ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

ویدیویی از رونمایی شاسی بلند تویوتا سکویا 2018!

ویدیویی از رونمایی شاسی بلند تویوتا سکویا 2018!ویدیویی از رونمایی شاسی بلند تویوتا مدل 2018 TRD اسپورت در نمایشگاه خودرو نیویورک 2017 (NY Auto Show) را در وب سایت فایندز مشاهده نمایید :
تویوتا سکویا یا سکوئیا (Toyota Sequoia) خودرویی است که از سال ۲۰۰۰–کنون در ایالات متحده آمریکا تولید شده‌است. طراحی آن موتور جلو، توزیع نیروی پیشران، خودرو چهار چرخ محرک بوده است.

تویوتا سکوئیا بزرگترین اس‌یووی فول سایز ساخت تویوتا به شمار می‌آید که تاکنون، در دو نسل متفاوت عرضه شده است. نسل نخست این خودرو در سال 2000 میلادی روانه بازار شد و نسل دوم و یا فعلی آن هم در ماه دسامبر سال 2007 میلادی و در نمایشگاه خودروی لوس‌آنجلس معرفی شد. در حال حاضر این خودرو با پیشرانه‌های هشت سیلندر 4.6 و 4.7 و 5.7 لیتری عرضه می‌شود که به ترتیب از توانی معادل 310 و 276 و 381 اسب بخار برخوردارند. علاوه بر آن، این مدل از معدود شاسی بلندهای ساخت تویوتا است که فقط در یک کشور و آن‌هم در ایالت ایندیانای آمریکا تولید می‌شود و در خود ژاپن به تولید نمی‌رسد.

همچنین از سال 2015 نسخه‌هایی از این خودرو به مناطق آزاد ایران وارد شده است.

قیمت این خودرو : هنوز قیمت تی آر دی اسپورت 2018 اعلام نشده است اما، تویوتا سوکوئیا استاندارد در بازار آمریکا با قیمت پایه 45,560 دلار /3,098,080,000 تومان (قیمت تبدیل شده) عرضه می شود.
آلبوم عکس
TOYOTA SEQUOIA TRD SPORT :
تویوتا سکویا TRD Sport مدل 2018 #12
تویوتا سکویا TRD Sport مدل 2018 #11
تویوتا سکویا TRD Sport مدل 2018 #10
تویوتا سکویا TRD Sport مدل 2018 #9
تویوتا سکویا TRD Sport مدل 2018 #8
تویوتا سکویا TRD Sport مدل 2018 #7
ادامه
درون کابین تویوتا سکویا
برخلاف بدنه، در داخل کابین این خودرو داستان متفاوتی جریان دارد و قطعاً می‌توان این کابین را یکی از بهترین دستاوردهای شرکت تویوتا به شمار آورد. صندلی راننده در کنار داشبوردی نقره‌ای رنگ قرار دارد که تمامی جزییات درون آن از دیگر بخش‌های کابین تفکیک شده است. علاوه بر آن، دسته دنده هم خیلی نزدیک به جایگاه راننده قرار دارد که بی‌شک همین امر، حسی از کنترل را به او القاء می‌کند. فرمان این خودرو در قیاس با چیدمان دیگر بقیه بخش‌های کابین، کمی دمده و قدیمی به نظر می‌آید اما از جهات دیگر تقریباً بی‌عیب و نقص است.

مهندسی
یکی از مهم‌ترین مواردی که با ورود به کابین این خودرو، دیدگان مرا گرفتار نمود فضای محض و خالص آن بود، به‌خصوص هنگامی‌که در صندلی عقب آن جای گرفتم. هر چیزی در این بخش به‌راحتی قابل خوابانیدن و جمع شدن است و گرچه حجم دقیق فضایی که در این قسمت وجود دارد قابل تخمین زدن نیست ولی مطمئن باشید که می‌توانید یک هواپیمای سبک را در آن جای دهید. مضاف بر آن، این خودرو از سیستم فنربندی گازی و متغیر بهره می‌برد که جهت بهبود راحتی حال سرنشینان به کار می‌رود. همچنین این خودرو از سیستم انتقال قدرت فوق هوشمند نیز برخوردار است که دنده‌ها را بسته به شرایط (رانندگی) تعویض می‌نماید.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.