ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

حضور قدرتمند بوئینگ در نمایشگاه هوایی پارس 2017 را ببینید

حضور قدرتمند بوئینگ در نمایشگاه هوایی پارس 2017 را ببینیدنمایشگاه بین المللی صنایع هوا فضای پاریس در حالی در پایتخت فرانسه برگزار شد که دو غول این صنعت، ایرباط اروپا و بوئینگ آمریکا، برای انعقاد قراردهای میلیادی رقابت سختی را بایکدیگر دارند.
به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، امانوئل ماکرون رئیس جمهوری فرانسه برای افتتاح این نمایشگاه، خود را با یک فروند هواپیمای ترابری نظامی ساخت شرکت ایرباس به پایگاه هوایی بورژه در حومه شهر پاریس رساند.



حضور قدرتمند بوئینگ در نمایشگاه هوایی پارس 2017 را ببینیدحضور قدرتمند بوئینگ در نمایشگاه هوایی پارس 2017 را ببینید
در نمایشگاه امسال، جدیدترین محصولات شرکت های مختلف، به ویژه هواپیماهای مسافری و نظامی، به نمایش در آمده و بوئینگ مدل جدید ۷۳۷ را معرفی کرد و لاکهید مارتین هم جنگنده فوق پیشرفته اف-۳۵ را به نمایش گذاشت.
حضور قدرتمند بوئینگ در نمایشگاه هوایی پارس 2017 را ببینید
در همین حال، بوئینگ برای انعقاد قراردادهای جدید رقابت سختی با رقیب اروپایی خود، یعنی ایرباس، دارد. ایرباس نخستین قرارداد بزرگ خود را اعلام کرد و گفت سفارش ۱۰۰ فروند هواپیمای ای-۳۲۰نئو را دریافت کرده است.
حضور قدرتمند بوئینگ در نمایشگاه هوایی پارس 2017 را ببینید
جت مسافربری ای-۳۲۰نئو (A320neo) ایرباس، مدل جدید و ارتقا یافته هواپیماهای ای-۳۲۰ است که مصرف سوخت کمتری دارد و می‌تواند رقیب سرسختی برای هواپیمای «۷۳۷مکس» ساخت شرکت آمریکایی بوئینگ به حساب آید.

شرکت بوئینگ هم در مقابل، روز دوشنبه مدل ارتقا یافته ۷۳۷مکس (737Max) به نام «مکس-۱۰» را معرفی کرد که طول بیشتری دارد و از امکان و انعطاف پذیری بالاتری برای تعبیه صندلی‌های بیشتر در آن برخوردار است.

به نوشته آسوشیتدپرس، این دو غول هواپیماسازی غرب، با رقیب جدیدی از شرق و از کشور چین روبرو شده‌اند؛ که ماه گذشته از نخستین هواپیمای جت مسافربری خود به نام «سی۹۱۹» برای مسافت‌های متوسط رونمایی کرده است.

با این حال، پیشینه طولانی بوئینگ و ایرباس، آنها را در فاصله بسیار جلوتری از رقیب جدید چینی خود قرار داده و انتظار می‌رود هر کدام بتوانند حدود ۲۰۰ سفارش جدید در بزرگترین نمایشگاه هوایی جهان در پاریس دریافت کنند.

رویترز هم در گزارشی نوشت، پس از یک دوره طلایی به دلیل افزایش تقاضای سفر و کاهش مصرف سوخت، این دو شرکت اخیرا با کاهش سفارش‌ روبرو بوده اند و نمایشگاه بورژه فرصت مناسبی برای عقد قراردادهای جدید است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.