ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

زنی که در روز عروسی‌اش با هلیکوپتر سقوط کرد

زنی که در روز عروسی‌اش با هلیکوپتر سقوط کردیک عروس برزیلی که با هلی‌کوپتر در حال رفتن به کلیسای محل برگزاری مراسم عروسی‌اش بود، چند کیلومتر پیش از رسیدن به مقصد، در اثر سقوط هلی‌کوپتر در جنگل، جان سپرد.
در ویدئویی که از این حادثه منتشر شده، هلی‌کوپتر حامل یک عروس برزیلی به نام رزماری سیلوا به همراه برادرش، زنی که به نظر می‌رسد فیلمبردار مراسم عروسی بوده و همچنین خلبان هلی‌کوپتر در جنگل سقوط کرده و هر چهار نفر جان خود را از دست دادند.عروسی که در روز عروسی‌اش با هلیکوپتر سقوط کرد
به گزارش روزنامه دیلی‌میل، این حادثه در شهر سائوپائولو برزیل رخ داد. زمانی که عروس قصد داشت با هلی‌کوپتر به عروسی برود و اودیرل داماسینو، داماد 32 ساله را غافلگیر کند، چند کیلومتر قبل از رسیدن به مقصد، هلی‌کوپتر دچار حادثه شده و در جنگلی در همان نزدیکی سقوط کرد. روزماری سیلوا هنگام حادثه، جنینی شش ماهه را در شکم خود داشت.

در فیلمی که از این حادثه به جا مانده، این عروس برزیلی شاد و خرسند دیده می‌شود، لیکن با آغاز تکان‌های هلی‌کوپتر علائم ترس و نگرانی در او ظاهر شده و دستان برادر خود را می‌گیرد. لحظاتی بعد همزمان با سقوط هلی‌کوپتر، صدای فریاد عروس شنیده می‌شود.

مقامات برزیلی تحقیقات در این‌باره را آغاز کرده‌اند. اگر چه در ابتدا گفته شد که آب و هوای بد باعث پایان غم‌انگیز این پرواز 15 دقیقه‌ای بوده، لیکن بررسی ویدئوی حادثه، کارشناسان را بر آن داشت که پیترسون بنهیرو، خلبان هلی‌کوپتر را مقصر این اتفاق معرفی کنند.

گفته می‌شود روزماری سیلوا از کودکی آرزو داشته که با هواپیما یا هلی‌کوپتر به مراسم عروسی برود. تاخیر هلی‌کوپتر حامل روزماری، داماد را بر آن داشت که برای یافتن او چند تماس تلفنی برقرار کند ولی او در نهایت خبر مرگ نوعروس خود را دریافت کرد. از مجموع 300 مهمان حاضر در جشن تنها 6 نفر اطلاع داشتند که قرار است عروس سوار بر متن یک هلی‌کوپتر به مراسم بیاید.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.