ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تبلیغ رنو مگان جدید مدل 2017 را تماشا کنید

تبلیغ رنو مگان جدید مدل 2017 را تماشا کنیدنمایندگی شرکت رنو در بریتانیا چند روز قبل ویدیوهای رنو مگان جدید Sport Tourer مدل 2017 را منتشر کرد.

در حالی که قیمت پایه رنو مگان 2017 در بازار بریتانیا 17,540 پوند /1,473,263,000 تومان (قیمت تبدیل شده) می باشد، برخی ها در ایران بر این عقیده هستند که خودروی «رنو مگان» ۲۰۱۷ قیمتی پایین تر از ۱۳۰میلیون تومان دارد این اشخاص دلیل گمانشان را در این می دانند که اتومبیل «فلوئنس E4» در حال حاضر دارای قیمتی پایین تر از ۱۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان است از این رو قیمت خودروی «رنو مگان» ۲۰۱۷ را هم در همین رنج می دانند. تبلیغ رنو مگان جدید مدل 2017 را تماشا کنید
نسل دوم خودروی «رنو مگان» در میان ایرانیان از محبوبیت بالایی برخودار بود .

ایرانیان «مگان» را با نسل دوم آن می شناسند و نشان دادند که اعتماد زیادی به نام این خودرو می کنند. محبوبیت نسل دوم «مگان» به حدی بود که سال ۹۳ قیمت این خودرو در بازار آزاد، بعد از توقف تولید به ۱۲۶ میلیون تومان هم رسید و گاهی بیشتر از یک «فلوئنس» فول معامله می شد.

رنو با ارائه سدان اسپرت مگان توانسته جایگاه خود را در میان خودروسازان بزرگ دنیا تثبیت کند؛ هنوز این کارخانه‌ فرانسوی قیمتی برای رنو مگان ۲۰۱۷ اعلام نکرده است، اما با دانستن قیمت هاچ‌بک ۲۳۹۵۶ دلاری و مدل اسپرت Tourer ۲۵۳۲۴ دلاری می‌توان حدس زد که سدان رنو مگان باید قیمت حدود ۲۵۵۰۰۰ دلار داشته باشد، اما به زودی در سال آتی میلادی قیمت آن اعلام خواهد شد.
آلبوم عکس
2017 RENAULT MEGANE :
رنو مگان 2017 #8
رنو مگان 2017 #7
رنو مگان 2017 #6
رنو مگان 2017 #5
رنو مگان 2017 #4
رنو مگان 2017 #3
ادامه
ایمنی رنو مگان ۲۰۱۷ :

رنو در بخش امنیت مگان از هیچ چیز کم نگذاشته و خودرو را همچون زره ای برای سرنشینان قرار داده است ، گواه آن کسب ۵ ستاره مقتدرانه از سازمان مطرح EURONCAP می باشد.

از جمله ویژگی های امنیتی رنو مگان جدید می توان موارد زیر را نام برد :

سیستم ضد قفل ترمز ها ABS ، سیستم نیروی ترمز الکترونیکی EBD ، سیستم ترمز کمکی سطوح شیب دار HSA ، کنترل پایداری الکترونیکی (ESC) ، سیستم تعدیل و ضد لرزش ASR ، ترمز پارک الکترونیکی ، کیسه هوای دو مرحله ای تطبیقی راننده و سرنشین جلو ، کیسه هوای پرده و جانبی در جلو و عقب ، کیسه قفسه سینه برای راننده و سرنشین جلو ، سیستم ایزوفیکس ، سیستم مانیتورینگ فشار باد تایر ها (TMPS).

پیشرانه و مشخصات فنی رنو مگان ۲۰۱۷ :

همانند کارخانه‌های آمریکایی، وسایل نقلیه رنو هم لیستی از موتورهای مختلف را دارند که در مورد مگان سدان هم ۵ موتور متفاوت برای مشتریان در نظر گرفته شده است. اولین نوع موتور بنزینی ۱.۶ لیتری با توان ۱۱۵ اسب بخار، گشتاور ۱۵۶ نیوتن‌ متر و جعبه دنده دستی ۵ سرعته یا ۱.۲ لیتری توربوشارژ با توان ۱۳۰ اسب بخار، گشتاور ۲۰۵ نیوتن متر با جعبه دنده دو کلاجه ۷ سرعته یا ۶ دنده دستی تولید می‌شوند. مصرف سوخت برای موتور ۱.۶ و ۱.۲ لیتری به ترتیب برابر با ۶.۳ و ۵.۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر رانندگی و خروجی دی‌اکسید کربن ۱۴۲ و ۱۲۲ گرم در هر کیلومتر است.

موتورهای دیزلی ۳.۷ لیتری با سه توان ۹۰ اسب بخار و گشتاور ۲۲۰ نیوتن‌ متر، ۱۱۰ اسب بخار و گشتاور ۲۶۰ نیوتن متر و ۱۳۰ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر با گیربکس دستی ۶ دنده موجودند که برای موتور دیزلی با توان ۱۱۰ اسب بخار می‌توان گیربکس ۶ دنده دو کلاجه را هم سفارش داد. مصرف سوخت برای موتورهای دیزلی به طور میانگین ۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر و خروجی دی‌اکسید کربن ۱۰۳ گرم در هر کیلومتر هست.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.