ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

مقایسه نیسان روگ استاندارد با نیسان روگ اسپورت 2017 را ببینید

مقایسه نیسان روگ استاندارد با نیسان روگ اسپورت 2017 را ببینیدویدیویی تماشایی از تفاوت های نیسان روگ استاندارد با نیسان روگ اسپورت 2017 را در فایندز مشاهده نمایید :
* تفاوت هایی مانند سنسور باز شدن اتوماتیک درب عقب ، فضای بار بیشتر و سایز بزرگتر روگ استاندارد.
نیسان با برگزاری جشنواره کراس‌­اوورها، تنوع مدل­‌های نیسان روگ را جشن می‌گیرد. مدل‌هایی مانند روگ ۲۰۱۷ و مدل جدید روگ اسپرت ۲۰۱۷ به خط محصول روگ افزوده شده‌اند.

فروش نیسان روگ در سال ۲۰۱۷، ۴۷درصد افزایش یافت که از تمام کراس­‌اوورهای رقیب بالاتر بوده و روگ را در رتبه چهارم کل فروش صنعت خودرو قرار می‌دهد.

فروش نیسان روگ، کراس‌اووری که در بازارهای جهانی با نام اکس‌تریل شناخته می‌شود، در دوره سه ­ماهه اول سال ۲۰۱۷ در بازار ایالات متحده تا ۴۷ درصد افزایش یافت. این رشد فروش در بین ۲۰ خودروی پرفروش این کشور از همه بالاتر بود و کل فروش روگ در این سه ماه به ۱۰۱٫۴۲۱ دستگاه رسید. این رقم، روگ را در جایگاه چهارمین خودروی پرفروش ایالات­ متحده قرار می‌دهد.

بخشی از این رشد، ناشی از موج افزایش فروش SUVها و کراس‌­اوورها است. فروش کل کراس‌­اوورها در سه ماهه اول سال با ۱۱٫۴ درصد افزایش به ۱٫۱۹۸٫۴۳۶ دستگاه رسید. از ماه ژانویه تا ماه مارس، فروش کراس­‌اوورها از فروش تمام کلاس‌­های خودرویی دیگر از قبیل SUVها، سدان­‌ها، کوپه‌­ها و وانت­‌ها بالاتر بود.

روگ در کلاسی رقابت می‌کند که حریفان بسیاری در آن حضور دارند. مصرف سوخت آن در شهر ۷٫۱۳ و در اتوبان ۶٫۷۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است که این مصرف کم با موتور ۴ سیلندر ۲٫۵ لیتری میسر شده است. تویوتا RAV4 با فروش سه ماه اول ۸۰٫۵۳۳ دستگاه، هوندا CR-V با فروش۹۴٫۰۵۷ دستگاه و فورد اسکیپ با فروش ۷۶٫۳۳۸ دستگاه، جزو رقبای نیسان روگ هستند. هر سه این خودروها جزو پرفروش­ترین­‌ها در سه­ ماه اول سال ۲۰۱۷ هستند که محبوبیت این کلاس خودرو را به خوبی آشکار می‌سازد.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.