فراری در 812 یک پیشرانهٔ جدید 6.5 لیتری V12 تنفس طبیعی عظیم را ارائه کرده است که 200 سی‌سی حجم بیشتری از پیشرانهٔ F12 و لافراری دارد. ویدیویی از فراری 812 سوپرفست (SUPERFAST) محصول جدید شرکت فراری
در نمایشگاه ژنو امسال غرفه‌ی فراری با به نمایش گذاشتن دو رنگ متفاوت از خودروی فوق‌العاده‌ی 812 Superfast نظر رسانه‌ها را به سمت خود جلب کرد. اگرچه چند هفته پیش رنگ زرد این خودرو رونمایی شد، اما فراری برای این نمایشگاه دو رنگ خاص را انتخاب کرده است. اولین خودرو به رنگ قرمز خاص فراری موسوم به Rosso 70 Anni است و بدنه‌ی خودروی دوم با رنگ نوک مدادی موسوم به Grigio Caldo Opaco رنگ‌آمیزی شده است.

۸۱۲ سوپرفست برای بزرگداشت هفتادمین سالگرد تأسیس فراری توسعه داده شده است و قوی‌ترین خودرویی است که تاکنون توسط این اسب سرکش به تولید رسیده است (صرف نظر از مدل محدود لافراری). این خودرو به یک پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز است که قدرتی معادل ۷۸۹ اسب بخار و گشتاوری ۷۱۸ نیوتن متری تولید می‌کند. تمام توان این پیشرانه از طریق یک جعبه‌دنده‌ی ۷ سرعته‌ی اتوماتیک دو کلاچه به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.

812 Superfast اولین محصول فراری است که به سیستم فرمان الکتریکی (EPS) و نسل دوم سیستم کاهش مجازی فاصله‌ی محورها (PCV) مجهز است. عملکرد سیستم کاهش مجازی فاصله‌ی محورها به این صورت است که با ترکیب سیستم الکتریکی کمک فرمان در جلو و ترکیب آن با سیستم مکانیکی فرمان‌پذیری چرخ‌های عقب باعث بهبود عملکرد خودرو می‌شود.

در غرفه‌ی فراری در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۷ محصولات دیگری نیز به نمایش درآمده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به مدل 488GTB اشاره کرد که با الهام از مدل 290 MM ساخته شده است. این خودرو توسط خوان مانوئل فانگیو در سال ۱۹۵۶ و در جریان مسابقات Mille Miglia مورد استفاده قرار گرفته بود. مدل 488 GTB در دو رنگ آبی Blu Laguna و زرد Giallo Modena به تولید رسیده است.

لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.