ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

تبلیغ شاسی بلند کادیلاک اسکالید 2017 + مشخصات فنی و آلبوم عکس

تبلیغ شاسی بلند کادیلاک اسکالید 2017 + مشخصات فنی و آلبوم عکسکادیلاک اسکالید لوکس‌ترین شاسی بلند یا SUV ساخت آمریکا است. همچنین این خودرو در سال 2016 در لیست 10 شاسی بلند گران قیمت جهان نیز قرار داشت.

این خودرو که اغلب مجهّز به چهار چرخ محرک است، در سال ۱۹۹۹ و در پاسخ به رقیب‌های آلمانی و ژاپنی و به‌ویژه خودروی فورد مدل لینکلن ناویگیتور که در سال ۱۹۹۸ به بازار آمد، معرفی شد. آغاز تولید کادیلاک اسکالید تنها ده ماه پس از تایید طرح آن رخ داد.

این خودرو در آرلینگتون، تگزاس تولید می‌شود، اما در مکزیک و شهر کالینینگراد روسیه مونتاژ می‌شود. موتورهای این خودرو اغلب ۸ سیلندر و با حجم ۵ لیتر به بالا عرضه می‌گردد. از سال ۲۰۰۷ تا کنون، این خودروها از موتور Vortec 6200 استفاده می‌کنند که بیش از ۴۰۰ اسب بخار تولید می‌کند.

اسکالید (Cadillac Escalade)، خودرویی بسیار بزرگ که دارای بهترین ویژگی‌های لوکسی است که می‌توان خریداری کرد. اسکالید کت‌وشلوار بسیار شیکی بر تن دارد که زیر آن شاسی یک پیک‌آپ فول سایز پنهان شده است. این خودرو می‌تواند تا هفت نفر (در نسخهٔ ESV هشت نفر) را درنهایت راحتی و تجمل حمل کند؛ بنابراین واضح است که چرا بسیاری از ورزشکاران و ستارگان تلویزیون اسکالید را دوست دارند، چون آن‌ها را مهم جلوه می‌دهد.

این خودرو در چهار نسل به بازار عرضه شد :
تبلیغ شاسی بلند کادیلاک اسکالد 2017 + مشخصات فنی و آلبوم عکس
نسل اول اسکالید GMT 400
تولید : 1998–2000
تبلیغ شاسی بلند کادیلاک اسکالد 2017 + مشخصات فنی و آلبوم عکس
نسل دوم با نام : GMT800
تواید : 2001–2006
تبلیغ شاسی بلند کادیلاک اسکالد 2017 + مشخصات فنی و آلبوم عکس
نسل سوم : GMT 900
تولید : 2006–2014
تبلیغ شاسی بلند کادیلاک اسکالد 2017 + مشخصات فنی و آلبوم عکس
نسل چهارم با نام GMT K2XL، تولید 2014 تا هم اکنون

ویژگی های نسل چهارم اسکالید :

تعلیق مغناطیس عالی: اسکالید از تعلیق و کنترل سواری مغناطیسی شرکت مادر، جنرال موتورز استفاده می‌کند که با تنظیم کمک‌فنرها و نوساناتی تا 1000 بار در دقیقه، در تمامی مواقع سواری بسیار راحت و بدون تکانی را ارائه می‌کند. این تعلیق به‌خوبی وظیفهٔ خود را انجام می‌دهد و سواری قابل‌ملاحظه‌ای را برای یک SUV که بر اساس یک وانت ساخته شده و بر روی رینگ‌های بزرگ 22 اینچی حرکت می‌کند، فراهم می‌نماید. سیستم تعلیق MRC (مخفف Magnetic Ride Control یا کنترل سواری مغناطیسی) این خودرو راه‌حل بهتری برای ارائهٔ هندلینگ خوب در خودروهای بزرگی مانند اسکالید نسبت به تعلیق بادی پیچیدهٔ مرسدس بنز GLS یا سیستم هیدرولیکی اینفینیتی QX80 است.

سکوت و آرامش: کابین کادیلاک اسکالید بسیار ساکت و آرام است به‌گونه‌ای در هنگام حرکت با سرعت 120 کیلومتر در ساعت در بزرگراه تنها زمزمهٔ ضعیفی از صدای باد به گوش می‌رسد. شیشهٔ جلوی آکوستیک، درهای سه ‌لایه و سیستم فعال مقابله با سروصدا موجب شده که کابین اسکالید فوق‌العاده بی‌صدا و آرامش‌بخش باشد.

پیشرانهٔ فوق‌العاده: موتور 6.2 لیتری V8 اسکالید انسان را ازلحاظ قدرت، وقار و بهره‌وری نسبی به تعجب وا‌می‌دارد. 420 اسب بخار قدرت و 625 نیوتن متر گشتاور این نیروگاه موجب می‌شود که این هیولا بسیار بانشاط و چابک احساس شده و همچنین توانایی کشش 3.7 تن با را هم داشته باشد. نمونهٔ مورد آزمایش ما که از نوع چهارچرخ محرک است در بزرگراه 11.7 لیتر بنزین در هر صد کیلومتر مصرف کرد اما حتی توانستیم در سفرهای بین ایالاتی مصرفی کمتر از این را هم ثبت کنیم. پیشرانهٔ V8 بزرگ اسکالید با تجهیز به فناوری‌هایی مانند تزریق مستقیم سوخت، غیر فعال‌سازی سیلندرها و زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها، با توجه به نیروی تولیدی مصرف معقولی دارد.
آلبوم عکس
CADILLAC ESCALADE :
2017 Cadillac Escalade Premium Luxury Silver
2016 Cadillac Escalade Luxury Large SUV
آلبوم عکس شاسی بلند کادیلاک اسکالید مدل 2019 #20
آلبوم عکس شاسی بلند کادیلاک اسکالید مدل 2019 #19
آلبوم عکس شاسی بلند کادیلاک اسکالید مدل 2019 #18
آلبوم عکس شاسی بلند کادیلاک اسکالید مدل 2019 #17
ادامه
طراحی بسیار عالی: مثل همیشه، طراحی بیرونی برای خریداران یک اولویت اصلی است و اسکالید از این لحاظ کاملاً عالی عمل کرده است. نسل چهار این SUV غول‌پیکر طراحی بسیار زیبا و ابهتی دارد که هرکس را مجذوب خود می‌کند. اسکالید را می‌توان قطعه‌ای از هنر معاصر دانست.

تکنولوژی‌هایی بیشتر از رقبا: تمامی SUVهای فول سایز لوکس لیست بلند و قابل‌توجهی از تجهیزات و ویژگی‌های تکنولوژیک را ارائه می‌کنند اما اسکالید دارای چند ویژگی انحصاری و جدید است که نمی‌توان در خودروی دیگری آن‌ها را یافت. یکی از این تجهیزات، دوربین آینهٔ عقب جدید کادیلاک است. این مورد که یک ویژگی منحصربه‌فرد است، پس‌ازاینکه سال گذشته برای اولین بار در سدان لوکس CT6 ارائه شد، حالا برای اسکالید هم در دسترس است. البته این دوربین ممکن است کمی غلط‌انداز باشد اما دید بسیار وسیع‌تری نسبت به آینه ارائه می‌کند که این ویژگی بسیار مفیدی است. اسکالید علاوه بر این، مجهز به شارژر بی‌سیم برای گوشی‌های هوشمند، یک جعبهٔ خنک‌کننده برای نوشیدنی، دستگاه پخش بلوری برای هر سه نمایشگر، درِ صندوق اتوماتیک با شیشهٔ عقب که به‌صورت مجزا باز می‌شود و برف‌پاک‌کن عقب کاملاً مخفی است.

نقاط منفی

قیمت بالا: اسکالید واقعاً گران است. قیمت پایهٔ آن 73,395 دلار /4,402,819,260 تومان (قیمت تبدیل شده) است که آن‌را پس از سوپرسدان وحشی CTS-V به گران‌ترین محصول کادیلاک تبدیل می‌کند. این در حالی است که نمونهٔ مورد آزمایش ما که از نوع پلاتینوم چهارچرخ محرک است، 96,500 دلار /5,788,842,000 تومان (قیمت تبدیل شده) قیمت دارد. قیمتی که فاصلهٔ کمی با عدد شش‌رقمی دارد. زمانی ساخت خودرویی با قیمت شش‌رقمی توسط خودروسازان آمریکایی خنده‌دار بود اما اسکالید این رویه را تغییر داده است. اسکالید با این قیمت در بین رقبای خود از مرسدس بنز GLS و رنجروور ارزان‌تر است، با لکسوس LX برابری می‌کند و از اینفینیتی QX80 قیمت بیشتری دارد. اما وقتی این کادیلاک اسکالید را با بنتلی بنتایگا 230 هزار دلاری مقایسه می‌کنیم، قیمتش به نظر معقول می‌رسد.

تریم داخلی قهوه‌ای: زمانی که ما سال گذشته اسکالیدی را با تریم داخلی مشکی‌رنگ آزمایش کردیم، من فکر کردم که فضای داخلی قهوه‌ای‌رنگ ممکن است نمای لوکس‌تری داشته باشد اما اشتباه می‌کردم و به نظر من تریم مشکی‌رنگ بهتر است چراکه نسخهٔ قهوه‌ای خسته‌کننده است.

رکاب‌های نامناسب: رکاب‌های اسکالید در هنگام سوار شدن به خودرو بسیار مفید بوده و برای تمیز ماندن، به‌صورت خودکار به داخل بدنه جمع می‌شوند اما بااین‌حال حتی زمانی که جمع هستند نیز بازهم پس از یک هفته رانندگی، گِل‌وبرف زیادی روی آن‌ها انباشته می‌شود.

رقبا

اینفینیتی QX80، رنجروور، لینکلن نویگیتور، لکسوس LX و مرسدس بنز GLS

مشخصات فنی

پیشرانه 6.2 لیتری V8
قدرت 420 اسب بخار
گشتاور 625 نیوتن متر
گیربکس 8 سرعته اتوماتیک
مصرف سوخت 13.8 لیتر (ترکیبی)
محور محرک چهارچرخ
وزن 2620 کیلوگرم
ظرفیت کشش 3700 کیلوگرم
ظرفیت سرنشین 7 نفر
حجم صندوق بار 430/1460/2670 لیتر
طول/عرض/ارتفاع 5.14/2.04/1.89 متر
قیمت پایه 73,395 دلار /4,402,819,260 تومان (قیمت تبدیل شده)
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.