ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

امکانات مختلف شاسی بلند هیوندای سانتافه XL مدل 2017

امکانات مختلف شاسی بلند هیوندای سانتافه XL مدل 2017ویدیویی تبلیغاتی از امکانات مختلف هیوندای سانتافه ایکس ال مدل 2017 جدید که توسط نمایندگی هیوندای در کانادا منتشر شده است را در وب سایت فایندز مشاهده نمایید :

دانلود ویدیو
امکانات مختلف شاسی بلند هیوندای سانتافه XL مدل 2017
سانتافه مدل 2017 نسبت به مدل قبلی خود شامل تغییرات ظریف در جلوپنجره مشبک، چراغ‌های LED روزتاب، مجموعه کاسه چراغ‌های جلو و عقب جدید، اگزوزهای دوتایی، مجموعه چرخ‌های جدید و تزئینات بدنه می باشد.

بین دو مدل معمولی و اسپرت سانتافه 2017 نیز تفاوت‌های ظاهری ظریفی به چشم می‌خورد. عمده این تفاوت‌ها در چراغ‌های جلو و مخصوصاً عقب و شکل ستون انتهایی خودرو قابل تشخیص است. در مدل اسپرت، جلوپنجره شامل سه نوار افقی و مدل 7 نفره شامل 5 نوار افقی می‌شود. چراغ‌های روزتاب مدل اسپرت نیز افقی و مدل 7 نفره به صورت عمودی می‌باشند. خروجی اگزوز در مدل اسپرت به صورت دوقلو و از یک سمت بوده در حالی که مدل پرقدرت‌تر 7 نفره از دو اگزوز متوازی‌الاضلاع در دو سمت بهره می‌گیرد.

با ورود به درون کابین، مجموعه‌ای از تجهیزات به‌روز شده شامل سیستم سرگرمی با گزینه‌های بیشتر و نمایشگر 5 اینچی در مدل پایه یا 7 تا 8 اینچی همراه با سیستم آندروید و مجموعه اتصال پیشرفته و یک سیستم صوتی پیشرفته به اینفینیتی با صدای فراگیر را خواهید یافت. تریم داخلی در دو نوع با تزئینات کرومی یا تیره رنگ قابل انتخاب است. یک لیست طولانی از تجهیزات جدید برای مدل استاندار سانتافه 2017 در نظر گرفته شده است. این لیست مواردی چون دوربین دید عقب، سیستم خودکار روشنایی چراغ‌ها، ورود بدون کلید، آینه‌های الکتریکی با گرم‌کن و نشانگر نقاط کور، کنترل‌های سیستم صوتی روی فرمان، کروز و هندزفری بلوتوث را شامل می‌شود.

هیوندای همچنین در آپشن بلولینک خود ویژگی‌های ایمنی و تشخیصی پیشرفته‌ای نظیر دوربین‌های چندگانه، استارت از راه دور و راه‌اندازی سیستم تهویه از راه دور، بازیابی خودروی سرقت شده و قفل و باز کردن آن از راه دور و از طریق گوشی همراه را ارائه می‌کند.

در بخش ایمنی باید به سیستم‌های پیشرفته کروز کنترل هوشمند، اخطار خروج از لاین جاده، ترمز اضطراری خودکار همراه با تشخیص عابر پیاده، ترمز پارک الکترونیکی و مجموعه چراغ‌های انطباقی بعلاوه نوربالای خودکار اشاره کرد.

یکی از ویژگی‌های دیگر سانتافه جدید، امکان انتخاب حالت رانندگی در سه تنظیم اسپرت، اقتصادی و عادی است. سانتافه همچنان در طیف وسیعی از پیشرانه‌ها با امکان انتقال نیرو به محور جلو یا دو دیفرانسیل قابل انتخاب است. پیشرانه 2.4 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 185 اسب بخار، موتور 2.0 لیتری توربو با قدرت 245 اسب بخار و موتور V6 با حجم 3.3 لیتر برای نسخه 7 نفره سانتافه با قدرت 290 اسب بخار که همگی با یک گیربکس 6 سرعته خودکار جفت می‌شوند، نیروبخش این خودرو خواهند بود.

سانتافه 2017 همچنان از مزیت قیمت رقابتی و ارزش بالا در برابر پرداخت بهره می‌برد. قیمت پایه مدل اسپرت از 25 هزار دلار آغاز می‌شود. مدل توربوی دو دیفرانسیل فول آن هم بیش از 38 هزار دلار هزینه خواهد داشت. برای مدل هفت نفره هم قیمت پایه 30 هزار دلاری /2,083,800,000 تومان (قیمت تبدیل شده) تعیین شده در حالی که برای گران‌ترین مدل باید 41 هزار دلار /2,847,860,000 تومان (قیمت تبدیل شده) پرداخت نمود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.