ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

معرفی کیا ریو مدل 2017

معرفی کیا ریو مدل 2017ویدیویی کم حجم از معرفی نسل جدید کیا ریو مدل 2017 به همراه صحنه هایی از درون کابین و فضای سرنشینان عقب این خودرو را در وب سایت فایندز مشاهده نمایید :
تصاویر کیا ریو مدل 2017 با طراحی جدید
مشخصات و اطلاعات فنی نسل جدید کیا ریو 4 درب + عکس، قیمت و نظرات

دانلود ویدیو

کیا ریو برای ما ایرانیان خودروی کاملاً آشنایی است چراکه از یک سو در اصل جایگزین مدل پراید محسوب می‌شود یعنی خودرویی که همچنان در ایران در حال تولید است و از سوی دیگر چند سال پیش نسل اول آن توسط سایپا مونتاژ می‌شد و هم‌اکنون هم نسل سوم آن به‌صورت وارداتی در کشورمان عرضه می‌گردد. حال چند وقت پیش کیا نسل چهارم این خودرو را در نمایشگاه پاریس رونمایی کرد. خودرویی که قصد دارد در بازار پرسود سوپرمینی‌ها، فورد فی‌یستا و فولکس‌واگن پولو را به چالش بکشد.

طراحی

طراحی نسل جدید ریو خروجی رادیکالی از طراحی کلی ریو نیست اما مدل جدید دارای سطوحی نرم و صاف و جزئیاتی واضح‌تر است. مشخصهٔ اصلی طراحی کیا یعنی جلوپنجرهٔ موسوم به Tiger Nose یا پوزهٔ ببر در ریوی جدید نازک‌تر و کوتاه‌تر شده و در کنار مجموعه‌ای از چراغ‌های جلوی تغییر شکل یافته قرار گرفته است که مجهز به ویژگی جدید LEDهای U شکل شده‌اند. تغییرات در قسمت عقبی خودرو کمتر است اما چراغ‌های عقب جدید ریو 2017 مجهز به LEDهایی به شکل تیر یا پیکان شده‌اند. اوورهنگ عقب خودرو کوتاه‌تر شده و به همراه شیشهٔ عقب عمودی‌تر موجب شده‌اند که نسل چهارم ریو بزرگ‌تر از قبل به نظر برسد. در کل طراحی نسل پنجم این سوپرمینی کره‌ای بسیار هوشمندانه صورت گرفته است درحالی‌که کیا در این نسل نسخهٔ سه در ریو را به دلیل تقاضای پایین ارائه نخواهد کرد و ریو فقط به‌صورت پنج‌در تولید می‌شود.
موتورها

به لیست موتورهای ریوی جدید یک پیشرانهٔ جدید 1 لیتری سه سیلندر توربو اضافه شده است که برای اولین بار در مدل سید ارائه شد. این موتور با دو سطح قدرت 100 و 120 اسب بخار ارائه می‌گردد درحالی‌که هر دو گشتاور یکسانی معادل 172 نیوتن متر دارند. میزان تولید آلایندگی این موتور هنوز مشخص نشده است اما به‌احتمال‌زیاد هر دو نمونه کمتر از 100 گرم دی‌اکسید کربن در هر کیلومتر تولید می‌کنند.

علاوه بر این پیشرانه، دو موتور بنزینی دیگر هم برای ریو ارائه شده است که عبارت‌اند از 1.25 لیتری و 1.4 لیتری تنفس طبیعی که به ترتیب 85 اسب بخار قدرت و 122 نیوتن متر گشتاور و 100 اسب بخار قدرت و 132 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کنند. آلایندگی تولیدی این موتورها هم اعلام نشده است اما برای هر دو موتور زیر 120 گرم در هر کیلومتر پیش‌بینی می‌شود. کسانی که خواهان موتورهای دیزلی هستند هم می‌توانند یک واحد 1.4 لیتری که با دو سطح قدرت 70 اسب بخار و 90 اسب بخار ارائه می‌شود را انتخاب کنند. این موتور با تولید کمتر از 90 گرم دی‌اکسید کربن در هر کیلومتر کم آلاینده‌ترین موتور در لیست پیشرانه‌های ریو جدید بشمار می‌رود.

سواری

با تعلیق بهبود یافته و بدنهٔ مستحکم‌تر، گفته می‌شود سواری و رانندگی ریوی جدید بسیار بهبود یافته است و هندلینگ جذاب‌تری را ارائه می‌کند. یکی از منابع داخلی کیا گفته است که در پروسهٔ توسعهٔ تعلیق ریوی جدید در بخش هندلینگ، فورد فی‌یستا و در بخش راحتی فولکس‌واگن پولو به‌عنوان معیار در نظر گرفته شده است. مدیر عملیاتی ارشد کیا در اروپا نیز اذعان داشته است که بهبود رانندگی در ریوی جدید یکی از اولویت‌های اصلی بوده است.

ابعاد

کیا ادعاهای جسورانه‌ای در مورد کاربردی بودن ریوی جدید نموده است. گفته شده که صندلی‌های عقب این ماشین بزرگ‌ترین نمونه در کلاس خود هستند و هنگامی‌که تا شوند فضایی کافی برای حمل بارهایی با طول 1.8 متر پدید می‌آید. همچنین با فاصلهٔ محوری که 10 میلی‌متر نسبت به قبل افزایش یافته و بدنه‌ای که 15 میلی‌متر کشیده‌تر از سلف خود است، ریوی جدید فضای داخلی بیشتری ارائه کرده و فضای پای جلو و عقب آن افزایش یافته است. همچنین نسل چهارم ریو 5 میلی‌متر عریض‌تر و 5 میلی‌متر کوتاه‌تر از نسل سوم شده است. حجم صندوق بار آن‌هم 325 لیتر است که بیشتر از فورد فی‌یستا با 290 لیتر و فولکس‌واگن پولو با 280 لیتر می‌باشد اما در پس اشکودا فابیا با 330 لیتر قرار می‌گیرد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.