ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

امکانات میتسوبیشی ASX مدل 2017 + تصاویر و مشخصات فنی

امکانات میتسوبیشی ASX مدل 2017 + تصاویر و مشخصات فنیمیتسوبیشی ASX ای اس ایکس نسل جدید با ظاهری خشن تر و به روز تر نسبت به مدل قبلی خود را برای نبرد با نوکیسه های کره ایی آماده کرده است.
ورود میتسوبیشی ASX جدید مدل فیس لیفت 2017 به جاده های ایران + آلبوم عکس
شاسی بلند میتسوبیشی ASX جدید در تهران رونمایی شد
میتوسبیشی ASX جدید مجهز به یک موتور 2 لیتری و گیربکس اتوماتیک CVT با قابلیت تعویض 6 سرعته دستی به همراه اهرم‌های تعویض دنده پشت فرمان است. این خودرو از تکنولوژی های ایمنی قابل توجهی نظیر سیستم ترمز ضد قفل (ABS) ،کنترل فعال پایداری (ASC) ، کنترل کشش (TCL) ،ترمز کمکی در هنگام حرکت در سطوح شیبدار (HSA)وسیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)بهره می‌برد. 7 کیسه هوا شامل کیسه هوای زانویی ، سیسم تهویه مطبوع اتوماتیک ، دوربین دید عقب و نمایشگر 7 اینچی ، سیستم ورود بدون سوییچ و استارت دکمه‌ای ، سنسور پارک ، شوینده چراغ‌های جلو و اتصال تلفن همراه از طریق هندزفری بلوتوث نیز از جمله دیگر امکانات قابل توجه این خودرو است.

ویدیویی از امکانات مختلف میتسوبیشی ای اس ایکس مدل 2017 را مشاهده نمایید :
دانلود ویدیو
امکانات و تجهزات میتسوبیشی ASX مدل 2017 + تصاویر و مشخصات فنی
میتسوبیشی ASX مدل 2017 خودروی ست کراس اوور، که در واقع نسخه فیس لیفت شده مدل قبلی به حساب می آید، که در نمایشگاه خودروی پاریس معرفی شد. این بار دومی است که ASX در مدت این 7 سال فیس لیفت می شود. این خودرو در بازار ایالات متحده با نام اوتلندر اسپرت و در ژاپن و کانادا با نام RVR شناخته می شود، اما در اروپا، آمریکای لاتین، استرالیا و اکثر مناطق آسیا تحت عنوانِ میتسوبیشی ASX به فروش می رسد.

با هر نامی که این کراس اوور را خطاب کنیم، این خودرو تغییراتی در نمای جلو نسبت به مدل قبلی داشته است که مطابق با سبک طراحی این برند ژاپنی به نام “سپرِ پویا” یا “Dynamic Shield” است.

این سبک طراحی که بر روی اوتلندر بسیار زیباتر از آب در آمده است تا ASX، برای اولین بار در خودروی مفهومی میتسوبیشی به نام اوتلندر پلاگین هیبریدِ کانسپتِ اِس مدل 2014 به نمایش درآمد.

در کابین ASX جدید هم تغییراتی اعمال شده است. سیستم اطلاع رسانی و سرگرمی (infotainment) رابط کاربری زیباتر و سر راست تری نسبت به مدل قبلی دارد. همچنین ASX جدید سه مورد تغییر دیگر نیز نسبت به مدل قبلی دارد:
آنتنِ آیرودینامیکِ کوسه ای جدید
بهبود ارگونومی و راحتی صندلی های ردیف عقب
تودوزی پارچه ای جدید

از نظر ایمنی، میتسوبیشی ASX توانسته سال 2011 از موسسه بلژیکی Euro NCAP پنج ستاره و 86 درصد در بخش صدمات وارده به سرنشینان کسب کند که بهتر از نیسان جوک و ضعیف تر از بی ام و X3 عمل کرده است.

ASX جدید، قدرتش را از همان موتور 2 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی با کد 4B11 می گیرد.

از نظر ابعاد، ASX جدید نسبت به مدل قبلی 6 سانتی متر کشیده تر و 5 میلی متر مرتفع تر شده است. به غیر از موارد ذکر شده، شاهد تغییرات اساسی دیگری در ASX جدید نسبت به مدل قبلی که در حقیقت خودرویی بسیار موفق برای میتسوبیشی محسوب میشد، نیستیم.

این خودروساز ژاپنی از سال 2010 که ASX را معرفی کرد تا به امروز، موفق شده است 1.1 میلیون دستگاه از این کراس اوور جمع و جور را در سرتاسر جهان به فروش برساند که 237,564 دستگاه از آن در اروپا به فروش رفته است، جایی که ASX پس از برادر بزرگترش یعنی اوتلندر، معروف ترین مدلِ این برند ژاپنی به حساب می آید.

لازم به ذکر است که شرکت آرین موتور قیمت میتسوبیشی ASX مدل 2017 فیس لیفت را 171,900,000 تومان اعلام کرده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.