ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

تبلیغ بوگاتی شیرون با رانندگی کریستیانو رونالدو

تبلیغ بوگاتی شیرون با رانندگی کریستیانو رونالدواز آنجایی که کریستیانو رونالدو ستاره رئال مادرید، بیش از 30 میلیون دلار /1,841,250,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) در سال درآمد دارد، شگفت انگیز نیست که کاپیتان تیم ملی پرتغال صاحب مجموعه‌ای بی نظیر از گران قیمت ترین خودروهای جهان باشد.
دانلود ویدیو
تبلیغ بوگاتی شیرون با رانندگی کریستیانو رونالدو
در پارکینگ شخصی این ستاره دنیای فوتبال، می توان خودروهایی مانند لامبورگینی اونتادور، فراری لافراری و مدل نمادین بوگاتی ویرون را دید. به همین دلیل بوگاتی تصمیم گرفته در همکاری با رونالدو کمپینی را برای تبلیغ و ترویج شیرون‌های جدید ایجاد کند.
تبلیغ بوگاتی شیرون با رانندگی کریستیانو رونالدو
در تصاویری که روی کانال‌های اجتماعی رونالدو و بوگاتی به نمایش درآمده، رونالدو، در کنار یک شیرون تمام نقره‌ای در پارکینگ شخصی‌اش ایستاده است.

ساعاتی بعد کلیپی از رونالدو در حال تست و رانندگی با این نقره‌ای لوکس به نمایش درآمد. در این مرحله هنوز مشخص نیست که رونالدو صاحب خودرو شده است یا نه، اما تصاویر با پارک خودرو در گاراژ شخصی وی به پایان می‌رسد. علاقه این ستاره فوتبال به خودروهای گران مرتبط با بوگاتی اجتناب‌ناپذیر است.

به نظر می‌رسد، حضور دوستاره بوگاتی و رونالدو نتیجه‌ای جز یک برد نداشته و می‌تواند خودروسازان و بازیکنان در این سطح را به حسادت بیاندازد.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.