ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

معرفی خودروی دی اس E-Tense (ایی- تنش) + ویدیو

معرفی خودروی دی اس E-Tense (ایی- تنش) + ویدیوشرکت دی‌اِس (DS)، زیرمجموعه‌ی لوکس‌ساز گروه پژو-سیتروئن محسوب می‌شود. طبق آخرین گزارشات، این شرکت قصد تولید خودروی اسپرت تمام الکتریکی دارد.

دی‌اِس E-Tense برای اولین بار سال گذشته و در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی شد. نسخه‌ی کانسپت خودروی اسپرت E-Tense از سیستم قوای محرکه‌ی الکتریکی بهره می‌برد، که قدرتی معادل با ۴۰۲ اسب‌ بخار و گشتاور ۵۱۶ نیوتن‌متر دارد.

شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این خودرو ۴.۵ ثانیه است و توانایی دستیابی به حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت دارد. شرکت دی‌اس ادعا می‌کند که E-Tense با هربار شارژ کامل می‌تواند ۳۱۰ کیلومتر مسافت طی کند.
معرفی خودروی دی اس E-Tense (ایی- تنش) + ویدیو
در داخل اتومبیل سبک لوکس و ماهرانه فرانسوی که با بهترین اجناس تلفیق شده همچون یک یاقوت می درخشد. برای طراحی ، تست و تولید تودوزیهای داخلی، 800 نفر / ساعت وقت صرف شده و تاکید بسیاری بر ارتقا طراحی قلاب کمربند ایمنی و داشبورد شده بود.از دیگر مشخصات بارز آن با دیدگاهی آینده نگرانه استفاده از فولاد سرد در قسمت داشبورد و قاب فرمانی به شکل گل لاله بود. توجه به جزئیات علی الخصوص در دی اس ،با خطوط قوس دار بهم تابیده در کنار طرحهای برجسته اطراف کلیدهای اهرمی کنسول مرکزی اثبات می شود .
معرفی خودروی دی اس E-Tense (ایی- تنش) + ویدیو
دی اس E-TENSE منحصر بفرد برای افرادی که آزادی عمل دارند و نیاز به انتخاب بین قابلیت رانندگی یا بازده بالا را ندارند بهترین گزینه است.

بدنه اتومبیل دو نفره ازالیاف کربن ساخته شده با فنربندیهای جناغی دوبل روکار مجزا تجهیز شده است. به دلیل اینکه باطریها در کف اطاق قرار دارند مرکز ثقل آن پایین است بنابراین ماشین با دقت، ظرافت و پویایی خاصی که ضامن امنیت آن است به راه می افتد. در همین حال نیمرخ ساده و موثر ، دیفیوزر با الیاف کربن و زیر اطاق مسطح همگی باعث عملکرد آیرودینامیکی می شوند. تایرهای پیشرفته میشلین( که نیروی گشتاور را در حداکثر نگه می دارد ) راحتی و امنیت رانندگی را حتی در بالاترین سرعت تضمین می کند.

این راحتی و ایمنی را می توان بوسیله یک ابزار دیجیتال نشان داد : یک گوشی 12 اینچی متصل شده به صفحه لمسی 10 اینچی
طراحی ارگونومیک کارآمد و هیجان انگیز این کنترلها مدیون سیستم الکترونیکی پیشرفته و همکاری با شرکت Coyote می باشد.
معرفی خودروی دی اس E-Tense (ایی- تنش) + ویدیومعرفی خودروی دی اس E-Tense (ایی- تنش) + ویدیو
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.