ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

امکانات مختلف سیتروئن دی اس E Tense + ویدیو و آلبوم عکس

امکانات مختلف سیتروئن دی اس E Tense + ویدیو و آلبوم عکسشرکت دی اس، برند لوکس سیتروئن سال 2016 از خودروی کانسپت بسیار زیبای ایی تنس در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی کرد. این خودروی هیبریدی صفر تا صد را در 4.5 طی می کند و توانایی دستیابی به حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت دارد.

همچنین این خودرو با هربار شارژ کامل می‌تواند ۳۱۰ کیلومتر مسافت را طی کند.

به گفته شرکت دی اس : به محض اینکه کسی چشمش به دی اس E-TENSE می افتد سه ویژگی اشکال تندیس گونه ، سیالی خطوط و حرکت همیشگی در ذهنش برای توصیف آن نقش می بندد. تصویر نیمرخ کوپه جی تی با تمرکزی که بر برجستگیهای رنگی مرکزی و رنگ متالیک یاقوتی سبز آن دارد تصور رانندگی با دی اس E-TENSE را در ذهن ایجاد می کند. امکانات مختلف سیتروئن دی اس E Tense + ویدیو و آلبوم عکس
ویژگی های مختلف این خودرو از زبان نمایندگی دی اس در ایران :

کمربند ایمنی ساخت شرکت Moynot

مدیر هنری شرکت Moynot با هدفی خاصی با الهام از تسمه هایی Yشکل که برای نگه داشتن تایر زاپاس در پشت صندوق عقب اتومبیل استفاده می شد کمربندی ایمنی را طراحی نمود. این کمربند شامل دو دستگیره اصلی است که جنس آنها چرم طبیعی گوساله است که رنگ آن حنایی و براق است و به مرور زمان هم میزان براقیت آن بیشتر می شود. قسمت داخلی کمربند از چرم انعطاف پذیر تشکیل شده است. کل آن با مهارت بالایی دست دوزی شده و بی شک این مساله سنتهای ارزشمند کالاهای چرمی فرانسوی را نمایان می سازد.

این کمربند چند منظوره است : آن را می توان برای تامین امنیت صندلی راننده هنگام رانندگی در مسیرهایی که ایمنی آن تضمین شده استفاده نمودو همچنین می توان آن را در مسیرهایی که نیاز به نوع کمربند نمی باشد آن را از قسمت دیگر جدا نمود.

سری بی همتای ساعت با زمان سنجهای BRM
تکنولوژی ساخت ساعت سعی نموده تمامی ماهیت خود را در این زمان سنج خاص طراحی شده برای راننده دی اس E-TENSE به تصویر بکشد. این ساعت را می توان به مچ دست بست یا در کنسول مرکزی ماشین جاسازی نمود. قاب آن تا 90 درجه می چرخد تا دیدن زمان در حین رانندگی مقدور باشد.

سیستم صوتی درجه یک، شرکت Focal
ماشینی بسیار بی صدا ، بدین معنا نمی باشد که سیستم صوتی برای آن در نظر گرفته نشده است و از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد . شرکت Focal Utopia با تجربه منحصر بفردش بلندگوهایی با دقت و کیفیت بالا برای این خودرو طراحی نموده تا داخل دی اس E-TENSE را برای رانندگانی پرتوقع از سیستم صوتی به تالار موسیقی تبدیل نماید . سطح بالای بلندگو ها که دارای تکنولوژی پیشرفته می باشند هم بازتابی از خود اتومبیل می باشد.

ای برند توقع بسیار خاصی از همکاری با شرکت های مختلف دارد که این سطح توقع و حرفه ای گری در انتخاب شریک تجاری به ندرت در عرصه صنعت خودرو سازی یافت می شود .
آلبوم عکس
DS E TENSE GT :
DS E-Tense GT #5
DS E-Tense GT #4
DS E-Tense GT #3
DS E-Tense GT #2
DS E-Tense GT #1
ادامه
راه حلهای فنی پیشرفته در کنار یکدیگر

ماشینی برقی با بازدهی بی نظیر
در مسابقات قهرمانی جهانی فرمول E ، دی اس با آخرین تولید خود با موتوری 100 % الکتریکی با قدرت 402 اسب بخار وگشتاور 516 نیوتن متر و نیروی رانشی یکنواخت و آرام اما موثر و قدرتمند تجهیز شده بود . با اضافه شدن سیکل ترکیبی 310 کیلومتر( که در سیکل شهری به 360 کیلومتر می رسد) جایگاه دی اس E-TENSE را در بین اتومبیلهای رده بازده بالا GT به بهترین مقام رسانده است.
باطریهای لیتیومی که در زیر شاسی ماشین قرار دارند مرکز ثقل را پایین نگه می دارندو پراکندگی گشتاور را بین محورهای دیفرانسیل میسر می سازد.

ویژگیهایی که با استفاده از طراحی پارامتری توسعه یافته
به دنبال خودروی دی اس 4،دی اس E-TENSE به المانهایی رو آورده که با استفاده از روش طراحی خلاقانه و پیشرو شکل جدیدی به این برند می دهد .اکنون این خودرو با استفاده از ابزاهای پارامتریک در حوزه های طراحی و مهندسی قادر گشته ظاهر و فضای این برند را نوین سازد .

هیچ چیز به اندازه نوع دانشبورد آن که با تفکری آینده نگرانه طراحی شده نمی تواند بیانگر بهینه سازی این برند باشد . همچنین هواکش جلوی رادیاتور هم که با طراحی پارامتریک ساخته شده در این ماشین حالتی سه بعدی دارد.

تغییر دی اِس LED به دی اِس LED فعال
خصوصیات این ماشین آن را به راهنمایی برای آینده تبدیل نموده است. چراغهای ال ای دی این مدل که مهر تاییدی بر تمامی دیگر مدلهای دی اس است ، آن را پویا ساخته است.تمامی ساعت سازان و جواهر شناسان با استفاده از مهارت خود کاری کرده اند که تمامی مدلهای LED W چرخش 180 درجه داشته باشند. این مساله سبب می شود شرایط رانندگی بهتر شود ، راننده طیف تابش نور گسترده تری داشته باشد( تا 20 درجه از هر سمت افزایش )و در هوای بارانی، برفی و مه آلود عملکردی منحصر بفرد داشته باشد و میزان تابش نور را گسترش دهد.

پیشرفته ترین تکنولوژی شاهدی بر توجه شایان به جزییات می باشد.
این ماشین با وجود چراغ عقب دیجیتال که با دوربین پشت کار می کند یا سیستم ابتکاری تمیز کننده کابین جهت حفاظت از مسافران که با سیستم تهویه مطبوع کار می کند نمونه های دیگری از تکنولوژی را نمایان می سازد.این سیستم به طور مرتب آلودگیهای خارجی را شناسایی، مشخص و فیلتر می کند تا هوای درون کابین هم تصفیه گردد.

تلاقی شور و هیجان با تاثیرگذاری پیشرفته
دی اس E-TENSE منحصر بفرد برای افرادی که آزادی عمل دارند و نیاز به انتخاب بین قابلیت رانندگی یا بازده بالا را ندارند بهترین گزینه است.

بدنه اتومبیل دو نفره ازالیاف کربن ساخته شده با فنربندیهای جناغی دوبل روکار مجزا تجهیز شده است. به دلیل اینکه باطریها در کف اطاق قرار دارند مرکز ثقل آن پایین است بنابراین ماشین با دقت، ظرافت و پویایی خاصی که ضامن امنیت آن است به راه می افتد. در همین حال نیمرخ ساده و موثر ، دیفیوزر با الیاف کربن و زیر اطاق مسطح همگی باعث عملکرد آیرودینامیکی می شوند. تایرهای پیشرفته میشلین( که نیروی گشتاور را در حداکثر نگه می دارد ) راحتی و امنیت رانندگی را حتی در بالاترین سرعت تضمین می کند.

این راحتی و ایمنی را می توان بوسیله یک ابزار دیجیتال نشان داد : یک گوشی 12 اینچی متصل شده به صفحه لمسی 10 اینچی
طراحی ارگونومیک کارآمد و هیجان انگیز این کنترلها مدیون سیستم الکترونیکی پیشرفته و همکاری با شرکت Coyote می باشد.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.