ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

هیولای 1000 اسب بخاری پونتیاگ را ببینید!

هیولای 1000 اسب بخاری پونتیاگ را ببینید!ترنس‌ام سوپر دیوتی (Trans Am 455 Super Duty) توسط تیونر آمریکایی ترانس ام ورلدواید در نمایشگاه 2017 نیویورک رونمایی شد.
این سوپر ماشین براساس پلتفرم شورولت کامارو طراحی شده است و توانایی تولید 1000 اسب بخار قدرت را دارد. در واقع شرکت تولید کننده‌ی این خودرو، لباسی جذاب برای جدیدترین کاماروی بازار دوخته که با تعویض چراغ‌های جلو و عقب، کاپوتی جدید و کشیده همراه با ورودی هوای برجسته، تعویض کامل تودوزی خودرو، سقف دو تکه‌ی شیشه‌ای و برداشتن کلیه نشان‌های شورولت، آن را تبدیل به یک کاماروی ترنس ام مدل ۲۰۱۶ کرده است. در داخل اتاق و روی چرم قسمت پشت سری صندلی‌های جلو، نشان راهزن‌ها (Bandit) حک شده و نکته جالب‌ترِ این ماشین امضای شخص Burt Reynolds است که در داخل کابین خودرو و روی داشبورد آن به چشم می‌خورد که بدین صورت مهر تاییدی بر اصالت این ترانس ام خواهد بود.

کابین ترانس ام 455 سوپر دیوتی شباهت‌های زیادی با نسخه اصلی کامارا دارد، اما در اینجا ویژگی‌های جذاب دیگری نیز وجود دارد که باعث تغییراتی در این کابین شده است. از این موارد منحصر به فرد می‌توان به صندلی های چرم عالی، اهرم شیفتر نونوار شده و همچنین پنل های درب بازطراحی شده اشاره کرد. از دیگر مواردی که باعث وجه تمایز بین مدل اصلی کامارا و ترانس ام 455 سوپر دیوتی می‌شود می‌توان به کفپوشها و رکاب‌های اختصاصی شده اشاره کرد.

مشخصات فنی ترانس ام 455 سوپر دیوتی

زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانه 7.4 لیتری 8 سیلندر LT1 ارتقا یافته قرار دارد. اما این تنها تفاوت دو خودرو نیست، چرا که ترانس ام از سوپرشارژر 2.3 لیتری مگنوسون، ورودی هوای خنک، هدرز حاوی پوشش سرامیکی و اگزوز ارتقا پیدا کرده بر روی آن استفاده کرده است. حاصل این تغییرات، تولید قدرتی به اندازه 1000 اسب بخار و گشتاور 1416 نیوتن‌متر بوده است.
در انتها باید اشاره کرد که تنها 50 دستگاه از خودرو تراسن ام 455 سوپر دیوتی تولید خواهد شد و فروش آن نیز از سال جاری آغاز می‌شود.

قیمت هریک از این دستگاه‌های ترنس‌ام از ۱۱۵ هزار دلار آغاز می‌شود و با توجه به دست‌ساز بودن تمامی ۷۷ عدد آن، خریدار باید مدتی را تا آماده شدن خودروی خود صبر کند. در ادامه می‌توانید ویدیو‌ی تبلیغاتی معرفی ترنس‌ام ۲۰۱۶ توسط برت رینولدز را تماشا کنید.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.