ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

تیزر جالب هوندا فیت 2017 را تماشا کنید

تیزر جالب هوندا فیت 2017 را تماشا کنیدویدیویی تماشایی از هوندا فیت 2017 را در وب سایت فایندز مشاهده نمایید :
هوندا فیت یا هوندا JUZZ با بهبودهای ظاهری، تکنولوژی به‌روز شده و تجهیزات بیشتر ایمنی دارای بهای آغازین اندکی بالاتر از 16 هزار دلار /959,808,000 تومان (قیمت تبدیل شده) خواهد بود.


فیت به‌روز و ارتباطی‌تر شده همچنین دارای تریم جدید اسپورت است که در آن دو رنگ جدید بدنه زرد و نارنجی معرفی شده است.


در تریم اسپورت جدید شاهد اسپویلر جلو و دیفیوزر عقب گیرا و همچنین نوارهای روشن نارنجی، رینگ‌های 16 اینچی، فینیش کرومی اگزوز و… هستیم. داخل کابین شاهد فضایی مشکی با دوخت‌های نارنجی هستیم.


فیت 2018 همچنین بسته Sensing هوندا را دریافت کرده که شامل تجهیزات ایمنی و کمک راننده پیشرفته بوده که در تریم EX و بالاتر به‌صورت استاندارد بکار رفته است. این بسته شامل کروز کنترل تطبیقی، سیستم ترمز پیشگیری از برخورد، هشدار برخورد از جلو، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و هشدار خروج خودرو از جاده می‌باشد.


همچنین صفحه لمسی 7 اینچی با ارتباط اندروید اتو و اپل کارپلی در تریم های اسپورت، EX و EX-L به‌صورت استاندارد نصب شده است.


نیروبخش هوندا فیت 2018 به روز شده پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری است که قدرت 130 اسب بخاری و گشتاور 154 نیوتون متری دارد. سیستم تعلیق خودرو بازنگری شده و سیستم فرمان نیز ارتقا یافته و در عین حال بدنه خودرو نیز تقویت شده است.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.